Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 3 w Rybniku ogłasza przetarg
- Adres: 44200 Rybnik, ul. Energetyków
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 0324291000, 4291288 , fax. 324 291 225
- Data zamieszczenia: 2016-11-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 3 w Rybniku
ul. Energetyków 46
44200 Rybnik, woj. śląskie
tel. 0324291000, 4291288, fax. 324 291 225
REGON: 27278032300014 - I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy środków do utrzymania czystości oraz wózków serwisowych do utrzymania czystości - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków do utrzymania czystości oraz wózków serwisowych do utrzymania czystości. Przedmiot zamówienia jest podzielony na 12 części tzw. pakietów, z których każdy stanowi odrębny przedmiot zamówienia tj. PAKIET NR 1 – Ręczniki i papier toaletowy; PAKIET NR 2 – Ścierki; PAKIET NR 3 – Akcesoria do czyszczenia; PAKIET NR 4 – Tablica ostrzegawcza; PAKIET NR 5 – Wózek do sprzątania i pozostałe akcesoria; PAKIET NR 6 – Mop; PAKIET NR 7 – Prasa i wiadro; PAKIET NR 8 – Środki myjące i czyszczące; PAKIET NR 9 – Worki foliowe standardowe; PAKIET NR 10 – Worki foliowe duże; PAKIET NR 11 – Fartuchy foliowe; PAKIET NR 12 – Worki foliowe na zwłoki. 2. Specyfikację dostawy zawiera załącznik nr 1.1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia Formularz oferty, a szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.2 do niniejszej specyfikacji Formularz cenowy. 3. Oferta musi być kompletna, w przeciwnym wypadku zostanie odrzucona. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33760000-5
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup środków ochrony osobistej na potrzeby przeciwdziałaniu COVID-19
Dodano: 2022-02-15 - Zakup środków ochrony osobistej na potrzeby przeciwdziałaniu COVID-19
Dodano: 2022-02-08 - Zakup środków ochrony osobistej na potrzeby przeciwdziałaniu COVID-19
Dodano: 2022-02-02 - Zakup środków ochrony osobistej na potrzeby przeciwdziałaniu COVID-19
Dodano: 2021-12-13 - Zakup środków ochrony osobistej na potrzeby przeciwdziałania COVID-19
Dodano: 2021-10-28 - Zakup środków ochrony osobistej na potrzeby przeciwdziałania COVID-19 - ręcznik papierowy
Dodano: 2021-09-03 - Zakup środków ochrony osobistej - ręcznik papierowy
Dodano: 2021-09-02 - Zakup ręcznika papierowego
Dodano: 2021-03-12 - Dostawy środków czystości i higieny oraz worków na odpady
Dodano: 2019-09-13 - Dostawa środków czystości
Dodano: 2019-02-13