Przetargi.pl
Dostawa endoprotez stawu biodrowego i kolanowego

Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 62-700 Turek, ul. Poduchowne 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2784550 w. 278 , fax. 063 2788400
  • Data zamieszczenia: 2009-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Poduchowne 1 1
    62-700 Turek, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2784550 w. 278, fax. 063 2788400
    REGON: 00030005000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.turek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa endoprotez stawu biodrowego i kolanowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa endoprotez stawu biodrowego i kolanowego dla SP ZOZ w Turku na okres 12 miesięcy. Pakiet A - 5 pozycji, Pakiet B - 3 pozycje, Pakiet C - 3 pozycje, pakiet D - 1 pozycja, Pakiet E - 3 pozycje, Pakiet F - 3 pozycje, Pakiet G - 4 pozycje, Pakiet H - 3 pozycje.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331417502
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Pakiet A - 4 000,00 Pakiet B - 1 000,00, Pakiet C - 1 500,00, Pakiet D - 300,00, Pakiet E - 1 200,00, Pakiet F - 4 000,00, Pakiet G - 7 000,00, Pakiet H - 1 300,00
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu może wziąć udział Wykonawca, który: 1) Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) Nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne, 5) Akceptuje warunki zawarte w niniejszej specyfikacji oraz projekcie umowy. Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczeń wymienionych w SIWZ, załączonych do oferty, metodą spełnia/nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż Wykonawca spełnia warunki określone przez Zamawiającego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie, wg Załącznika Nr 2, w trybie art. 44 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2.Dokumenty potwierdzające spełnianie przez Wykonawcy warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (forma: oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę); b)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - zaświadczenia winny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (forma: oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), c)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; (forma: oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), d)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; (forma: oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę),? UWAGA:Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w ppkt. a, b i d składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ? zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt c składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (terminy wystawienia dokumentów jw). (forma: oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), 3.Oświadczenie, wg Załącznika Nr 3, w trybie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 4.dokument dopuszczający oferowany produkt do obrotu i stosowania w zakładach opieki zdrowotnej, zgodnie z odrębnymi przepisami obowiązującymi w tym zakresie oraz w służbie zdrowia. Wymaga się podania na ww. dokumentach ich przynależność określając pakiet i nr pozycji (jeżeli dotyczy); (forma: oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), 5.katalogi oferowanych produktów, na podstawie których można będzie zweryfikować parametry przedstawionych w ofercie wyrobów medycznych. Wymaga się podania na ww. dokumentach ich przynależność określając pakiet i nr pozycji (jeżeli dotyczy); (forma: oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), 6.Dowód wniesienia wadium Wykaz oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego: 7.Zestawienie cenowe, opracowane w oparciu o Załącznik Nr 4;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.turek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach