Przetargi.pl
Sukcesywne świadczenie usług poligraficznych dla uczestników kursów specjalizacyjnych i doskonalących oraz słuchaczy studiów podyplomowych organizowanych przez Medyczne Centrum Kształcenia Podyplomowego Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.. DZP/CM/242/3-161/ZP/13

Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum ogłasza przetarg

  • Adres: 31-008 Kraków, ul. Św. Anny 12
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 433 27 29 , fax. 12 433 27 29
  • Data zamieszczenia: 2013-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum
    ul. Św. Anny 12 12
    31-008 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 433 27 29, fax. 12 433 27 29
    REGON: 00000127000040
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cm-uj.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne świadczenie usług poligraficznych dla uczestników kursów specjalizacyjnych i doskonalących oraz słuchaczy studiów podyplomowych organizowanych przez Medyczne Centrum Kształcenia Podyplomowego Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.. DZP/CM/242/3-161/ZP/13
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług poligraficznych dla uczestników kursów specjalizacyjnych i doskonalących oraz słuchaczy studiów podyplomowych organizowanych przez Medyczne Centrum Kształcenia Podyplomowego Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: odbiór materiałów źródłowych od Użytkownika Medycznego Centrum Kształcenia Podyplomowego UJ (MCKP), ul. Grzegórzecka 20, 31-531 Kraków, poprzez platformę elektroniczną udostępnioną przez Wykonawcę, drogą mailową lub w przypadku, gdy rozmiar plików będzie uniemożliwiał przesłanie materiałów w formie elektronicznej odbiór osobisty z siedziby Użytkownika (na płycie CD) . Materiały źródłowe przekazane będą w postaci zapisu komputerowego w programie: MS Word, Power Point, Adobe Acrobat lub po uzgodnieniu z Wykonawcą w innym programie stosowanym przez Użytkownika, druk i oprawę materiałów dydaktycznych skryptów w niżej podanych wariantach: Wariant 1, 7 465 egzemplarzy: (standardowy skrypt kursy, studia), Wariant 2, 1 080 egzemplarzy: (skrypt badania kliniczne), Wariant 3, 750 egzemplarzy (skrypt kurs z geriatrii), druk materiałów reklamowych w niżej podanych wariantach: Wariant 4, 7 000 sztuk, Wariant 5, 1 000 sztuk, Wariant 6, 100 sztuk, Wariant 7, 3 000 sztuk, spakowanie wydrukowanych materiałów dydaktycznych lub reklamowych umożliwiające bezpieczny transport, dostawę wydrukowanych materiałów dydaktycznych lub reklamowych do niżej wymienionych lokalizacji: Medycznego Centrum Kształcenia Podyplomowego UJ, Kraków, ul. Grzegórzecka 20. Centrum Dydaktyczno-Kongresowego Wydziału Lekarskiego UJ, ul. św. Łazarza 16, Kraków. Obiektów Szpitala Uniwersyteckiego , Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie oraz Kliniki UJ CM w Krakowie (adres każdorazowo podany wraz z zamówieniem). Centrum Konferencyjne, Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II w Krakowie, ul. Prądnicka 80, Kraków. Innych miejsc wskazanych przez Zamawiającego na terenie Krakowa. Liczba materiałów w danym wariancie może ulec zmianie. Liczba stron materiałów dydaktycznych lub reklamowych stanowi szacunkową liczbę przewidzianą do zrealizowania w 2014 roku. Zamawiający informuje, iż ostateczna liczba egzemplarzy skryptów uzależniona jest od liczby zakwalifikowanych uczestników na dany kurs lub studia i może ulec zmianie. W przypadku odwołania kursu lub studiów z powodu zbyt małej liczby zgłoszonych chętnych, Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z usługi przewidzianej dla danego kursu lub studiów. Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tego tytułu. Zamawiającemu przysługuje prawo do dokonywania zmian ilościowych pomiędzy poszczególnymi wariantami do wysokości wartości umowy. Zamawiający najpóźniej na 1 dzień kalendarzowy przed rozpoczęciem kursu lub studiów przekaże wszelkie materiały źródłowe, informację o terminie, miejscu organizacji kursu lub studiów oraz liczbie uczestników (lub o odwołaniu kursu lub studiów), dla których świadczona będzie usługa druku. Zamawiający wymaga dostępności usług wykonawcy przez 7 dni w tygodniu (w godzinach pracy MCKP UJ tj. od pn. do pt. od 7.30 do 15.30, sb i nd. od 8.00 do 13.00). Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających zgodnie z pkt. 16 SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani wariantowych. Wykonawca zobowiązuje się wykonać i dostarczyć do miejsca każdorazowo wskazanego przez Zamawiającego, każdy z rodzajów zamówionych materiałów dydaktycznych lub reklamowych w wybranym przez Zamawiającego wariancie, najpóźniej w godz. od 7:30 do 8:00 w dniu rozpoczęcia studiów lub kursów, nie wyłączając sobót i niedziel. Termin ten liczony jest niezależnie dla każdego z materiałów dydaktycznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawcy przystępujący do przetargu zobowiązani są do wniesienia wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych), przed upływem terminu przewidzianego na składanie ofert. 2. Wadium może być wnoszone w pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2007 r. nr 42 poz. 275, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy: Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum w Krakowie, ul. św. Anny 12 Bank Pekao S.A. I O/ Kraków, ul. Pijarska 1, konto nr 09 1240 4722 1111 0000 4851 9595 z dopiskiem: Przetarg nieograniczony nr DZP/CM/242/3-161/ZP/13 4. Oryginały dokumentów potwierdzających wniesienie wadium w formach innych niż w pieniądzu Wykonawca winien złożyć w osobnej kopercie wraz ze składaną ofertą, a kserokopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, załączyć do oferty. 5. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium lub gdy wadium zostanie wpłacone po upływie terminu składania ofert zostanie wykluczony z postępowania. Zamawiający będzie uważał za skuteczne zabezpieczenie wadium w pieniądzu tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 6. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010 nr 113 poz. 759 z późn. zm.). 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub pełnomocnictw chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach