Przetargi.pl
Sukcesywne dostawy środków i sprzętu do utrzymania czystości oraz środków do pielęgnacji do Wojewódzkiego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji w Łodzi

Wojewódzki Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji ogłasza przetarg

  • Adres: 91-520 Łódź, Okólna
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6177351, 6590412, , fax. 426 590 412
  • Data zamieszczenia: 2020-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji
    Okólna 181
    91-520 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6177351, 6590412, , fax. 426 590 412
    REGON: 47321127100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrumpluc.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne dostawy środków i sprzętu do utrzymania czystości oraz środków do pielęgnacji do Wojewódzkiego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Sukcesywne dostawy środków i sprzętu do utrzymania czystości oraz środków do pielęgnacji do Wojewódzkiego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji w Łodzi. Zamówienie obejmuje 21 pakietów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szacunkowy wykaz dostaw na czas obowiązywania umowy zawiera „Formularz asortymentowo-cenowy” - załącznik do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przedmiot zamówienia jest określony we Wspólnym Słowniku Zamówień kodem CPV: 39800000-0, 39700000-9
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39800000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa powyższego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Wykaz oświadczeń i dokumentów – składanych wraz z ofertą: a) Formularz asortymentowo - cenowy – Załącznik nr 1 do SIWZ. b) Formularz Ofertowy– Załącznik nr 2 do SIWZ. c) Aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp w formie oświadczenia wykonawcy, stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu. Oświadczenie musi być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, d) Jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik wraz z ofertą składa się pełnomocnictwo. e) w celu oceny oferty pod względem jej zgodności z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w „Formularzu cenowym”, Zamawiający żąda załączenia do oferty: - materiały informacyjne, foldery, ulotki bądź katalogi informacyjne, w języku polskim zawierające dane o właściwościach oferowanego produktu, informacje dotyczące jego stosowania, potwierdzające wymagane przez Zamawiającego parametry określone w Formularzu asortymentowym – dotyczy: - wszystkich pozycji z pakietów 1, 2, 3, 4, 6, 20 i 21, - poz. 1,2,3,6 z pakietu 5, Na każdym dokumencie należy opisać, którego pakietu i której pozycji dotyczy. - karty charakterystyki zaoferowanych preparatów w formie papierowej – dotyczy: - wszystkich pozycji z pakietów 1, 2, 3, 4, 6, 20 i 21, - poz. 1,2,3,6 z pakietu 5.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach