Przetargi.pl
sukcesywne dostawy wyposażenia medycznego oddziału ginekologiczno-położniczego Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. Dr E. Warmińskiego SPZOZ w Bydgoszczy

Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. dr Emila Warmińskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 85-826 Bydgoszcz, ul. Szpitalna 19
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3709124 , fax. 052 3709125
  • Data zamieszczenia: 2009-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. dr Emila Warmińskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Szpitalna 19 19
    85-826 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3709124, fax. 052 3709125
    REGON: 09235474600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.bydgoszcz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    sukcesywne dostawy wyposażenia medycznego oddziału ginekologiczno-położniczego Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. Dr E. Warmińskiego SPZOZ w Bydgoszczy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    sukcesywne dostawy wyposażenia medycznego oddziału ginekologiczno-położniczego Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. Dr E. Warmińskiego SPZOZ w Bydgoszczy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w tym posiadają zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie przedmiotu zamówienia, na potwierdzenie czego załączą dokumenty wymagane w pkt 5.1.2. SIWZ oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 5.1.4. SIWZ. - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, na potwierdzenie czego załącza oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 5.1.4. SIWZ oraz wykażą się wykonaniem w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie , min. 1 dostawy sprzętu medycznego wielorazowego użytku na kwotę brutto : W grupie 1 : 44 000 zł W grupie 2 : 2000 zł W grupie 3 : 1200 zł W grupie 4 : 6000 zł Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną grupę np. składając ofertę na grupę Nr 2 i 4 zobowiązany jest wówczas wykazać się min. jedną dostawą na kwotę nie niższą niż 8000 zł brutto , składając ofertę na wszystkie grupy , wartość brutto min. jednej dostawy nie może być niższa niż 53200 zł ). - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, na potwierdzenie czego załączą oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na potwierdzenie czego załączą dokument wymieniony w pkt 5.1.3 SIWZ oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Ocena spełniania w/w warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów . Dokumenty będą oceniane w trybie spełnia / nie spełnia, czyli: nie spełnia warunku - za brak dokumentu lub przedstawienie niewłaściwego dokumentu , spełnia warunek - za przedstawienie ważnego i zgodnego z SIWZ dokumentu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) dostaw , odpowiadających rodzajem i wartością dostawom , stanowiącym przedmiot zamówienia wg niniejszej SIWZ ( w tym wykazanie się min. 1 dostawą sprzętu medycznego wielorazowego użytku na kwoty określone dla każdej z grup w pkt 4.1.2. SIWZ ) ,z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie ( np. referencje, pozytywne opinie) , zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ . (W przypadku składania oferty wspólnej , przedmiotowy warunek musi spełnić co najmniej jeden z wykonawców). -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Adnotacja na zaświadczeniu z ewidencji działalności gospodarczej, dokonana przez właściwy organ, z której jednoznacznie będzie wynikać, że dane zawarte w zaświadczeniu są aktualne, spełnia wymóg zaświadczenia aktualnego.( W przypadku oferty składanej wspólnie, każdy wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie ). -Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.( W przypadku oferty składanej wspólnie , każdy wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie). - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące Zał. Nr 4 do SIWZ. ( W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie lub składają jeden dokument podpisany przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.bydgoszcz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach