Wojewódzkie Centrum Szpitalne Kotliny Jeleniogórskiej ogłasza przetarg
- Adres: 58-506 Jelenia Góra, ul. Ogińskiego 6
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 75 7537286 , fax. 75 7543883
- Data zamieszczenia: 2015-01-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzkie Centrum Szpitalne Kotliny Jeleniogórskiej
ul. Ogińskiego 6 6
58-506 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
tel. 75 7537286, fax. 75 7543883
REGON: 00029364000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.jgora.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa płyt różnych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla Wojewódzkiego Centrum Szpitalnego Kotliny Jeleniogórskiej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa płyt różnych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla Wojewódzkiego Centrum Szpitalnego Kotliny Jeleniogórskiej Pakiet nr 1 - tusze i tonery do drukarek LEXMARK Pakiet nr 2 - płyty różne Pakiet nr 3 - tonery do drukarek OKI Pakiet nr 4- tonery do drukarek Samsung Pakiet nr 5 - tusze i tonery do drukarek HP Pakiet nr 6 - tusze i tonery do drukarek BROTHER Pakiet nr 7 - tusze, tonery, matryce, taśmy do różnych urządzeń Pakiet nr 8 - tusze do drukarek PRIMERA Pakiet nr 9 - tonery do drukarek i kserokopiarek KONICA MINOLTA Pakiet nr 10 - - tonery do drukarek KYOCERA Pakiet nr 11 - tusze i tonery do drukarek CANON - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301921136
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta ma być zabezpieczona wadium : Pakiet nr 1 - 3 570,00 zł. Pakiet nr 2 - 2 060,00 zł. Pakiet nr 3 - 980,00 zł. Pakiet nr 4- 816,00 zł. Pakiet nr 5 - 460,00 zł. Pakiet nr 6 - 267,00 zł. Pakiet nr 7- 230,00 zł. Pakiet nr 8 - 145,00 zł. Pakiet nr 9 - 70,00 zł. Pakiet nr 10 - 63,00 zł. Pakiet nr 11 - 30,00 zł. a) wadium ma być wniesione do dnia 19.01.2015 r. do godziny 10.00 w poniższych formach : - w pieniądzu PLN ( na konto : 23 1020 2137 0000 9702 0129 1483) - w poręczeniach bankowych - w gwarancjach bankowych - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275 z późn. zmian.) .
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.jgora.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek
Dodano: 2016-04-14 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych i nośników do sprzętu komputerowego i kserokopiarek
Dodano: 2015-11-04 - dostawa materiałów eksploatacyjnych
Dodano: 2015-10-26 - Dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Oddziałów Zakładu Ubezpieczeń Społecznych we Wrocławiu, Wałbrzychu, Legnicy oraz Ostrowie Wielkopolskim
Dodano: 2015-04-22 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu.
Dodano: 2015-03-20 - Zakup z dostawą do Oddziałów Zakładu Ubezpieczeń Społecznych we Wrocławiu, Wałbrzychu, Legnicy oraz Ostrowie Wielkopolskim (podległym Centrum Serwisu Informatycznego we Wrocławiu) fabrycznie nowych, oryginalnych lub równoważnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksów.
Dodano: 2015-01-23 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego - nośniki i akcesoria
Dodano: 2014-12-09 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby ZZK we Wrocławiu - ZZK-WP/3400/48/14
Dodano: 2014-04-29 - 1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych z podziałem na zadania na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu: 1) zadanie nr 1 - sukcesywna dostawa papieru kserograficznego i do drukarek na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu; 2) zadanie nr 2 - sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów oraz odbiór pustych opakowań i poddanie ich recyklingowi lub utylizacji na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu.
Dodano: 2014-02-25 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych
Dodano: 2014-01-21