Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Cieszynie ogłasza przetarg
- Adres: 43-400 Cieszyn, Bielska
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 33 854 92 00 , fax. 33 852 12 24
- Data zamieszczenia: 2019-09-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Cieszynie
Bielska 4
43-400 Cieszyn, woj. śląskie
tel. 33 854 92 00, fax. 33 852 12 24
REGON: 00031334800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpitalslaski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy środków czystości i higieny oraz worków na odpady - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków czystości i higieny oraz worków na odpady, zwanych dalej „wyrobami” do Zespołu Magazynów Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Cieszynie. Zamówienie składa się z 7 zadań, z których każde stanowi oddzielny przedmiot zamówienia. W Formularzu cenowym - załączniku nr 2 do SIWZ podano szczegółowy opis asortymentu oraz przewidywane zapotrzebowanie w okresie obowiązywania umowy. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Oferty mogą być składane na jedno lub większą ilość zadań. 3. Warunki jakim muszą odpowiadać dostawy: a) wyroby, muszą być dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, b) wyroby muszą mieć umieszczony na opakowaniu nr serii, termin ważności oraz jeżeli jest wymagany znak CE w sposób widoczny, czytelny i nieusuwalny, c) termin ważności dostarczonych wyrobów musi wynosić minimum 12 miesięcy licząc od daty ich dostawy, d) dostawy realizowane będą na koszt i ryzyko Wykonawcy do Zespołu Magazynów ZZOZ w Cieszynie w odpowiednich opakowaniach, transportem zapewniającym należyte zabezpieczenie przed czynnikami zewnętrznymi, e) dostawy zamówionych wyrobów następować będą w terminie do 5 dni, licząc od daty złożenia pisemnego zamówienia przesłanego telefaksem/e-mailem. Jeżeli dostawa wypada w sobotę lub dniu ustawowo wolnym od pracy, to wtedy nastąpi ona w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33760000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Wadium na poszczególne zadania w następujących kwotach: Zadanie nr 1 - 4 330,00 zł, Zadanie nr 2 - 2 220,00 zł, Zadanie nr 3 - 2 790,00 zł, Zadanie nr 4 - 3 150,00 zł, Zadanie nr 5 - 7 050,00 zł, Zadanie nr 6 - 2 480,00 zł, Zadanie nr 7 - 1 060,00 zł, należy wnieść w terminie wyznaczonym do składania ofert w jednej lub w kilku z następujących form: a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r., poz. 110 tekst jednolity z późn.zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane na rachunek Zamawiającego w banku: ING Bank Śląski S.A., nr konta 16 1050 1070 1000 0090 3070 9233. W tytule przelewu należy wpisać – Wadium – ZP 1135/19. Wadium w formie innej niż pieniądzu powinno zostać zdeponowane w oryginale w osobnej kopercie opisanej „Wadium – ZP 1135/19” - w Pokoju nr 9 w Budynku H – Administracja/Dyrekcja w terminie j/w, a kserokopię poręczenia/gwarancji należy dołączyć do oferty. Zamawiający uzna, że wadium w formie pieniężnej zostało wniesione w terminie, jeżeli do dnia i godziny składania ofert kwota wadium będzie zaksięgowana na wskazanym rachunku. 2. W przypadku wadium wniesionego w formie poręczenia lub gwarancji, poręczenie lub gwarancja muszą wskazywać dane Gwaranta/Poręczyciela oraz Zamawiającego jako beneficjenta, być wykonalne na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, mieć charakter nieodwoływalny oraz terminowy t.j. minimum na okres związania ofertą. Ponadto powinny zawierać zobowiązanie Gwaranta/ Poręczyciela do zapłaty na rzecz Zamawiającego sumy gwarancyjnej odpowiadającej kwocie wadium na żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż osoba, za którą Gwarant/Poręczyciel udzielił gwarancji/poręczenia nie wywiązała się z zobowiązań wynikających z art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy Pzp, z tym zastrzeżeniem, że poręczenie spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej jest zawsze poręczeniem pieniężnym.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony formularz cenowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Dokument potwierdzenia przelewu wadium lub kserokopia poręczenia/gwarancji. 4. Dokument, z którego wynika uprawnienie do składania oświadczenia woli. 5. Upoważnienie/pełnomocnictwo do podpisania oferty o ile nie wynika z dokumentów, o których mowa w ust. 4.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup środków ochrony osobistej na potrzeby przeciwdziałaniu COVID-19
Dodano: 2022-02-15 - Zakup środków ochrony osobistej na potrzeby przeciwdziałaniu COVID-19
Dodano: 2022-02-08 - Zakup środków ochrony osobistej na potrzeby przeciwdziałaniu COVID-19
Dodano: 2022-02-02 - Zakup środków ochrony osobistej na potrzeby przeciwdziałaniu COVID-19
Dodano: 2021-12-13 - Zakup środków ochrony osobistej na potrzeby przeciwdziałania COVID-19
Dodano: 2021-10-28 - Zakup środków ochrony osobistej na potrzeby przeciwdziałania COVID-19 - ręcznik papierowy
Dodano: 2021-09-03 - Zakup środków ochrony osobistej - ręcznik papierowy
Dodano: 2021-09-02 - Zakup ręcznika papierowego
Dodano: 2021-03-12 - Dostawa środków czystości
Dodano: 2019-02-13 - Dostawy środków czystości i higieny oraz worków na odpady
Dodano: 2018-10-25