Przetargi.pl
Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla uczestników projektu w 26 placówkach edukacyjnych w Bytomiu w ramach projektu Klucze do sukcesu - nowoczesny system wspomagania szkół i przedszkoli oraz doskonalenia nauczycieli w Bytomiu

Gimnazjum Nr 9 ogłasza przetarg

  • Adres: 41-909 Bytom, ul. Świętochłowicka 12
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 787 10 19, 787 00 86 , fax. 32 787 10 19
  • Data zamieszczenia: 2014-04-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gimnazjum Nr 9
    ul. Świętochłowicka 12 12
    41-909 Bytom, woj. śląskie
    tel. 32 787 10 19, 787 00 86, fax. 32 787 10 19
    REGON: 27630253700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gimnazjum9.masapoe.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: miejska jednostka organizacyjna - szkoła

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla uczestników projektu w 26 placówkach edukacyjnych w Bytomiu w ramach projektu Klucze do sukcesu - nowoczesny system wspomagania szkół i przedszkoli oraz doskonalenia nauczycieli w Bytomiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa sukcesywnego świadczenia usług cateringowych dla uczestników projektu Klucze do sukcesu - nowoczesny system wspomagania szkół i przedszkoli oraz doskonalenia nauczycieli w Bytomiu w 26 placówkach oraz w ramach pracy 7 sieci samokształcenia polegająca na przygotowaniu zestawów cateringowych wg poniższego opisu menu i harmonogramu świadczenia usług w poszczególnych placówkach w terminie od dnia zawarcia umowy do 30 czerwca 2014 r. Przez świadczenie usług cateringowych Zamawiający rozumie usługę przygotowywania, dostarczania i podawania posiłków, odbiór naczyń w dniu po szkoleniu. Tab. 1. Harmonogram dostarczania usług cateringowych z ciepłym posiłkiem Lp. Placówka Liczba posiłków/szkolenie Do 30 czerwca 2014 r Liczba szkoleń do 30 czerwca 2014 r Łączna liczba posiłków do 30 czerwca 2014 r. 1 Przedszkole nr 5 12 2 24 2 Przedszkole nr 14 10 2 20 3 Przedszkole nr 21 10 3 30 4 Przedszkole nr 32 12 2 24 5 Przedszkole nr 63 15 1 15 6 Szkoła Podstawowa nr 9 26 3 78 7 Szkoła Podstawowa nr 23 28 2 56 8 Szkoła Podstawowa nr 32 (ZSO 11) 29 1 29 9 Szkoła Podstawowa nr 33 44 1 44 10 Szkoła Podstawowa nr 36 (ZSO NR 7) 54 3 162 11 Szkoła Podstawowa nr 37 25 1 25 12 Szkoła Podstawowa nr 38 16 1 16 13 Szkoła Podstawowa nr 44 27 1 27 14 Szkoła Podstawowa nr 45 83 2, z czego 55 na jedno szkolenie i 28 na drugie szkolenie) 83 15 Szkoła Podstawowa nr 46 29 3 87 16 Szkoła Podstawowa nr 51 z Oddziałami Integracyjnymi 107 2, z czego 53 na jedno szkolenie 54 na drugie szkolenie) 107 17 Szkoła Podstawowa nr 43 22 2 44 18 Gimnazjum nr 14 25 2 50 19 Gimnazjum nr 2 37 2 74 20 Gimnazjum nr 7 36 4 144 21 Gimnazjum nr 8 28 3 84 22 Gimnazjum nr 4 30 2 60 23 Gimnazjum nr 9 22 3 66 24 Gimnazjum nr 15 16 1 16 25 II Liceum Ogólnokształcące 30 2 60 26 VIII Liceum Ogólnokształcące 18 2 36 =1461 Skład jednego zestawu cateringowego z ciepłym posiłkiem obejmuje: 1. Ciepły posiłek jednodaniowy: 1.1. kotlet schabowy z mięsa wieprzowego w panierce lub pierś z kurczaka panierowana lub filet z morszczuka (nie mniej niż 150 g, w tym nie mniej niż 120 g mięsa/ryby), ziemniaki (ziemniaki ugotowane - tłuczone lub opiekane, nie mniej niż. 200 g.) lub ryż ( nie mniej niż 200g.), zestaw 2 surówek świeżych lub warzywa gotowane na parze (marchew, brokuł, kalafior) - nie mniej niż 150 g; lub 1.2. bogracz lub kociołek zbójnicki lub fasolka po bretońsku lub potrawka z kurczaka ( nie mniej niż 350 g. plus 1 kajzerka pszenna/os.) lub barszcz z krokietem ( nie mniej niż 200ml/150g.) lub makarony zapiekane z mięsem lub warzywami (nie mniej niż 400 g.). 2. Zestaw kawowy: kawa (kawa rozpuszczalna i sypana parzona, parzona w metalowych termosach - min. 200 ml naparu na jednego uczestnika szkolenia), ekspresowa herbata owocowa i czarna w jednorazowych saszetkach pakowanych oddzielnie zawierająca całe liście herbaty lub suszu owocowego (2 sztuki dla uczestnika), woda 0,5 l niegazowana, śmietanka do kawy, jednorazowa płynna w jednorazowym pojemniku, nie mniej niż 10g lub sypana jednorazowa tzw. zabielacz do kawy, cytryna, cukier do herbaty i kawy, w saszetkach jednorazowych nie mniej niż 4 g; susz konferencyjny min. 3 kruche ciastka/os. Tab.2. Harmonogram dostarczania usług cateringowych z posiłkiem kanapkowym Lp. Nazwa sieci Liczba spotkań Do 30 czerwca 2014 r. Łączna Liczba zestawów Do 30 czerwca 2014 r. 1 Skuteczne zachęcanie uczniów do czytania 1 18 2 Pozapedagogiczne obowiązki dyrektora 3 78 3 Ja i mój uczeń z SPE 2 44 4 Stres i wypalenie zawodowe 1 22 5 Jak rozwijać twórcze myślenie uczniów 2 35 6 TIK 3 45 7 Promocja i budowanie wizerunku szkoły 2 44 Suma: 14 286 Skład jednego zestawu cateringowego z zimnym posiłkiem kanapkowym obejmuje: 1. Kanapki bankietowe min. 3 sztuki (min. 150 g) na uczestnika zawierające: wędlinę, pastę twarogową i pastę rybną, sałatę, pomidor i dwa inne warzywa np. ogórek lub rzodkiewkę lub oliwki. 2. Zestaw kawowy: kawa (kawa rozpuszczalna i sypana parzona, parzona w metalowych termosach - min. 200 ml naparu na jednego uczestnika szkolenia), ekspresowa herbata owocowa i czarna w jednorazowych saszetkach pakowanych oddzielnie zawierająca całe liście herbaty lub suszu owocowego (2 sztuki dla uczestnika), woda 0,5 l niegazowana, śmietanka do kawy, jednorazowa płynna w jednorazowym pojemniku, nie mniej niż 10g lub sypana jednorazowa tzw. zabielacz do kawy, cytryna, cukier do herbaty i kawy, w saszetkach jednorazowych nie mniej niż 4 g; susz konferencyjny min. 3 kruche ciastka/os. Świadczenie usług cateringowych będzie odbywało się sukcesywnie w okresie obowiązywania umowy w ramach organizowanych spotkań przez Zamawiającego. W zleceniu Zamawiający określi na 2 dni przed spotkaniem termin, miejsce, liczbę uczestników, zakres usługi restauracyjnej tj. zestaw zgodnie z opisem w SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminu dostarczenia usługi, jak i ilości posiłków max do 2 godzin przed szkoleniem z przyczyn losowych niezależnych od Zamawiającego. Zamawiający nie wyraża zgody na dokonywanie zmian w posiłkach wchodzących w skład danego zestawu usługi. Ilość i wielkość zamawianych usług wskazana w Załączniku nr 1 do SIWZ stanowi maksymalny ich zakres i wielkość zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia mniejszej ilości usług, niż maksymalna wskazana w SIWZ, a w takiej sytuacji Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu, w szczególności o zapłatę za ilość stanowiącą różnicę między maksymalną ilością usług wskazanych w Załączniku nr 1 do SIWZ, a ilością rzeczywiście zrealizowaną na podstawie poszczególnego zlecenia Zamawiającego. Rozliczenie nastąpi zgodnie z rzeczywistym wykonaniem przedmiotu umowy, po dokonaniu protokolarnego odbioru przedmiotu umowy. Ceny zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie przetargowej nie ulegną podwyższeniu przez cały okres obowiązywania umowy. W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do: - przygotowania, dowozu i podawania posiłków w dni wskazane przez Zamawiającego do miejsca i sali, w której będzie odbywało się spotkanie, - świadczenia usług cateringowych, wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych, - przestrzegania przepisów prawnych w zakresie przechowywania i przygotowywania artykułów spożywczych (m. in. ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz. U. nr 171 poz. 1125 ze zm.), - przygotowania stołów w sposób uzgodniony z Zamawiającym, - świadczenia usług cateringowych na zastawie ceramicznej lub porcelanowej, - estetycznego podawania posiłków, - dostarczania posiłków na miejsce wskazane przez Zamawiającego najpóźniej na 15 min. przed rozpoczęciem spożywania posiłku, - zebrania naczyń oraz resztek pokonsumpcyjnych najpóźniej po zakończeniu spotkania w dniu następnym. Warunki realizacji niniejszego zamówienia określają istotne postanowienia umowne wraz ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiące załączniki do specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 553200003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gimnazjum9.masapo.eu/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach