Przetargi.pl
Sukcesywne wykonywanie prac geodezyjno- kartograficznych w 2013 roku

Powiat Opoczyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Opoczno ogłasza przetarg

  • Adres: 26-300 Opoczno, ul. Kwiatowa 1a
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 7361500 , fax. 44 7361500
  • Data zamieszczenia: 2013-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Opoczyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Opoczno
    ul. Kwiatowa 1a 1a
    26-300 Opoczno, woj. łódzkie
    tel. 44 7361500, fax. 44 7361500
    REGON: 59064843900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opocznopowiat.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne wykonywanie prac geodezyjno- kartograficznych w 2013 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywne wykonywanie prac geodezyjno- kartograficznych w 2013 roku 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 2.1. Przedmiotem zamówienia jest geodezyjna obsługa Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami, Starostwa Powiatowego w Opocznie, polegająca na bieżącym wykonywaniu opracowań geodezyjnych zlecanych w formie pisemnej przez ww Wydział oraz wprowadzanie do części graficznej operatu ewidencji gruntów i budynków danych z operatów technicznych. 2.2. Planowany zakres przedmiotu zamówienia: 1. Mapa prawna z pomiarem kontrolnym, spisaniem protokołu ustalenia granic bądź okazania granic: a. pierwszych nowopowstałych działek - szt. 12 b. każdych następnych nowopowstałych działek - szt. 14 2. Skompletowanie dokumentacji technicznej wraz z mapą uzupełniającą bądź mapą prawną wykazami zmian w tym również pomiar zasięgów użytków gruntowych: a. pierwszych nowopowstałych działek - szt. 4 b. każdych następnych nowopowstałych działek - szt. 8 3. Mapa projektu podziału ze sporządzeniem wstępnego projektu stabilizacją punktów granicznych: a. pierwszych nowopowstałych działek - szt. 2 b. każdych następnych nowopowstałych działek - szt.2 4. Mapa podziału ze stabilizacją punktów granicznych bez wstępnego projektu: a. pierwszych nowopowstałych działek - szt. 1 b. każdych następnych nowopowstałych działek - szt.3 5. Rozgraniczenie: a. do 10 punktów granicznych - szt.1 b. każdych następnych punktów powyżej 10-ciu - szt. 5 6. Wznowienie: a. do 10 punktów - szt. 1 b. każdych następnych punktów powyżej 10-ciu - szt.5 7. Mapa prawna lub podział na terenach zamkniętych a. pierwszych nowopowstałych działek - szt.2 b. każdych następnych nowopowstałych działek - szt. 2 8. Mapa prawna do regulacji stanu prawnego dróg publicznych powiatowych dotycząca dużej ilości działek: a. pierwszych nowopowstałych działek - szt.3 b. każdych następnych nowopowstałych działek - szt. 797 9. Opinia dotycząca zakresu prac niezbędnych do regulacji stanu prawnego dróg powiatowych: a. głównych ciągów dróg wg numeracji dróg publicznych wraz z działkami przyległymi - szt.2 10. Inne nie wymienione powyżej prace polowo - kameralne, w tym zmiana w projekcie scalenia: a. pierwszych nowopowstałych działek - szt.2 b. każdych następnych nowopowstałych działek - szt.3 11. Inne nie wymienione powyżej prace kameralne opinie, w tym dotyczące scaleń gruntów: a. pierwszych nowopowstałych działek - szt.5 b. każdych następnych nowopowstałych działek - szt.10 12. Wprowadzenie danych wynikających z operatów technicznych do części graficznej operatu ewidencji gruntów i budynków (EWMAPA): a. operatów z ilością danych do wprowadzenia do 50 punktów - szt.250 13. Opinia geodezyjna niezbędna w sprawie toczących się postępowań administracyjnych dotyczących zwrotu wywłaszczeniowych nieruchomości na rzecz byłych właścicieli: a. całość opinii niezależnie od ilości działek podlegających opracowaniu - szt. 15 Ilość prac do wykonania jest wielkością szacunkową uzależnioną od ilości napływających wniosków, w związku z tym może ulec zmianie. 2.3.Opracowania geodezyjne muszą obejmować badanie stanu prawnego przedmiotowej nieruchomości oraz nieruchomości sąsiednich i uwzględniać nie tylko dane wykazane w ewidencji gruntów i budynków, ale również tytuły prawne księgi wieczyste, zbiory dokumentów, decyzje wywłaszczeniowe, postanowienia sądowe itp. oraz w razie potrzeby sporządzenie opinii geodezyjnej. 2.4.Prace obejmują również udział Wykonawcy w rozprawach administracyjnych i wizjach na gruncie wyznaczanych przez Zamawiającego. O terminach i miejscu Zamawiający będzie informował Wykonawcę pisemnie lub telefonicznie. 2.5.Opracowania geodezyjne obejmują pomiar kontrolny istniejących elementów zagospodarowania oraz pomiar elementów brakujących usytuowanych na działkach podlegających zleceniu oraz na działkach sąsiednich do nich - w pasie przygranicznym ok.1m . 2.6.Przebieg wykonanych prac oraz wyniki analiz należy szczegółowo opisać w sprawozdaniu technicznym. 2.7.Termin realizacji poszczególnych prac liczony będzie w miesiącach, bądź w dniach roboczych, od daty otrzymania przez Wykonawcę zlecenia od Zamawiającego, do daty wpływu operatu technicznego lub tylko pisma przekazującego w przypadku sporządzania opinii geodezyjnej lub wprowadzania danych z operatów do EWMAPY do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej wraz z protokołem odbioru. 2.8.Do każdego operatu powinny być dołączone w zależności od asortymentu prac 4 egzemplarze map i wykazów zmian gruntowych, budynkowych, arkuszy oraz protokołów wykazy zmian również dla działek sąsiednich jeśli zajdzie taka konieczność. 2.9. Do każdego operatu musi być dołączona płyta ze współrzędnymi w formacie txt. i EWMAPY w układach 1965 i 2000 uzgodnienia z Zamawiającym 2.10.W przypadku istnienia mapy numerycznej dla danego obrębu ewidencyjnego, Wykonawca przed przyjęciem operatu do zasobu zgłasza się do Ośrodka m.in. celem rozliczenia użytków i klas w działkach bądź pobiera bazę, wprowadza dane i rozlicza użytki i klasy samodzielnie, przekazując w operacie bazę pierwotną i wtórną - zaktualizowaną wynikami pomiaru w układzie 1965 oraz 2000. 2.11. Szczegóły wprowadzania danych do bazy EWMAPY oraz ich zakres do uzgodnienia z PODGiK. 2.12. W przypadku braku mapy numerycznej na opracowywanym obszarze Wykonawca tworzy bazy zgodnie z technologią wykorzystywaną przez PODGiK, (EWMAPA v. Windows), Wyniki obliczeń i opracowania numerycznego przekazuje w układach 1965 i 2000 2.13. Zlecenie kserokopie na wykonanie prac otrzymane z Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami należy wpiąć do operatu. 2.14. Zamawiający w zleceniu określi asortyment prac , ilość pierwotnych działek podlegających opracowaniu, bądź ilość operatów do wprowadzenia do EWMAPY. Wykonawca wystawi fakturę, na kwotę zgodną z umową, na podstawie ilości działek uwidocznionej po prawej stronie rejestru pomiarowo-klasyfikacyjnego, w przypadku łączenia działek - na podstawie ilości działek po lewej stronie rejestru lub w przypadku jego braku na podstawie ilości działek podlegających opracowaniu bądź ilości punktów, bądź na podstawie ilości operatów wprowadzonych do EWMAPY. W przypadku opracowań geodezyjnych podlegających przyjęciu do zasobu Wykonawca wystawi fakturę po włączeniu danego opracowania podlegającego zleceniu do zasobu geodezyjnego i kartograficznego. 2.15. W przypadku prac dotyczących wprowadzania danych do części graficznej operatu ewidencji gruntów i budynków: Wykonawca sporządzi pismo przekazujące , w którym poinformuje Zamawiającego, z których operatów dane wprowadził w całości, co do których danych w poszczególnych operatach ma uwagi, zwłaszcza jeśli uniemożliwiają one wprowadzenie danych do EWMAPY opisze na czym polega błąd, problem na wprowadzonych do bazy operatach technicznych umieści klauzulę; wynikami pomiaru uzupełniono mapę numeryczną dnia oraz swój podpis wprowadzenie danych do bazy EWMAPY będzie podlegać kontroli przez pracownika PODGiK, a podstawą do wystawienia faktury będzie pisemna akceptacja pracownika PODGiK na piśmie przekazującym o pozytywnym wyniku kontroli. 2.16.Obowiązujące przepisy i instrukcje: ustawa z dnia 17 maja 1989r. Prawo Geodezyjne i Kartograficzne. ustawa z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami. ustawa z dnia 24 czerwca 1994r. o własności lokali. ustawa z dnia 6 lipca 1982r. o księgach wieczystych i hipotece. ustawa z dnia 13 października 1998r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną. ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych. rozporządzenie Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków. rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziału nieruchomości. rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej z dnia 14 kwietnia 1999r. w sprawie rozgraniczania nieruchomości. rozporządzenie Ministrów Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 09.11.2011r w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 12.09.2012r. w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów. ustawa z dnia 26 marca 1982r. o scalaniu i wymianie gruntów. rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 12 lutego 2013r. w sprawie bazy danych geodezyjnej sieci uzbrojenia terenu, bazy danych topograficznych oraz mapy zasadniczej. Jeżeli w trakcie trwania zamówienia zmienią się obowiązujące przepisy, Wykonawca po konsultacji z Zamawiającym ma się do nich dostosować.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713532009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 4.000,00 zł brutto. 2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a/ pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy Ziemi Piotrkowskiej Oddział w Paradyżu Filia w Opocznie Nr 94 8973 0003 0020 0376 2910 0021 b/ poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c/ gwarancjach bankowych d/ gwarancjach ubezpieczeniowych; e/ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. Nr 109, poz. 1158, póź. zm.). Za termin wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się termin wpłynięcia na rachunek Zamawiającego. 3.Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone w oryginale, i musi obejmować cały okres związania ofertą. 4. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wysokości określonej w pkt. 1, w formie lub formach , o których mowa w pkt. 2 zostanie wykluczony z postępowania. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnienia postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana z zastrzeżeniem pkt. 10 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 5, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 11. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz zamawiającego w przypadku, gdy: a/odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia na warunkach określonych w ofercie b/nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c/zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.opocznopowiat.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach