Wojewódzki Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji ogłasza przetarg
- Adres: 91-520 Łódź, Okólna
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 6177351, 6590412, , fax. 426 590 412
- Data zamieszczenia: 2020-12-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji
Okólna 181
91-520 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 6177351, 6590412, , fax. 426 590 412
REGON: 47321127100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrumpluc.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy środków i sprzętu do utrzymania czystości oraz środków do pielęgnacji do Wojewódzkiego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji w Łodzi - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Sukcesywne dostawy środków i sprzętu do utrzymania czystości oraz środków do pielęgnacji do Wojewódzkiego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji w Łodzi. Zamówienie obejmuje 21 pakietów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szacunkowy wykaz dostaw na czas obowiązywania umowy zawiera „Formularz asortymentowo-cenowy” - załącznik do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przedmiot zamówienia jest określony we Wspólnym Słowniku Zamówień kodem CPV: 39800000-0, 39700000-9 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39800000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa powyższego warunku udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Wykaz oświadczeń i dokumentów – składanych wraz z ofertą: a) Formularz asortymentowo - cenowy – Załącznik nr 1 do SIWZ. b) Formularz Ofertowy– Załącznik nr 2 do SIWZ. c) Aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp w formie oświadczenia wykonawcy, stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu. Oświadczenie musi być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, d) Jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik wraz z ofertą składa się pełnomocnictwo. e) w celu oceny oferty pod względem jej zgodności z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w „Formularzu cenowym”, Zamawiający żąda załączenia do oferty: - materiały informacyjne, foldery, ulotki bądź katalogi informacyjne, w języku polskim zawierające dane o właściwościach oferowanego produktu, informacje dotyczące jego stosowania, potwierdzające wymagane przez Zamawiającego parametry określone w Formularzu asortymentowym – dotyczy: - wszystkich pozycji z pakietów 1, 2, 3, 4, 6, 20 i 21, - poz. 1,2,3,6 z pakietu 5, Na każdym dokumencie należy opisać, którego pakietu i której pozycji dotyczy. - karty charakterystyki zaoferowanych preparatów w formie papierowej – dotyczy: - wszystkich pozycji z pakietów 1, 2, 3, 4, 6, 20 i 21, - poz. 1,2,3,6 z pakietu 5.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i sukcesywna dostawa środków czystości dla jednostek organizacyjnych Powiatu Wieluńskiego i powiatowych osób prawnych.
Dodano: 2024-04-18 - „Dostawy środków czystości do obiektów P.G.K. Termy Uniejów Sp. z o.o. w Uniejowie
Dodano: 2024-04-15 - Sukcesywne dostawy środków czystości, 47/ZP/2023
Dodano: 2023-12-06 - Sukcesywne dostawy środków czystości, 56/ZP/2023
Dodano: 2023-11-24 - Dostawa środków czystości
Dodano: 2023-09-05 - "Dostawa artykułów czystościowych dla Politechniki Łódzkiej"
Dodano: 2023-06-29 - Dostawa środków czystości
Dodano: 2023-05-12 - Dostawa środków czystości
Dodano: 2022-08-17 - „Dostawa środków czystości, materiałów higienicznych, akcesoriów do sprzątania oraz worków foliowych dla Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Łodzi Sp. z o. o. w 2022/2023”
Dodano: 2022-07-14 - Dostawy środków i materiałów do utrzymania czystości, artykułów gospodarczych i narzędzi ręcznych oraz materiałów eksploatacyjnych do sprzętu gospodarstwa domowego dla potrzeb KWP w Łodzi i jednostek jej podległych
Dodano: 2021-02-26