Powiat Zielonogórski ogłasza przetarg
- Adres: 65-057 Zielona Góra, ul. Podgórna
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 684 527 575 , fax. 684 527 500
- Data zamieszczenia: 2020-11-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Zielonogórski
ul. Podgórna 5
65-057 Zielona Góra, woj. lubuskie
tel. 684 527 575, fax. 684 527 500
REGON: 97077014900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip-powiat-zielonogorski.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy tonerów oraz materiałów eksploatacyjnych w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są „Sukcesywne dostawy tonerów oraz materiałów eksploatacyjnych w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r.” 2. Szczegółowy OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA oraz sposób jego realizacji określony został w załącznikach nr 3 oraz 4 do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia powinien zostać wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 4. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymienione niżej wymagania: - powinien pochodzić z bieżącej produkcji ( rok produkcji IV kwartał 2020 r. oraz rok 2021), - powinien być wykonany w całości z fabrycznie nowych podzespołów, - nie może mieć śladów poprzedniego używania, uszkodzenia, - musi posiadać oryginalne opakowania z zabezpieczeniami stosowanymi przez danego producenta (np. hologramy) - musi zawierać oryginalne znaki firmowe producenta, nienaruszalne cechy opakowania oryginalnego, pierwotnego, dostarczane do Zamawiającego w oryginalnych opakowaniach producenta, musi posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo i nazwę producenta, opis zawartości i numer katalogowy, w przypadku dostawy produktów równoważnych (zamienników) wymagane jest podanie na opakowaniu oznaczenia oryginalnego materiału eksploatacyjnego, którego dotyczy zamiennik (produkt równoważny) - musi być w pełni kompatybilny z urządzeniami Zamawiającego , tj. producentów HP, Lexmark, OKI, Brother, Canon, Samsung, Xerox, Develop, Kyocera, Panasonic, Sharp, Oce, Konica, Minolta, Ta Triumph, Toshiba UWAGA: 1. We wszystkich przypadkach, w których ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia wskazano pochodzenie materiałów i urządzeń dopuszcza się stosowania materiałów i urządzeń równoważnych, tj. wszelkie wymienione z nazwy materiały i urządzenia użyte w przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji służą określeniu standardu i mogą być zastąpione innymi materiałami o nie gorszych parametrach technicznych, użytkowych, jakościowych, funkcjonalnych i walorach estetycznych, przy uwzględnieniu prawidłowej współpracy z pozostałymi materiałami i urządzenia. 2.W sytuacji, jeśli Zamawiający wskazuje w dokumentacji postępowania znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - to Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. 3. Ilekroć w treści niniejszej SIWZ bądź w załącznikach do niej, Zamawiający powołuje się na jakiekolwiek normy, atesty, certyfikaty, Wykonawca może wykorzystać normy, atesty lub certyfikaty w stosunku do nich równoważne - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30000000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) wniesionym przed upływem terminu składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wstępnego potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu z postępowania Wykonawca składa wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenie zgodnie z zał. nr 2A do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2. Wykonawca w terminie do 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (art 86 ust 5Pzp) w celu potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu z postępowania składa oświadczenie zgodnie z zał. nr 2B do SIWZ.W przypadku wspólnego ubiegania sie o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3. Ponadto do oferty należy dołączyć: Formularz ofertowy ( zał. nr 1 do SIWZ), Formularz cenowo-techniczny 9 zał. nr 4 do SIWZ), dowód wniesienia wadium, pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywne dostawy tonerów oraz materiałów eksploatacyjnych w okresie od 01.01.2020 r. do 31.12.2020 r.
Dodano: 2019-12-03 - Dostawa sprzętu sieciowego, napędu taśmowego, monitora oraz akcesoriów dla US w Zielonej Górze
Dodano: 2019-11-26 - Inwestycje w infrastrukturę edukacji kształcenia zawodowego w powiecie strzelecko-drezdeneckim
Dodano: 2019-04-11 - Dostawa artykułów biurowych, materiałów eksploatacyjnych , środków czystości i środków gospodarczych dla potrzeb MGZO i jednostek oświatowych z terenu Gminy Drezdenko.
Dodano: 2018-11-19 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Zespołu Szkół Licealnych i Zawodowych w Sulęcinie.
Dodano: 2017-08-16 - Dostawa sprzętu komputerowego, drukującego i oprogramowania dla Zespołu Szkół Licealnych i Zawodowych w Sulęcinie.
Dodano: 2017-07-13