Gimnazjum Nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi im. J. Kubisza w Cieszynie ogłasza przetarg
- Adres: 43-400 Cieszyn, ul. Szymanowskiego 9
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 0-33 8514280 , fax. 0-33 8514280
- Data zamieszczenia: 2013-11-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gimnazjum Nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi im. J. Kubisza w Cieszynie
ul. Szymanowskiego 9 9
43-400 Cieszyn, woj. śląskie
tel. 0-33 8514280, fax. 0-33 8514280
REGON: 07227817900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.g2.cieszyn.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy wraz z transportem artykułów żywnościowych w 2014 roku dla potrzeb Gimnazjum nr 2 w Cieszynie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem artykułów spożywczych w roku 2014 dla potrzeb Gimnazjum nr 2 w Cieszynie z podziałem na części (pakiety): Część 1 - Pakiet 1 - Artykuły spożywcze, koncentraty, przyprawy Część 2 - Pakiet 2 - Jaja Część 3 - Pakiet 3 - Mleko i przetwory mleczarskie Część 4 - Pakiet 4 - Świeże warzywa i owoce Część 5 - Pakiet 5 - Wyroby piekarskie Część 6 - Pakiet 6 - Mięso drobiowe Część 7 - Pakiet 7 - Mięso i przetwory Część 8 - Pakiet 8 - Mrożone artykuły spożywcze Część 9 - Pakiet 9 - Wyroby mączne 1) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć towar pierwszej klasy jakości, świeży, spełniający normy jakościowe (PN) dla danego asortymentu; wysokiej jakości sensorycznej i mikrobiologicznej. Każdy z produktów musi być dopuszczony do obrotu i sprzedaży zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz z warunkami określonymi w SIWZ oraz musi posiadać aktualny termin przydatności do spożycia. 2) Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego dowozu towaru do magazynu Zamawiającego zgodnie z wymogami rozporządzenia (WE) nr 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. ustanawiającego szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego oraz rozporządzenia (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych. 3) Wykonawcy zabezpieczy należycie towar na czas przewozu (opakowania, pojemniki przystosowane do przewozu danego asortymentu) i ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę i jakość dostarczanego towaru. Odpowiedzialność za braki i wady powstałe w czasie transportu wyrobów ponosi Wykonawca. 4) Ilościowy i jakościowy odbiór towaru będzie dokonywany przez Zamawiającego w jego magazynie w oparciu o obowiązujące normy jakościowe, złożone zamówienie oraz fakturę. Odpowiedzialność za dostarczony i odbierany towar określa moment odbioru (przekazania) towaru. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 031425003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienie wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gim2.cieszyn.bip-gov.info.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa jaj
Dodano: 2016-07-18 - Cykliczna dostawa żywności na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Zabrzu oraz projektu DROGOWSKAZ współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego na II półrocze 2016 r.
Dodano: 2016-07-05 - Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą różnych artykułów spożywczych na rzecz Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą różnych artykułów spożywczych na rzecz DPS Dom Kombatanta im. św Rafała Kalinowskiego z siedzibą w Lublińcu, ul. dr E. Cyrana 10 dla zamówienia o szacunkowej wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
Dodano: 2016-05-24 - Dostawa artykułów spożywczych w 2016 r. dla Domu Pomocy Społecznej Pod Dębem w Dąbrowie Górniczej, ul. Norwida 1 - Część nr 7 Jaja
Dodano: 2016-01-07 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych
Dodano: 2015-12-14 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych
Dodano: 2015-12-11 - Dostawa produktów żywnościowych - jaj na potrzeby żywienia w Dziennym Domu Pomocy w Mikołowie
Dodano: 2015-12-10 - Dostawa jaj kurzych
Dodano: 2015-12-07 - Dostawa jaj kurzych do Zakładu Karnego w Zabrzu.
Dodano: 2015-11-26 - Dostawa artykułów spożywczych w 2016 r. dla Domu Pomocy Społecznej Pod Dębem w Dąbrowie Górniczej, ul. Norwida 1
Dodano: 2015-11-19