Uniwersytet Szczeciński ogłasza przetarg
- Adres: 70-453 Szczecin, al. Jana Pawła II
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 91 4441151 , fax. 91 4441065
- Data zamieszczenia: 2019-12-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Szczeciński
al. Jana Pawła II 31
70-453 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 91 4441151, fax. 91 4441065
REGON: 00120877700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://zp.univ.szczecin.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy środków czystościowych i artykułów do sprzątania dla Uniwersytetu Szczecińskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Sukcesywne dostawy środków czystościowych i artykułów do sprzątania dla Uniwersytetu Szczecińskiego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39800000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie precyzuje warunków w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a PZP w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a PZP, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z ustawy albo z innych dokumentów załączonych do oferty, lub dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 6 PZP. Pełnomocnictwo winno być przedłożone w formie oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem. Dopuszczalne jest również dołączenie kopii pełnomocnictwa poświadczonej za zgodność z oryginałem przez mocodawcę. 4) Formularz ofertowy (załącznik nr 1). 5) Formularz cen jednostkowych (załącznik nr 1a) – uwaga: w formularzu cen jednostkowych, w kolumnie nazwa produktu - producent dla pozycji oznaczonych „wskazać pod rygorem odrzucenia oferty” należy bezwzględnie wskazać nazwę handlową produktu oraz nazwę producenta oferowanej pozycji – pod rygorem zastosowania sankcji wskazanej w art. 89 ust. 1 pkt 2 Ustawy Pzp. 2. Dokumenty wymagane po zamieszczeniu przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP: 1) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zaleca złożenie oświadczenia zgodnie ze wzorem wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną lub upoważniony przez mocodawcę pełnomocnik.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów i środków czystości na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie i jednostek znajdujących się na jego zaopatrzeniu w 2024 roku (11 zadań).
Dodano: 2024-04-04 - Sukcesywna dostawa środków czystości do SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Kołobrzegu z podziałem na 4 zadania
Dodano: 2024-03-12 - SUKCESYWNE DOSTAWY ŚRODKÓW CZYSTOŚCI NA POTRZEBY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W NOWYCH BIELICACH NA 2024 ROK
Dodano: 2023-12-01 - Dostawa artykułów chemii gospodarczej dla Domu Pomocy Społecznej w Jarominie.
Dodano: 2023-10-17 - Sukcesywna dostawa środków czystości do SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Kołobrzegu w podziale na 4 zadania
Dodano: 2023-08-08 - Sukcesywna dostawa środków czystości do SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Kołobrzegu w podziale na 4 zadania
Dodano: 2023-07-10 - Zakup i dostawa chemii gospodarczej i profesjonalnej oraz artykułów higieniczno-sanitarnych do jednostek organizacyjnych Powiatu Myśliborskiego na rok 2022
Dodano: 2023-03-01 - Zakup i dostawa chemii gospodarczej i profesjonalnej oraz artykułów higieniczno-sanitarnych do jednostki organizacyjnej Powiatu Myśliborskiego na rok 2023
Dodano: 2022-11-09 - Zakup i dostawa chemii gospodarczej i profesjonalnej oraz artykułów higieniczno-sanitarnych do jednostek organizacyjnych Powiatu Myśliborskiego na rok 2020
Dodano: 2021-11-10 - Dostawy środków czystości
Dodano: 2021-01-28