Przetargi.pl
Sukcesywne świadczenie usług przewodników wycieczek odbywających się na Stadionie Narodowym

PL.2012+ Sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 03-901 Warszawa, Al. Ks. J. Poniatowskiego 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48 22 295 90 10 , fax. +48 22 295 90 10
  • Data zamieszczenia: 2014-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: PL.2012+ Sp. z o. o.
    Al. Ks. J. Poniatowskiego 1 1
    03-901 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48 22 295 90 10, fax. +48 22 295 90 10
    REGON: 14117191000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stadionnarodowy.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne świadczenie usług przewodników wycieczek odbywających się na Stadionie Narodowym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wybór podmiotu, którego zadaniem będzie aktywne świadczenie usług przewodników wycieczek odbywających się na Stadionie Narodowym. Zamawiający będzie wymagał od wybranego w wyniku rozstrzygnięcia przetargu wykonawcy realizacji następujących czynności w zakresie podstawowej obsługi zwiedzania Stadionu Narodowego: -oprowadzanie wycieczek indywidualnych i grupowych zgodnie z trasami i harmonogramem zwiedzania -przyjmowanie rezerwacji grupowych i indywidualnych poprzez system rezerwacji dostarczony przez Zamawiającego oraz zgłoszonych mailowo -zapewnienie strojów dla zespołu zwiedzania w wersji wiosna-lato i jesień-zima -przygotowanie/przeszkolenie grupy przewodników oraz koordynatorów zapewniających obsługę zwiedzania -codzienna koordynacja pracy zespołu odpowiedzialnego za obsługę wycieczek, punktu widokowego -monitorowanie jakości pracy zespołu zwiedzania (ilekroć mowa o zespole zwiedzania Zamawiający rozumie przez to: przewodników, koordynatorów, kontrolera biletów) -zarządzanie sprzętem i wyposażeniem pomieszczeń wykorzystywanych podczas zwiedzania -prowadzenie magazynu zwiedzania, w którym przechowywane są materiały, narzędzia pracy przewodników, produkty związane z obsługą zwiedzania -codzienne otwieranie i zamykanie tras zwiedzania -rozstawianie i demontaż materiałów prezentowanych na trasach zwiedzania przed i po wydarzeniach całostadionowych (np. wyposażenie szatni piłkarskiej) -rozstawianie ruchomego oznakowania związanego ze zwiedzaniem (przed i po każdym wydarzeniu całostadionowym) -kontrola biletów przed rozpoczęciem zwiedzania -kontrolowanie biletów przy wejściu na punkt widokowy -druk materiałów promocyjnych -zapewnienie obsługi infolinii dedykowanej dla zwiedzania -rozpatrywanie i prowadzenie reklamacji od organizatorów grup zwiedzających lub klientów indywidualnych -obsługa grup biznesowych w zakresie zwiedzania -obsługa zwiedzania dla grup organizujących urodziny na Stadionie Narodowym -współpraca z Zamawiającym w codziennym funkcjonowaniu zwiedzania, w tym telefoniczne raportowanie gotowości do oprowadzania wycieczek -współpraca z kasjerami obsługującymi sprzedaż biletów oraz gadżetów -współpraca z pracownikami innych serwisów działających na Stadionie Narodowym -współpraca z Zamawiającym w ramach rozwoju wycieczek i dodatkowych atrakcji podczas zwiedzania Wykonawca zapewni osoby realizujące następujące funkcje: 1.Przewodnicy - osoby oprowadzające grupy oraz obsługujące infolinię zwiedzania i system/harmonogram rezerwacji. 2.Koordynatorzy - osoby zarządzające obsługą rezerwacji, przewodnikami, zasobami zwiedzania. Mogą również pełnić funkcję przewodników. 3.Kontroler biletów - osoba/osoby sprawdzająca/e bilety upoważniające do wejścia na punkt widokowy. Zamawiający szacuje, że do realizacji zamówienia na zmianie potrzebnych będzie ok. 17 osób (16 przewodników i kontroler biletów) po stronie wykonawcy świadczących usługi objęte przedmiotem zamówieniami. Zamawiający wymaga aby osoby skierowane do realizacji przedmiotu zamówienia spełniały, co najmniej poniższe wymogi: a)biegła znajomość języka angielskiego - na poziomie minimum B2 b)posiadanie stosownej wiedzy w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej c)wysoka kultura osobista (postawa, zachowanie, prezencja), d)wysokie zdolności komunikacyjne e)umiejętności współpracy w zespole, f)dobra kondycja fizyczna (oprowadzanie jednej wycieczki to przejście ok 1,5 km), g)umiejętność zachowania w sytuacjach stresowych h)umiejętności rozwiązywania konfliktów Zamawiający będzie wymagał jednolitego, opisanego w treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, stroju dla osób realizujących przedmiotowe zamówienie. Projekt stroju będzie jednym z elementów składanej oferty przetargowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 635140005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Propozycja działań zwiększających przychody ze sprzedaży
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach