Przetargi.pl
Sukcesywne wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczania różnego typu pojazdów dla Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Stalowej Woli oraz odbiór i likwidacja zużytych tablic.

Powiat Stalowowolski ogłasza przetarg

  • Adres: 37450 Stalowa Wola, ul. Podleśna
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 643 37 09 , fax. 015 643 36 02
  • Data zamieszczenia: 2016-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Stalowowolski
    ul. Podleśna 15
    37450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie
    tel. 015 643 37 09, fax. 015 643 36 02
    REGON: 83041347800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczania różnego typu pojazdów dla Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Stalowej Woli oraz odbiór i likwidacja zużytych tablic.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczenia różnego typu pojazdów dla Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Stalowej Woli oraz odbiór i likwidacja zużytych tablic. 2. Tablice rejestracyjne muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi na dzień wykonania przepisami prawa oraz zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 z późniejszymi zmianami), rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (tekst jednolity Dz. U z 2016 roku poz.1038), rozporządzeniu Ministra Transportu , Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych ( Dz.U. 2012 r. poz.585) oraz normami lub specyfikacjami technicznymi o których mowa w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności ( t.j.Dz.U. z 2016 r. poz. 655 z późn. zm.) potwierdzonymi certyfikatami dotyczącymi zgodności tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem, sukcesywne wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych w ilościach około: • Tablice samochodowe zwyczajne jedno – i dwurzędowe 16 500 kpl • Tablice samochodowe indywidualne jedno – i dwurzędowe 40 kpl • Tablice motocyklowe zwyczajne 2 000 szt • Tablice motocyklowe indywidualne 20 szt • Tablice motocyklowe zabytkowe 30 szt • Tablice motorowerowe zwyczajne 800 szt • Tablice samochodowe zabytkowe jedno – i dwurzędowe 40 kpl • Tablice samochodowe tymczasowe jedno – i dwurzędowe 500 kpl • Tablice motocyklowe tymczasowe 40 szt • Tablice samochodowe tymczasowe badawcze 10 kpl • Tablice motocyklowe tymczasowe badawcze 5 szt • Tablice motorowerowe tymczasowe 30 szt • Wtórniki tablic oraz trzecia tablica na bagażnik rowerowy 1 000 szt • Tablice samochodowe jedno- i dwurzędowe zwyczajne do przyczep 900 szt • Tablice tymczasowe do przyczep jedno- i dwurzędowe 50 szt oraz - protokolarny odbiór, w ciągu 7 dni od daty powiadomienia i fizyczne zniszczenie tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku i przeznaczonych do złomowania w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa, w szacunkowej ilości około 20 000 kpl. 4. Wykazane ilości tablic rejestracyjnych są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawca, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostaw w wielkościach podanych w pkt. 3. 5. Tablice będą sukcesywnie dostarczane Zamawiającemu na podstawie ilości określonych w zamówieniu przekazanym Wykonawcy przez Zamawiającego telefonicznie, faksem lub drogą elektroniczną. 6. Zamawiający wymaga aby tablice rejestracyjne ( partie tablic w ilości jednorazowej nieprzekraczającej 1000 kpl) dostarczane były w terminie najpóźniej do 10 dni kalendarzowych licząc od dnia złożenia przez Zamawiającego zamówienia, a wtórniki tablic oraz trzecia tablica na bagażnik rowerowy w terminie najpóźniej do godziny 13:00 trzeciego dnia licząc od dnia złożenia przez Zamawiającego zamówienia. 7. Wykonawca będzie dostarczał tablice własnym środkiem transportu do siedziby Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Stalowej Woli zlokalizowanego w Stalowej Woli, ul. Podleśna 15 i odbierał tablice wycofane. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany wadliwych tablic i na swój koszt dostarczy do siedziby Zamawiającego, nie później niż w ciągu 24 godzin od daty zgłoszenia tablice rejestracyjne bez wad. 9. Wykonawca powinien posiadać aktualny certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi. 10. Dostarczane tablice winny być opakowane w folię w paczkach po 25 kpl. z czytelnym opisem numeru serii i numerami kolejnymi. 11. Koszty związane z dostawą nowych tablic rejestracyjnych oraz odbiorem wycofanych z użytku ponosi Wykonawca. 12. W przypadku zmiany wzorów tablic rejestracyjnych wprowadzonych w drodze zmiany przepisów, o których mowa w pkt 2, Wykonawca będzie wykonywał i dostarczał tablice wg nowych wzorów. 13. Zamawiający nie przewiduje określania w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust 4 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44423400-5

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego – Nadsański Bank Spółdzielczy w Stalowej Woli nr: 85 9430 0006 0001 0041 2000 0001 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240) 3. Termin wniesienia wadium upływa w dniu 28.11.2016 r. o godz. 11.00. Nie wniesienie wadium do upływu terminu składania ofert spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: „Wadium – tablice rejestracyjne” W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego do oferty. Dokumenty, o których mowa w pkt. 2 muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 11. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 5, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26. ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25a ust.1,pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach