Przetargi.pl
Sukcesywne wykonywanie badań diagnostycznych w ramach realizacji projektu badawczego PURE/25/2007 pt.: „Prospektywne Epidemiologiczne Badanie Ludności Miejskiej i Wiejskiej”

Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich ogłasza przetarg

  • Adres: 50-367 Wrocław, Wybrzeże L.Pasteura
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 7841174 , fax. 71 7840045
  • Data zamieszczenia: 2019-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich
    Wybrzeże L.Pasteura 1
    50-367 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 7841174, fax. 71 7840045
    REGON: 00028898100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.umed.wroc.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne wykonywanie badań diagnostycznych w ramach realizacji projektu badawczego PURE/25/2007 pt.: „Prospektywne Epidemiologiczne Badanie Ludności Miejskiej i Wiejskiej”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywne wykonywanie badań diagnostycznych w ramach realizacji projektu badawczego PURE/25/2007 pt.: „Prospektywne Epidemiologiczne Badanie Ludności Miejskiej i Wiejskiej”, na potrzeby Katedry i Zakładu Medycyny Społecznej Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonywanie badań diagnostycznych polegających na oznaczeniu: A) z próbki krwi poziomu: - glukozy - hemoglobiny glikowanej - cholesterolu całkowitego - LDL cholesterolu - HDL cholesterolu - trójglicerydów - sodu - potasu - kreatyniny - morfologia B) z próbki moczu poziomu: - sodu - potasu - kreatyniny - mikroalbuminy (ACR) 2.2 Próbki krwi i moczu do badań Wykonawca będzie zobowiązany odbierać od Zamawia-jącego na własny koszt. Miejsce odbioru próbek: siedziba PURE (Prospective Urban Rural Epidemiological Study) przy ul. Chałubińskiego 5, 50-368 Wrocław, z miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 2.3 Zamawiający, zgodnie z zapotrzebowaniem, będzie przekazywał próbki krwi i moczu raz dziennie w dni robocze (tj. od poniedziałku do piątku) w godzinach między 12:00-15:00. W przypadku braku próbek do przekazania w danym dniu, Zmawiający zobowiązuje się niezwłocznie, jednak nie później niż do godz. 10:00 danego dnia, powiadomić o tym fakcie Wykonawcę. 2.4 Wykonawca jest zobowiązany odebrać próbki i niezwłocznie dostarczyć je do laboratorium w celu minimalizacji ryzyka otrzymania zakłóceń wyników badań. Wykonawca jest zobowiązany transportować próbki krwi w odpowiedni sposób, aby nie uległy zniszczeniu. 2.5 Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie wykonać wszystkie zlecone badania z ode-branych próbek i udostępnić Zamawiającemu wyniki badań w wersji elektronicznej, w każdym jednak przypadku nie później aniżeli w terminie 1 dnia roboczego licząc od dnia odbioru próbki. 2.6 Wyniki badań w formie papierowej powinny być dostarczone przez Wykonawcę do siedziby PURE przy ul. Chałubińskiego 5, 50-368 Wrocław, do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, najpóźniej do 2 dni roboczych po dniu przekazania próbek do badania. 2.7 Wymagania dotyczące standardów jakościowych odnoszących się do przedmiotu za-mówienia: - laboratorium w którym będą wykonywane badania wchodzące w skład przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 23 marca 2006 r. w sprawie standardów jakości dla medycznych laboratoriów dia-gnostycznych i mikrobiologicznych (tj. Dz.U. 2016 poz. 1665) oraz być wpisane do ewidencji laboratorium prowadzonej przez Krajową Izbę Diagnostów Laboratoryjnych; - osoby wykonujące badania wchodzące w skład przedmiotu zamówienia – diagności laboratoryjni muszą posiadać niezbędne uprawnienia do wykonywania zawodu oraz być wpisani na listę Krajowej Izby Diagnostów Laboratoryjnych; - Wykonawca musi posiadać zaświadczenia, certyfikaty jakości i powtarzalności uzyskiwanych wyników badań stanowiących przedmiot zamówienia: np. certyfikat uczestnictwa w Centralnym Ogólnopolskim Programie Sprawdzianów Międzylaboratoryjnych, za-świadczenie uczestnictwa w Powszechnym Programie Sprawdzianów Ocen Wiarygodności Wyników Badań Laboratoryjnych, certyfikaty Randox International Quality Assessment Scheme „Certyficate of Acceptable Performance. 2.8 Do oszacowania wartości przedmiotu zamówienia należy przyjąć liczbę badań diagnostycznych dla 1600 osób. Zamawiający zastrzega jednak, że liczba każdego rodzaju badań może ulec zmianie, nie przekroczy jednak 1600 dla każdego rodzaju. Zamawiający zapłaci Wykonawcy za rzeczywistą liczbę wykonanych badań diagnostycznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85145000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna zawierać: 1) Formularz ofertowy (wzór – załącznik nr 1 do Siwz), wypełniony przez Wykonawcę, 2) Oświadczenia wymienione w Rozdziale VII pkt. 1-4 niniejszej Siwz, 3) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wy-konawcy – jeżeli dotyczy. Pełnomocnictwa winny być przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do Siwz

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach