Dom Pomocy Społecznej w Jarominie ogłasza przetarg
- Adres: 72-320 Trzebiatów, Jaromin 50
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-10-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Jarominie
Jaromin 50
72-320 Trzebiatów, woj. zachodniopomorskie
REGON: 005479556 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://dps.jaromin.ibip.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów chemii gospodarczej dla Domu Pomocy Społecznej w Jarominie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów chemii gospodarczej dla Domu Pomocy Społecznej w Jarominie.2. Zamawiający podzielił zamówienie na 2 części.Część I - Dostawa artykułów chemii gospodarczej dla Domu Pomocy Społecznej w Jarominie. Szczegółowy wykaz oraz artykułów chemii gospodarczej przedmiotem zamówienia zawiera Kalkulacja cenowa stanowiący Załącznik nr 2 Część I do SWZ.Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części.Jednemu Wykonawcy może być udzielone zamówienie w dowolnej ilości części.3. Wielkość i asortyment dostaw będzie uzależniony od bieżących potrzeb Zamawiającego. Podane ilości artykułów mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie (zwiększyć lub zmniejszyć się). Zamawiającemu przysługuje prawo wyboru ilości zamawianego asortymentu w granicach określonych wartością umowy. 4. Dostawy następować będą sukcesywnie, na podstawie zamówień częściowych składanych przez upoważnionego pracownika Zamawiającego telefonicznie lub emailem. Artykuły chemii gospodarczej powinny być dostarczone do magazynu Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku od 7.30 do godziny 15.00. Zapotrzebowanie na poszczególne artykuły (ilość, rodzaj i dzień dostawy) będzie składane telefonicznie przez Zamawiającego raz w miesiącu. Dostawa powinna nastąpić do 7 dni roboczych od złożenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. W zamówieniu zostanie wskazany asortyment, ilości oraz miejsce dostawy. Zamawiający zastrzega sobie, w sytuacjach nagłych i nieprzewidzianych, możliwość dostawy towaru w inny dzień lub w innych godzinach.5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.6. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej.7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających (dotychczasowemu wykonawcy zamówienia podstawowego), o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 lub 8). 8. Dostawy winny być realizowane w opakowaniach oraz transportem wykonawcy na jego koszt i ryzyko - z zapewnieniem właściwego transportu, gwarantującego bezpieczną i bezusterkową dostawę. Dostawa produktów obejmuje również ich rozładunek i wniesienie do miejsc wskazanych przez upoważnionych pracowników Zamawiającego.9. Zamawiający zobowiązuje się do zbadania dostarczonego asortymentu pod względem ilościowym w dniu odbioru. W przypadku braków ilościowych w danym asortymencie, Zamawiający powiadomi o tym fakcie Wykonawcę telefonicznie lub emailem. W takiej sytuacji Wykonawca niezwłocznie uzupełni dostawę.10. Wykonawca będzie dostarczał towar fabrycznie nowy, o tych samych parametrach i właściwościach oraz tego samego producenta, co przedstawiony w ofercie, a także zgodny z zamówieniem Zamawiającego. Każda dostarczona partia towaru musi posiadać nienaruszone cechy fabrycznego opakowania oraz etykiety umożliwiające identyfikację towaru. Opakowania zbiorcze dostarczanych towarów muszą posiadać następujące informacje: nazwa producenta, nazwa asortymentu, termin przydatności do użycia (gwarantujący optymalne wykorzystanie produktu), ilość, oznakowanie CE.11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia produktów dostarczonych w sposób niewłaściwy, w uszkodzonych opakowaniach lub których wygląd, konsystencja itp. budzą uzasadnione podejrzenia co do nieodpowiedniej ich jakości. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego dostarczenia produktów pełnowartościowych w miejsce uprzednio zakwestionowanych przez Zamawiającego – nie później niż w ciągu dwóch dni roboczych.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów chemii gospodarczej dla Domu Pomocy Społecznej w Jarominie.2. Zamawiający podzielił zamówienie na 2 części.Część II - Dostawa artykułów higienicznych, będących wsadem do pojemników typu TORK dla Domu Pomocy Społecznej w Jarominie. Szczegółowy wykaz oraz ilości artykułów higienicznych, będących wsadem do pojemników typu TORK objętych przedmiotem zamówienia zawiera Kalkulacja cenowa stanowiący Załącznik nr 2 Część II do SWZ.Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części.Jednemu Wykonawcy może być udzielone zamówienie w dowolnej ilości części.3. Wielkość i asortyment dostaw będzie uzależniony od bieżących potrzeb Zamawiającego. Podane ilości artykułów mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie (zwiększyć lub zmniejszyć się). Zamawiającemu przysługuje prawo wyboru ilości zamawianego asortymentu w granicach określonych wartością umowy. 4. Dostawy następować będą sukcesywnie, na podstawie zamówień częściowych składanych przez upoważnionego pracownika Zamawiającego telefonicznie lub emailem. Artykuły chemii gospodarczej powinny być dostarczone do magazynu Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku od 7.30 do godziny 15.00. Zapotrzebowanie na poszczególne artykuły (ilość, rodzaj i dzień dostawy) będzie składane telefonicznie przez Zamawiającego raz w miesiącu. Dostawa powinna nastąpić do 7 dni roboczych od złożenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. W zamówieniu zostanie wskazany asortyment, ilości oraz miejsce dostawy. Zamawiający zastrzega sobie, w sytuacjach nagłych i nieprzewidzianych, możliwość dostawy towaru w inny dzień lub w innych godzinach.5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.6. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej.7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających (dotychczasowemu wykonawcy zamówienia podstawowego), o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 lub 8). 8. Dostawy winny być realizowane w opakowaniach oraz transportem wykonawcy na jego koszt i ryzyko - z zapewnieniem właściwego transportu, gwarantującego bezpieczną i bezusterkową dostawę. Dostawa produktów obejmuje również ich rozładunek i wniesienie do miejsc wskazanych przez upoważnionych pracowników Zamawiającego.9. Zamawiający zobowiązuje się do zbadania dostarczonego asortymentu pod względem ilościowym w dniu odbioru. W przypadku braków ilościowych w danym asortymencie, Zamawiający powiadomi o tym fakcie Wykonawcę telefonicznie lub emailem. W takiej sytuacji Wykonawca niezwłocznie uzupełni dostawę.10. Wykonawca będzie dostarczał towar fabrycznie nowy, o tych samych parametrach i właściwościach oraz tego samego producenta, co przedstawiony w ofercie, a także zgodny z zamówieniem Zamawiającego. Każda dostarczona partia towaru musi posiadać nienaruszone cechy fabrycznego opakowania oraz etykiety umożliwiające identyfikację towaru. Opakowania zbiorcze dostarczanych towarów muszą posiadać następujące informacje: nazwa producenta, nazwa asortymentu, termin przydatności do użycia (gwarantujący optymalne wykorzystanie produktu), ilość, oznakowanie CE.11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia produktów dostarczonych w sposób niewłaściwy, w uszkodzonych opakowaniach lub których wygląd, konsystencja itp. budzą uzasadnione podejrzenia co do nieodpowiedniej ich jakości. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego dostarczenia produktów pełnowartościowych w miejsce uprzednio zakwestionowanych przez Zamawiającego – nie później niż w ciągu dwóch dni roboczych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39800000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-10-27
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów i środków czystości na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie i jednostek znajdujących się na jego zaopatrzeniu w 2024 roku (11 zadań).
Dodano: 2024-04-04 - Sukcesywna dostawa środków czystości do SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Kołobrzegu z podziałem na 4 zadania
Dodano: 2024-03-12 - SUKCESYWNE DOSTAWY ŚRODKÓW CZYSTOŚCI NA POTRZEBY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W NOWYCH BIELICACH NA 2024 ROK
Dodano: 2023-12-01 - Sukcesywna dostawa środków czystości do SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Kołobrzegu w podziale na 4 zadania
Dodano: 2023-08-08 - Sukcesywna dostawa środków czystości do SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Kołobrzegu w podziale na 4 zadania
Dodano: 2023-07-10 - Zakup i dostawa chemii gospodarczej i profesjonalnej oraz artykułów higieniczno-sanitarnych do jednostek organizacyjnych Powiatu Myśliborskiego na rok 2022
Dodano: 2023-03-01 - Zakup i dostawa chemii gospodarczej i profesjonalnej oraz artykułów higieniczno-sanitarnych do jednostki organizacyjnej Powiatu Myśliborskiego na rok 2023
Dodano: 2022-11-09 - Zakup i dostawa chemii gospodarczej i profesjonalnej oraz artykułów higieniczno-sanitarnych do jednostek organizacyjnych Powiatu Myśliborskiego na rok 2020
Dodano: 2021-11-10 - Dostawy środków czystości
Dodano: 2021-01-28 - Dostawy środków czystości
Dodano: 2020-12-10