Przetargi.pl
Sukcesywne dostawy wkładów drukujących dla Uzdrowiska Lądek-Długopole SA

Uzdrowisko Lądek Długopole S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 57-540 Lądek-Zdrój, ul. Wolności 4
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8146434, 8146227 w. 265 , fax. 074 8147107
  • Data zamieszczenia: 2009-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uzdrowisko Lądek Długopole S.A.
    ul. Wolności 4 4
    57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8146434, 8146227 w. 265, fax. 074 8147107
    REGON: 00028828300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko-ladek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Akcyjna Skarbu Państwa - NZOZ

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne dostawy wkładów drukujących dla Uzdrowiska Lądek-Długopole SA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są: Sukcesywne dostawy wkładów drukujących dla Uzdrowiska Lądek-Długopole SA zgodnie ze szczegółowym wykazem wkładów drukujących znajdujących się w poniższych załącznikach, które zostały przygotowane w oparciu o aktualne ( na 2009/2010r.) potrzeby Uzdrowiska. Dla części 1 ( oryginalne) Załącznik nr 1a: - Q6000A - szt.8, Q6001A - szt. 6, Q6002A - szt.6, Q6003A - szt. 6, CB435A - szt. 25, 51645AE (czarny 45) - szt. 3, C1823D (kolor 23)- 3 szt., Q2612A- szt.110, 51645AE (czarny 45) - szt.4, C6578DE (kolor 78) - szt.4, CRG707B - szt. 2, CRG707C - szt.2, CRG707Y - szt.2, CRG707M - szt.2, C8727AE (czarny 27)- szt. 4, C8728AE (kolor 28) - szt.4, C-EXV11 Black - szt.6, Dla części 2 (alternatywne) Załącznik 1b: - HP C4092A- szt. 2, C3906A - szt.8, TK17 - szt. 2, Q6511A- szt. 6, EP 1054 - szt. 3, NP 1550 - szt. 4. Zakres zamówienia zawiera się w przedziale poniżej 14 tys. Euro
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301921136
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy; - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy Pzp z dnia 29 stycznia 2004r. z póź. zmianami, - spełniają warunki określone w art. 22 ust.1, - zaoferują : a) wykonanie zamówienia w terminie jak wyżej, b) zaakceptują 21 - dniowy termin płatności licząc od dnia złożonej faktury VAT (wystawionej przy każdej dostawie) po odbiorze zamówionej części dostawy. c) przedłożą wymagane przez Zamawiającego dokumenty, Ocena spełnienia warunków udziału polegać będzie na kontroli autentyczności oraz kompletności i aktualności złożonych dokumentów, autentyczności zawartych w nich informacji oraz ocenie zawartych w dokumentach informacji pod kątem zgodności z postawionymi warunkami w SIWZ - wszystko na zasadzie formuły: Spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu powinien złożyć następujące dokumenty: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - zgodnie z zał. nr 1, 2) Wypełniony i podpisany formularz cenowy - zał. nr 1a i /lub 1b, 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 4) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 5) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 Prawa zamówień publicznych - zał. nr 2, 6) Zaakceptowany( zaparafowany) projekt umowy - zał. nr 3, 7) Oświadczenie o nie zaleganiu z opłatami do ZUS i Urzędu Skarbowego, finansowe i o niekaralności - zał. nr 4, 8) Ważną zgodę właściwego Urzędu na prowadzenie działalności w zakresie odzysku i zbierania odpadów innych niż niebezpieczne: tonery do drukarek laserowych (kod: 08 03 18) oraz głowice atramentowe (kod: 16 02 16), 9) Cennik skupu zużytych tonerów, aktualny na dzień składania oferty i ważny przez okres obowiązywania umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uzdrowisko-ladek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach