Zakład Karny ogłasza przetarg
- Adres: 08-110 Siedlce, ul. Piłsudskiego 47
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 025 6445231 w. 232, 222 , fax. 025 6322944
- Data zamieszczenia: 2009-11-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny
ul. Piłsudskiego 47 47
08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
tel. 025 6445231 w. 232, 222, fax. 025 6322944
REGON: 00032047200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieziennictwo.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład Karny
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy ryb, przetworów rybnych i konserw rybnych do ZK Siedlce - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Paprykarz szczeciński 330g,PN-A-86762:1994,9 000 szt. 2.Śledź w pomidorach 300g, PN-A-86762:1994, 5 000 szt. 3.Szprot w pomidorach 300g,PN-A-86762:1994, 5 000 szt. 4.Kotlet-burger rybny , panierowany, mrożony,PN-A-86769:1997,2 000 kg. 5.Tusza z dorsza odgłowiona bez glazury, mrożona, PN-A-86759:1994,900 kg. 6.Śledź w salinacie /matias/, PN-A-86765:1999, 1 500 kg. Wymagania dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: Do każdej dostawy wykonawca dołączy handlowy dokument identyfikacyjny /HDI/ Konserwy winny być wyposażone w otwieracze. Każde opakowanie jednostkowe oznakowane. Oznakowanie powinno zawierać: - nazwę producenta i jego adres; - nazwę produktu; - datę-termin przydatności do spożycia (należy spożyć do dzień/miesiąc/rok), nie krótszy jak 21 dni /śledź w salinacie/, 60 dni /kotlet-burger, tusza z dorsza/, 180 dni /konserwy/ licząc od dnia dostawy; - masę netto; - warunki przechowywania; - wykaz składników wg udziału surowców Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia odpowiednim środkiem transportu, przystosowanym do przewozu artykułów, które są przedmiotem zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie warunków zdrowotnych żywności i żywienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 152410009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1 500 /jeden tysiąc pięćset/PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się WYKONAWCY, którzy: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający uzna, że wykonawca: 1) Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli: Przedmiot zamówienia znajduje się w jego zakresie działalności określonym zapisami właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 2) Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli: W okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie minimum dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością zamówieniom stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączy dokumenty /referencje/ potwierdzające, że zamówienia zostały wykonane należycie. 3) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeżeli: Złoży stosowne oświadczenie według załączonego wzoru. 4) Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli: Złoży oświadczenie według załączonego wzoru, oraz z przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wynikać będzie, że nie występują uwarunkowania art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda złożenia do oferty niżej wymienionych dokumentów i oświadczeń: 1)Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1. 2)Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22, ust. 1 ustawy - załącznik nr 2. 3)Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 4)Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5)Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6)Wykaz wykonych zamówień w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie (wykonali należycie minimum dwie dostawy)- załącznik nr 4. 7)Zamawiający żąda podania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom - załącznik nr 5. 8)Potwierdzenie wniesienia wadium zgodnie z opisem zawartym w rozdziale XIII niniejszej specyfikacji wraz ze wskazaniem numeru konta, na które ma ono zostać zwrócone w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną