Przetargi.pl
Sukcesywne, nieprzerwalne, uzasadnione potrzebami Zamawiającego dostawy paliw płynnych oraz oleju opałowego w 2020 r.

Ozorkowskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 95-035 Ozorków, ul. Żwirki
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 422 771 400 , fax. 422 771 401
  • Data zamieszczenia: 2019-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ozorkowskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp z o.o.
    ul. Żwirki 30
    95-035 Ozorków, woj. łódzkie
    tel. 422 771 400, fax. 422 771 401
    REGON: 47170857600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://opk.ezamawiajacy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego PKD 3530Z - Zamawiajacy udzielający zamówień sektorowych

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne, nieprzerwalne, uzasadnione potrzebami Zamawiającego dostawy paliw płynnych oraz oleju opałowego w 2020 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne, nieprzerwalne, uzasadnione potrzebami Zamawiającego dostawy paliw płynnych oraz oleju opałowego lekkiego do celów grzewczych w roku 2020 dla Ozorkowskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. Zamówienie podzielone jest na 3 zadania: ZADANIE 1 – olej napędowy w ilości około 50 000 litrów. ZADANIE 2 – benzyna bezołowiowa 95 w ilości około 4 000 litrów. ZADANIE 3 – olej opałowy w ilości około 23 000 litrów. JEDNOSTKĄ ROZLICZENIOWĄ W ZADANIACH jest 1 litr. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno zadanie, dwa zadania, lub trzy zadania, przy czym Zamawiający dokona oceny ofert na każde zadanie oddzielnie. Zamawiający udziela zamówienia na poszczególne zadania zależnie od wyboru najkorzystniejszej oferty na każde z zadań. 2. Przedmiot zamówienia obejmujący dostawę oleju napędowego ON – zadanie 1 oraz benzyny bezołowiowej 95 – zadanie 2: a) Zamawiający przekaże Wykonawcy wykaz pojazdów i ich numerów rejestracyjnych w dniu podpisania umowy. b) Zamówienie będzie realizowane w postaci świadczeń cząstkowych sprzedaży i tankowania w ilościach pokrywających bieżące potrzeby Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania zakupu paliwa przy użyciu kart paliwowych. c) Wykonawca dokonywać będzie bezgotówkowej sprzedaży paliwa. W przypadku transakcji bez użycia kart paliwowych: Wykonawca, będzie prowadzić ewidencję dokonanych zakupów paliwa. Wykonawca odnotowuje fakt wydania paliwa poprzez podanie jego ilości w karcie drogowej pojazdu i na asygnacie zbiorczej. W przypadku transakcji za pomocą kart paliwowych: każda transakcja bezgotówkowa zostanie zarejestrowana w systemie z podaniem numeru transakcji bezgotówkowej, daty, miejsca, wartości i ilości zakupionych produktów lub usług. Dokonanie przez użytkownika kart paliwowych transakcji bezgotówkowej potwierdzone zostanie wydrukiem z terminalu albo pokwitowaniem. Użytkownik kart paliwowych, sprawdzi prawidłowość danych w nich zawartych i otrzyma jego egzemplarz. d) Sprzedawane paliwo powinno spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 09.10.2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r., poz. 1680). e) Wykonawca dysponuje stacją paliw czynną całodobowo i przez wszystkie dni tygodnia, zlokalizowanej nie dalej niż 5 km od siedziby Zamawiającego – OPK Sp. z o.o. ul. Żwirki 30, 95-035 Ozorków. f) Zamawiający będzie żądał potwierdzenia jakości (świadectwa jakości, atesty) za dostarczone paliwa z uwzględnieniem sezonowości. Zamawiający odstąpi od wymogu przedstawiania na każde żądanie świadectw jakości oferowanych paliw, gdy dokumenty będą ogólnodostępne na stacji. 3. Przedmiot zamówienia obejmujący dostawę oleju opałowego – zadanie 3: a) Zamówienie będzie realizowane w postaci świadczeń cząstkowych sprzedaży bezgotówkowej, pokrywających bieżące potrzeby Zamawiającego, na podstawie jego jednostronnych dyspozycji. b) Dostawa oleju opałowego będzie odbywać się na telefoniczne zgłoszenie pracownika OPK Sp. z o.o., w maksymalnie w ciągu 48 godzin od zgłoszenia, w ilościach określonych w zgłoszeniu. c) Sprzedawane paliwo opałowe powinno spełniać następujące wymogi: - olej opałowy lekki I klasa jakości, - gęstość w temperaturze 150C – max 0,860 kg/l (tożsamo w 200C – max 0,835 kg/l), - wartość opałowa – min 42,6 MJ/kg, - temperatura zapłonu – min. 560C, - zawartość siarki – max 0,20 %, - lepkość kinetyczna – max 6,00 m2/s. d) Dostawa oleju opałowego będzie realizowana odpowiednio do zbiorników znajdujących się w Kotłowni Gazowo – Olejowej w Ozorkowie przy ul. Łęczyckiej 3. e) Rozliczenie za sprzedany olej opałowy odbywać się będzie wg ustalonej z Wykonawcą ceny, ale nie większej niż złożona w formularzu ofertowym. 4. Przedmiot zamówienia będzie odbierany przez Zamawiającego sukcesywnie stosownie do jego potrzeb. Zamawiający zastrzega możliwość zakupienia mniejszej (lub większej) ilości paliw i oleju opałowego niż podane przy opisie przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, o którym mowa w pkt 5.2.1. lit. a) SIWZ, jeżeli wykaże, że: posiadają aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami płynnymi.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty aktualne na dzień składania ofert: 1) formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ; 2) informację o tym czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego. Wzór informacji stanowi załącznik nr 2 do SIWZ; 3) pełnomocnictwo dla osoby / osób podpisującej /cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez notariusz); 4) pełnomocnictwo ustanawiające Pełnomocnika – gdy ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego – w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest Pełnomocnik; 5) wypełnione oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków w postępowaniu i braku podstaw wykluczenia składane na podstawie art. 25a ust. 1 Pzp. Wzór informacji stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach