Przetargi.pl
Dostawa soli drogowej z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2014/2015 na potrzeby Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój wraz z transportem

Gmina Miejska Świeradów-Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 59-850 Świeradów-Zdrój, ul. 11-go Listopada 35
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7816471 , fax. 075 7816585
  • Data zamieszczenia: 2015-01-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Świeradów-Zdrój
    ul. 11-go Listopada 35 35
    59-850 Świeradów-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7816471, fax. 075 7816585
    REGON: 23082139700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swieradowzdroj.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa soli drogowej z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2014/2015 na potrzeby Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój wraz z transportem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa soli drogowej z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg będących w zarządzie Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój w ilości 150 ton soli luzem. Dostawa ma nastąpić w terminie do 14 dni od dnia podpisania umowy, na plac składowy Zamawiającego mieszczący się w Świeradowie-Zdroju przy ul. Grunwaldzkiej tj. do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK). Wykonawca powiadomi Zamawiającego o terminie dostawy najpóźniej na 2 dni przed wykonaniem dostawy. Dostarczona sól powinna spełniać wymogi do sporządzenia mieszanki piaskowo-solnej używanej w piaskarkach. Dostarczona sól drogowa z antyzbrylaczem musi posiadać a) skład chemiczny: NaCl - nie mniej niż 90 %; SO3 - poniżej 3,0 %; H2O - poniżej 3,0 %;Pozostałe wymagania dla soli zawarte są w normie PN-86/C- 84081/02. Materiał musi odpowiadać parametrom określonym w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005r. W sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. z 2005r. Nr 230 poz. 1960). Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Atest Państwowego Zakładu Higieny potwierdzającego możliwość wykorzystania soli drogowej do zimowego utrzymania dróg. Cena obejmuje koszt zakupionej soli, jej załadunek na środki transportowe, przewóz na plac składowy Zamawiającego i jej rozładunek zgodnie ze wskazaniem Zamawiajacego. Wykonawca odpowiedzialny jest za dostarczenie soli drogowej na plac składowy Zamawiającego w stanie zapewniającym możliwość natychmiastowego wykorzystania. W zależności od aktualnych warunków atmosferycznych Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ustalonego terminu dostawy. Wykonawca wystawi dowód dostawy w dwóch egzemplarzach, w którym określona będzie ilość soli. Dokument powinien być potwierdzony przez pracownika Zamawiającego. Jeden egzemplarz należy przekazać Zamawiającemu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli dostarczonego materiału poprzez jego zważenie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349271002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.umswieradowzdroj.nv.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach