Przetargi.pl
Sukcesywne wykonywanie prac geodezyjno- kartograficznych w 2013 roku

Powiat Opoczyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Opoczno ogłasza przetarg

  • Adres: 26-300 Opoczno, ul. Kwiatowa 1a
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 7361500 , fax. 044 7361500
  • Data zamieszczenia: 2013-04-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Opoczyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Opoczno
    ul. Kwiatowa 1a 1a
    26-300 Opoczno, woj. łódzkie
    tel. 044 7361500, fax. 044 7361500
    REGON: 59064843900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opocznopowiat.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne wykonywanie prac geodezyjno- kartograficznych w 2013 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywne wykonywanie prac geodezyjno- kartograficznych w 2013 roku 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 2.1.Przedmiotem zamówienia jest geodezyjna obsługa Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami, Starostwa Powiatowego w Opocznie, polegająca na bieżącym wykonywaniu opracowań geodezyjnych zlecanych w formie pisemnej przez ww Wydział oraz wprowadzanie do części graficznej operatu ewidencji gruntów i budynków danych z operatów technicznych. 2.2.Zamawiający przewiduje, że do końca 2013 roku zleci do wykonania ok. 50 opracowań geodezyjnych, w tym ok. 3 sztuki dotyczące podziałów dużej ilości działek w celu regulacji stanu prawnego działek szacujemy powstanie około 800 działek po podziale. ok. 47szt. dotyczących od kilku do kilkudziesięciu działek do opracowania podziału w ramach pojedynczego zlecenia. Ponadto Zamawiający przewiduje do wprowadzenia do części graficznej operatu ewidencji gruntów i budynków ok. 250 operatów syt. wys, inwentaryzacji do około 50 punktów załamania konturów, załamania granic, narożników budynków Ilość prac do wykonania uzależniona jest od ilości napływających wniosków, w związku z tym może ulec zmianie. 2.3.Opracowania geodezyjne muszą obejmować badanie stanu prawnego przedmiotowej nieruchomości oraz nieruchomości sąsiednich i uwzględniać nie tylko dane wykazane w ewidencji gruntów i budynków, ale również tytuły prawne księgi wieczyste, zbiory dokumentów, decyzje wywłaszczeniowe, postanowienia sądowe itp. oraz w razie potrzeby sporządzenie opinii geodezyjnej. 2.4.Prace obejmują również udział Wykonawcy w rozprawach administracyjnych i wizjach na gruncie wyznaczanych przez Zamawiającego. O terminach i miejscu Zamawiający będzie informował Wykonawcę pisemnie lub telefonicznie. 2.5.Opracowania geodezyjne obejmują pomiar kontrolny istniejących elementów zagospodarowania oraz pomiar elementów brakujących usytuowanych na działkach podlegających zleceniu oraz na działkach sąsiednich do nich - w pasie przygranicznym ok.1m . 2.6.Przebieg wykonanych prac oraz wyniki analiz należy szczegółowo opisać w sprawozdaniu technicznym. 2.7.Termin realizacji poszczególnych prac liczony będzie w miesiącach, bądź w dniach roboczych, od daty otrzymania przez Wykonawcę zlecenia od Zamawiającego, do daty wpływu operatu technicznego lub tylko pisma przekazującego w przypadku sporządzania opinii geodezyjnej lub wprowadzania danych z operatów do EWMAPY do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej wraz z protokołem odbioru. 2.8.Do każdego operatu powinny być dołączone w zależności od asortymentu prac 4 egzemplarze map i wykazów zmian gruntowych, budynkowych, arkuszy oraz protokołów wykazy zmian również dla działek sąsiednich jeśli zajdzie taka konieczność. 2.9. Do każdego operatu musi być dołączona płyta ze współrzędnymi w formacie txt. i EWMAPY w układach 1965 i 2000 uzgodnienia z Zamawiającym 2.10.W przypadku istnienia mapy numerycznej dla danego obrębu ewidencyjnego, Wykonawca przed przyjęciem operatu do zasobu zgłasza się do Ośrodka m.in. celem rozliczenia użytków i klas w działkach bądź pobiera bazę, wprowadza dane i rozlicza użytki i klasy samodzielnie, przekazując w operacie bazę pierwotną i wtórną - zaktualizowaną wynikami pomiaru w układzie 1965 oraz 2000. 2.11. Szczegóły wprowadzania danych do bazy EWMAPY oraz ich zakres do uzgodnienia z PODGiK. 2.12. W przypadku braku mapy numerycznej na opracowywanym obszarze Wykonawca tworzy bazy zgodnie z technologią wykorzystywaną przez PODGiK, EWMAPA v. Windows, Wyniki obliczeń i opracowania numerycznego przekazuje w układach 1965 i 2000 2.13. Zlecenie kserokopie na wykonanie prac otrzymane z Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami należy wpiąć do operatu. 2.14. Zamawiający w zleceniu określi asortyment prac , ilość pierwotnych działek podlegających opracowaniu, bądź ilość operatów do wprowadzenia do EWMAPY. Wykonawca wystawi fakturę, na kwotę zgodną z umową, na podstawie ilości działek uwidocznionej po prawej stronie rejestru pomiarowo-klasyfikacyjnego, w przypadku łączenia działek - na podstawie ilości działek po lewej stronie rejestru lub w przypadku jego braku na podstawie ilości działek podlegających opracowaniu bądź ilości punktów, bądź na podstawie ilości operatów wprowadzonych do EWMAPY. W przypadku opracowań geodezyjnych podlegających przyjęciu do zasobu Wykonawca wystawi fakturę po włączeniu danego opracowania podlegającego zleceniu do zasobu geodezyjnego i kartograficznego. 2.15. W przypadku prac dotyczących wprowadzania danych do części graficznej operatu ewidencji gruntów i budynków Wykonawca sporządzi pismo przekazujące , w którym poinformuje Zamawiającego, z których operatów dane wprowadził w całości, co do których danych w poszczególnych operatach ma uwagi, zwłaszcza jeśli uniemożliwiają one wprowadzenie danych do EWMAPY opisze na czym polega błąd, problem na wprowadzonych do bazy operatach technicznych umieści klauzulę; wynikami pomiaru uzupełniono mapę numeryczną dnia oraz swój podpis wprowadzenie danych do bazy EWMAPY będzie podlegać kontroli przez pracownika PODGiK, a podstawą do wystawienia faktury będzie pisemna akceptacja pracownika PODGiK na piśmie przekazującym o pozytywnym wyniku kontroli. 2.16.Obowiązujące przepisy i instrukcje ustawa z dnia 17 maja 1989r. Prawo Geodezyjne i Kartograficzne ustawa z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami ustawa z dnia 24 czerwca 1994r. o własności lokali ustawa z dnia 6 lipca 1982r. o księgach wieczystych i hipotece ustawa z dnia 13 października 1998r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych rozporządzenie Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziału nieruchomości rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej z dnia 14 kwietnia 1999r. w sprawie rozgraniczania nieruchomości rozporządzenie Ministrów Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 09.11.2011r w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 12.09.2012r. w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów. Jeżeli w trakcie trwania zamówienia zmienią się obowiązujące przepisy, Wykonawca po konsultacji z Zamawiającym ma się do nich dostosować.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713532009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.opocznopowiat.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach