Przetargi.pl
Sukcesywne dostawy produktów żywnościowych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Młodzieszynie przy ulicy Wyszogrodzkiej 101 - do dnia 31 grudnia 2016 roku - z podziałem na zadania

Dom Pomocy Społecznej w Młodzieszynie ogłasza przetarg

  • Adres: 69-512 Młodzieszyn, ul. Wyszogrodzka 101
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 46 861 69 16 , fax. 46 863 55 07
  • Data zamieszczenia: 2015-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Młodzieszynie
    ul. Wyszogrodzka 101 101
    69-512 Młodzieszyn, woj. mazowieckie
    tel. 46 861 69 16, fax. 46 863 55 07
    REGON: 00030133900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://dps.sochaczew-powiat.bip.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne dostawy produktów żywnościowych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Młodzieszynie przy ulicy Wyszogrodzkiej 101 - do dnia 31 grudnia 2016 roku - z podziałem na zadania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów żywnościowych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Młodzieszynie z siedzibą przy ulicy Wyszogrodzkiej 101 - od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2016 roku - z podziałem na zadania - liczba zadań 8: Zadanie nr 1 - dostawa produktów mleczarskich Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 zawarty jest w załączniku Nr 5.1. do SIWZ Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3 - Produkty mleczarskie Zadanie nr 2 - dostawa mięsa, produktów mięsnych i wędlin Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2 zawarty jest w załączniku Nr 5.2. do SIWZ Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.13.11.30-5 - Wędliny Zadanie nr 3 - dostawa różnych produktów spożywczych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 3 zawarty jest w załączniku Nr 5.3. do SIWZ Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6 - Różne produkty spożywcze Zadanie nr 4 - dostawa jaj Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 4 zawarty jest w załączniku Nr 5.4. do SIWZ. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3 - Jaja Zadanie nr 5 - dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 5 zawarty jest w załączniku Nr 5.5. do SIWZ Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie Zadanie nr 6 - dostawa mrożonek warzywno - owocowych i mięsnych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 6 zawarty jest w załączniku Nr 5.6. do SIWZ Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15.33.11.70-9 - Warzywa mrożone Zadanie 7 - dostawa ryb i przetworów rybnych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 7 zawarty jest w załączniku Nr 5.7. do SIWZ. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień(CPV): 15.20.00.00-0 - Ryby przetworzone i konserwowane 15.22.10.00-3 - Ryby mrożone Zadanie 8 - dostawa świeżych owoców i warzyw Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 8 zawarty jest w załączniku Nr 5.8. do SIWZ. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień(CPV): 15.30.00.00-1 Owoce, warzywa i podobne produkty 2. Dostawy powinny odpowiadać normom sanitarnym i higienicznym przewidzianym dla żywności na terenie Rzeczypospolitej Polskiej (w szczególności pod kątem stosowania przez wykonawcę zasad GMP/GHP oraz systemu HACCP). 3. Przedmiot zamówienia będzie pochodził z bieżącej produkcji, tej samej partii produkcyjnej, będzie wytwarzany zgodnie z zasadami GMP (Dobrej Praktyki Produkcyjnej) i dostarczany zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 155000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje pobierania wadium od wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dps.sochaczew-powiat.bip.org.pl/?tree=przetarg
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach