Przetargi.pl
sukcesywne dostawy soli drogowej z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Oławskiego w ilości od 100 do 250 ton, partiami po ~ 25 ton soli luzem

Powiatowy Zarząd Drogowy w Oławie ogłasza przetarg

  • Adres: 55-200 Oława, pl. Zamkowy 18
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3033019 , fax. 71 3033019
  • Data zamieszczenia: 2013-10-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Drogowy w Oławie
    pl. Zamkowy 18 18
    55-200 Oława, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3033019, fax. 71 3033019
    REGON: 93195999200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pzd-olawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    sukcesywne dostawy soli drogowej z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Oławskiego w ilości od 100 do 250 ton, partiami po ~ 25 ton soli luzem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy soli drogowej z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Oławskiego w ilości od 100 do 250 ton, partiami po ~ 25 ton soli luzem w tym: I dostawa - do 31 października 2013 r:- Baza materiałowa w m. Miłoszyce - 50 ton, - Baza materiałowa w m. Oława - 25 ton, - Baza materiałowa w m. Jelcz-Laskowice - 25 ton; II dostawa - do dnia 31 marca 2014 r. - sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego w zależności od warunków atmosferycznych: - Baza materiałowa w m. Oława - 75 ton, - Baza materiałowa w m. Jelcz-Laskowice - 75 ton. Dostarczona sól powinna spełniać wymogi do sporządzania mieszanki piaskowo-solnej używanej w piaskarkach. Sól drogowa powinna zawierać 96 % NaCl- wg normy PN-86/C- 84081/02 + 2,5% CaCI2 + 0,2 % K4Fe ( CN6). Materiał musi odpowiadać parametrom określonym w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. Nr 230 z 2005 r poz.1960). Na prośbę Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć aktualną opinię Instytutu Badawczego Dróg i Mostów oraz Atest Państwowego Zakładu Higieny potwierdzającego możliwość wykorzystania soli drogowej do zimowego utrzymania dróg. Wykonawca zobowiązany jest na wezwanie Zamawiającego do dostarczenia na wskazaną Bazę określonej ilości soli w terminie 7 dni od daty złożenia dyspozycji. Dyspozycja może być złożona faxem lub za pomocą poczty elektronicznej w godzinach pracy Zamawiającego. W zamówieniu określone zostanie dokładne miejsce dostawy (adres) oraz godziny pracy danej Bazy. Dostawa obejmuje koszt zakupionej soli, jej załadunek na środki transportowe, przewóz do poszczególnych Baz i rozładunek na Bazach. Wykonawca odpowiedzialny jest za dostarczenie soli drogowej na określoną Bazę w stanie zapewniającym możliwość jej natychmiastowego wykorzystania. W zależności od aktualnych warunków atmosferycznych Zamawiający zastrzega sobie możliwość: a. zmiany terminów dostaw, b. zmiany ilości dostarczonej soli do poszczególnych Baz. Na każdy kurs dostarczonej soli, Wykonawca wystawi dowód dostawy w dwóch egzemplarzach, w którym określona będzie ilość soli. Dokument powinien być potwierdzony przez pracownika Bazy. Jeden egzemplarz należy pozostawić w Bazie, a drugi będzie załącznikiem do faktury. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli dostarczonego materiału poprzez jego zważenie. Wykonawca odpowiedzialny jest za załadunek soli na środki transportowe w takiej ilości jaka przewidziana jest w dowodzie rejestracyjnym pojazdu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349271002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 1.000,00 zł. Wadium należy złożyć w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pzd-olawa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach