Przetargi.pl
Sukcesywne dostawy systemów endoprotez cementowych stawu kolanowego oraz systemów do szycia łękotek, do artroskopowej rekonstrukcji więzadła krzyżowego przedniego i do artroskopowego leczenia uszkodzeń stawu barkowego

Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Perzyny w Kaliszu ogłasza przetarg

  • Adres: 62-800 Kalisz, ul. Poznańska 79
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7651397 , fax. 062 7571323
  • Data zamieszczenia: 2009-10-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Perzyny w Kaliszu
    ul. Poznańska 79 79
    62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7651397, fax. 062 7571323
    REGON: 00126675700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalkalisz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne dostawy systemów endoprotez cementowych stawu kolanowego oraz systemów do szycia łękotek, do artroskopowej rekonstrukcji więzadła krzyżowego przedniego i do artroskopowego leczenia uszkodzeń stawu barkowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Sukcesywne dostawy systemów endoprotez cementowych stawu kolanowego - szt. 35 oraz systemów do szycia łękotek, do artroskopowej rekonstrukcji więzadła krzyżowego przedniego i do artroskopowego leczenia uszkodzeń stawu barkowego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331417502
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. Ocena spełnienia w/wym. warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach lub dokumentach, których Zamawiający wymaga w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów jednoznacznie musi wynikać, iż Wykonawca spełnia powyższe warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Na dowód spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy są zobowiązani przedstawić następujące dokumenty: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych należy dostarczyć następujące dokumenty: 1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - dokumenty te, winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokumenty te, winny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - druk w załączeniu. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, do składania dokumentów, o których mowa wyżej stosuje się odpowiednio przepisy zawarte w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605). II. Ponadto Wykonawcy zobowiązani są do załączenia do oferty następujących dokumentów (brak któregokolwiek z poniższych dokumentów lub jego nieprawdziwość spowoduje odrzucenie oferty): 1. wypełnione i podpisane formularze ofertowe - druk w załączeniu do SIWZ, 2. wypełnione i podpisane formularze cenowe - druk w załączeniu do SIWZ, 3. oświadczenie Wykonawcy, że m.in. zapoznał się z treścią niniejszej specyfikacji, załączonymi projektami umowy i akceptuje określone w nich warunki, a ponadto oferowane przez niego wyroby są dopuszczone do obrotu i stosowania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności z przepisami ustawy o wyrobach medycznych i innymi obowiązującymi przepisami- druk w załączeniu, 4. dokumenty potwierdzające dopuszczenie oferowanych wyrobów do obrotu i stosowania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z prawem, a w szczególności z przepisami ustawy o wyrobach medycznych i innymi obowiązującymi przepisami (deklaracje zgodności, certyfikaty). 5. katalogi, foldery lub prospekty, potwierdzające zgodność oferowanego wyrobu z opisem przedmiotu zamówienia, 6. zaakceptowane Projekty umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalkalisz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach