Uniwersytet Mikołaja Kopernika ogłasza przetarg
- Adres: 87-100 Toruń, ul. Gagarina 11
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 056 6114254
- Data zamieszczenia: 2009-10-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Mikołaja Kopernika
ul. Gagarina 11
87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 056 6114254 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umk.pl/oferty/przetargi/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
pno_46/09 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
dostawa i montaż zamrażarki niskotemperaturowej - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 397111000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 500,00 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie są wykluczeni na podstawie art. 24 i spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, na potwierdzenie czego złożą dokumenty wymienione w Rozdziale VI SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych dokumentów oraz oświadczeń wg formuły: spełnia lub nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych wykonawcy lub dokument potwierdzający, że uzyskał on zgodę na zwolnienie, odroczenie albo rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualne zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o braku zaległości wykonawcy w uiszczaniu opłat i składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub dokument potwierdzający, że uzyskał on zgodę na zwolnienie, odroczenie albo rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Dowód wniesienia wadium. W przypadku przelewu, wadium musi być zarejestrowane na koncie Zamawiającego przed upłynięciem terminu otwarcia ofert. 6) Zobowiązanie do podpisania umowy zgodnej z duchem i treścią załączonego wzorca (Załącznik nr 2). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdz. 6 pkt. 2-4 SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: -Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -Nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których wyżej mowa, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymagania dotyczące daty wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umk.pl/oferty/przetargi/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup wraz z dostawą zamrażarek niskotemperaturowych, laboratoryjnych i chłodziarek laboratoryjnych
Dodano: 2016-06-14 - DOSTAWA WYPOSAŻENIA PRACOWNI PREPARATYKI KOMÓREK
Dodano: 2015-06-12 - Dostawa chłodziarek laboratoryjnych i boksu termostatycznego
Dodano: 2013-11-05 - Dostawa chłodziarek
Dodano: 2010-06-24 - DIZ-55-2009 - dostawa chłodziarek do przechowywania krwi.
Dodano: 2009-09-21