PL.2012+ Sp. z o. o. ogłasza przetarg
- Adres: 03-901 Warszawa, Al. Ks. J. Poniatowskiego 1
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. +48 22 295 90 10 , fax. +48 22 295 90 10
- Data zamieszczenia: 2015-01-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: PL.2012+ Sp. z o. o.
Al. Ks. J. Poniatowskiego 1 1
03-901 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. +48 22 295 90 10, fax. +48 22 295 90 10
REGON: 14117191000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.stadionnarodowy.org.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne świadczenie usług przewodników wycieczek odbywających się na Stadionie Narodowym w Warszawie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wybór podmiotu, którego zadaniem będzie świadczenie usług przewodników wycieczek odbywających się na Stadionie Narodowym. Zamawiający będzie wymagał od wybranego w wyniku rozstrzygnięcia przetargu wykonawcy realizacji następujących czynności w zakresie podstawowej obsługi zwiedzania Stadionu Narodowego: -oprowadzanie wycieczek indywidualnych i grupowych zgodnie z trasami i harmonogramem zwiedzania, -przyjmowanie rezerwacji grupowych i indywidualnych poprzez system rezerwacji dostarczony przez Zamawiającego oraz zgłoszonych mailowo, -zapewnienie strojów dla zespołu zwiedzania w wersji wiosna-lato i jesień-zima, -przygotowanie/przeszkolenie grupy przewodników oraz koordynatorów zapewniających obsługę zwiedzania, -codzienna koordynacja pracy zespołu odpowiedzialnego za obsługę wycieczek, punktu widokowego, -monitorowanie jakości pracy zespołu zwiedzania (ilekroć mowa o zespole zwiedzania, Zamawiający rozumie przez to: przewodników, koordynatorów, kontrolera biletów), -zarządzanie sprzętem i wyposażeniem pomieszczeń wykorzystywanych podczas zwiedzania, -prowadzenie magazynu zwiedzania, w którym przechowywane są materiały, narzędzia pracy przewodników, produkty związane z obsługą zwiedzania, -codzienne otwieranie i zamykanie tras zwiedzania, -rozstawianie i demontaż materiałów prezentowanych na trasach zwiedzania przed i po wydarzeniach całostadionowych (np. wyposażenie szatni piłkarskiej), -rozstawianie ruchomego oznakowania związanego ze zwiedzaniem (przed i po każdym wydarzeniu całostadionowym), -kontrola biletów przed rozpoczęciem zwiedzania, -kontrolowanie biletów przy wejściu na punkt widokowy, -druk materiałów promocyjnych, -zapewnienie obsługi infolinii dedykowanej dla zwiedzania, -rozpatrywanie i prowadzenie reklamacji od organizatorów grup zwiedzających lub klientów indywidualnych, -obsługa grup biznesowych w zakresie zwiedzania, -obsługa zwiedzania dla grup organizujących urodziny na Stadionie Narodowym, -współpraca z Zamawiającym w codziennym funkcjonowaniu zwiedzania, w tym telefoniczne raportowanie gotowości do oprowadzania wycieczek, -współpraca z kasjerami obsługującymi sprzedaż biletów oraz gadżetów, -współpraca z pracownikami innych serwisów działających na Stadionie Narodowym, -współpraca z Zamawiającym w ramach rozwoju wycieczek i dodatkowych atrakcji podczas zwiedzania. Wykonawca zapewni osoby realizujące następujące funkcje: 1.Przewodnicy - osoby oprowadzające grupy oraz obsługujące infolinię zwiedzania i system/harmonogram rezerwacji. 2.Koordynatorzy - osoby zarządzające obsługą rezerwacji, przewodnikami, zasobami zwiedzania. Mogą również pełnić funkcję przewodników. 3.Kontroler biletów - osoba/osoby sprawdzająca/e bilety upoważniające do wejścia na punkt widokowy. Zamawiający szacuje, że do realizacji zamówienia na zmianie potrzebnych będzie ok. 17 osób (16 przewodników i kontroler biletów) po stronie wykonawcy świadczących usługi objęte przedmiotem zamówieniami. Zamawiający wymaga, aby osoby skierowane do realizacji przedmiotu zamówienia spełniały, co najmniej poniższe wymogi: a)biegła znajomość języka angielskiego - na poziomie minimum B2, b)posiadanie stosownej wiedzy w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. Zamawiający będzie wymagał jednolitego, opisanego w treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, stroju dla osób realizujących przedmiotowe zamówienie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 635140005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium w przedmiotowym przetargu nie jest wymagane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Propozycja działań zwiększających przychody ze sprzedaży
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie obsługi przewodnickiej grup zorganizowanych oraz osób indywidualnych po wystawach w Muzeum Łowiectwa i Jeździectwa w Warszawie
Dodano: 2015-02-02 - Sukcesywne świadczenie usług przewodników wycieczek odbywających się na Stadionie Narodowym
Dodano: 2014-06-02 - Sukcesywne świadczenie usług przewodników wycieczek odbywających się na Stadionie Narodowym
Dodano: 2013-11-04 - obsługa podróży zagranicznych zawodników i pracowników Polskiego Związku Pięcioboju Nowoczesnego
Dodano: 2012-02-16 - Obsługa przewodnicka ruchu turystycznego w Muzeum Pałac w Wilanowie w okresie 2 lat od dnia podpisania umowy
Dodano: 2010-03-08 - Obsługa przewodnicka ruchu turystycznego w Muzeum Pałac w Wilanowie w okresie 2 lat - od dn. 17.03.2010 r. do dn. 16.03.2012 r
Dodano: 2010-02-11