Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A. ogłasza przetarg
- Adres: 57-540 Lądek-Zdrój, ul. Wolności 4
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 74 8 115 470 , fax. 74 8 115 470
- Data zamieszczenia: 2014-05-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A.
ul. Wolności 4 4
57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie
tel. 74 8 115 470, fax. 74 8 115 470
REGON: 00028828300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko-ladek.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Podmiot Leczniczy - Spółka Akcyjna Województwa Dolnośląskiego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy produktów mleczarskich dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są: Sukcesywne dostawy produktów mleczarskich dla Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A. zgodnie z szczegółowym zestawieniem określonym w załączniku nr 1a do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia winien być wytwarzany zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności z: a) ustawą z dnia 25.VIII.2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010r. Nr 136, poz.914 ze zm. ) oraz aktami wykonawczymi wydanymi na podstawie tej ustawy, b) Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 10 lipca 2007r. w sprawie znakowania środków spożywczych (Dz. U. Nr 137, poz. 966 z późn. zm.). 3. Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: Wykonawca zobowiązuje się do terminowych dostaw towarów wyszczególnionych w zał. nr 1a, które będą odbywały się w okresie obowiązywania umowy - sukcesywnie - według ustalonego harmonogramu. 3.1. Dostawy przedmiotu zamówienia winny być realizowane do magazynów punktów żywienia Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A., w Lądku Zdroju: a) Szpital Uzdrowiskowy Jubilat ul. Wolności 4a, Szpital Uzdrowiskowy Jan ul. Paderewskiego 7 oraz w Długopolu Zdroju: b) Szpital Uzdrowiskowy Mieszko ul. Zdrojowa 8, Szpital Uzdrowiskowy Dąbrówka ul. Wolna 4, transportem Wykonawcy i na jego koszt . 3.2. Przedmiot zamówienia winien być dostarczany wyłącznie specjalistycznym transportem spełniającym warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 25. VIII. 2006r. w sprawie bezpieczeństwa żywności i żywienia ( Dz. U. nr j. w.). Wykonawca powinien dysponować minimalnie jednym specjalistycznym środkiem transportu. 3.3. Szczegółowe warunki dostaw: Wykonawca będzie wykonywał dostawy jednokrotnie w ciągu każdego dnia tygodnia (oprócz sobót, niedziel i świąt), na podstawie szczegółowych zamówień z poszczególnych obiektów, złożonych pisemnie, (faksem) lub e - mailem przez osoby upoważnione przez Zamawiającego bezpośrednio do wskazanych obiektów Zamawiającego, o których mowa w pkt.3.1 powyżej. Ewentualne zmiany dotyczące zamówienia towarów wyszczególnionych w formularzu cenowym - zał. nr 1a mogą odbywać się w formie telefonicznej. Wykonawca będzie wykonywał dostawy na godz. 6:00 rano do Szp. Uzdr. Jubilat w Lądku Zdroju i do godz. 7:00 do Szp. Uzdr. Jan w Lądku Zdroju oraz do Szp. Uzdr. Mieszko i Dąbrówka w Długopolu Zdroju. 3.4. Wykonawca zobowiązuje się do: 1) Realizowania na rzecz Zamawiającego systematycznych dostaw artykułów spożywczych wyszczególnionych w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 1a do SIWZ. 2) Terminowej dostawy bezpośrednio do wskazanych obiektów Zamawiającego, o których mowa w pkt.3.1. powyżej. 3) Dostarczenia przedmiotu umowy wolnego od wad i o należytej jakości. Wykonawca zagwarantuje Zamawiającemu, że przedmiot zamówienia będzie wolny od cech powszechnie uznawanych za wady jakościowe takie jak: gorzki, kwaśny zbyt słony smak, stęchły, zanieczyszczony, mechanicznie, z objawami pleśni, psucia, zawilgocenia oraz uszkodzenia. 4) Dostaw towarów opatrzonych w odpowiednie oznakowanie zawierające: nazwę producenta, warunki przechowywania i datę przydatności do spożycia. Wykonawca zobowiązuje się do dostawy towarów pakowanych w opakowania jednostkowe. Przedmiot zamówienia dostarczany będzie w opakowaniach zbiorczych np. - koszach plastikowych, pudłach tekturowych, workach foliowych - odpowiednio oznakowanych zgodnie z przepisami, ułożony wg asortymentu w sposób gwarantujący zachowanie najwyższej jakości produktu. Wszystkie produkty muszą posiadać niezbędne dokumenty badań i dopuszczenia do obrotu oraz certyfikaty i atesty wymagane stosownymi przepisami. Towar dostarczony przez Wykonawcę musi być: - I gatunku, pozbawiony wad, - opatrzony w odpowiednie oznakowanie zawierające: nazwę producenta, warunki przechowywania i datę przydatności do spożycia, - posiadać właściwe atesty, stosownie do obowiązujących przepisów. 5) Nadto produkty powinny mieć oznaczony termin przydatności do spożycia i powinny być dostarczone nie później niż przed upływem połowy tego terminu. W razie wątpliwości co do jakości dostarczanych produktów, Zamawiający zleci przeprowadzenie badań przez specjalistyczne laboratorium. W razie stwierdzenia odchyleń od normy, kosztami badania obciążony zostanie Wykonawca. 6) Stosowania lub wdrażania systemu HACCP w firmie oraz posiadać wdrożony lub wdrażać GMP (dobra praktyka produkcyjna) i GHP (dobra praktyka higieniczna). 3.6. Ze strony Zamawiającego upoważnionymi do odbioru towaru i sprawdzenia jego jakości są pracownicy Działu Żywienia tj.: magazynierzy oraz odpowiedni Kierownicy. 3.7. Zamawiający informuje, że ilości i asortyment podane w formularzu cenowym są jedynie szacunkowymi i mogą ulec zmianie w czasie trwania umowy w zależności od rodzaju stosowanych diet i ilości przyjmowanych kuracjuszy. Tym samym Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania w całości ilości zamówienia podanego w formularzu cenowym, jak również do dokonywania przesunięć ilościowych między poszczególnymi pozycjami asortymentu z zastrzeżeniem, że łączna wartość dostaw nie może przekroczyć całkowitej wartości oferty Wykonawcy. Zakres zamówienia zawiera się w kwocie o wartości szacunkowej powyżej 30 000 euro, ale poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r., poz. 907 z późn. zm.) zwaną dalej Pzp - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 8 000,00 zł. (słownie: osiem tysięcy złotych)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uzdrowisko-ladek.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Zespole Szkoły Podstawowej i Gimnazjum im. Jana Pawła II w Sulikowie.
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa artykułów spożywczych stanowiących skład paczek żywnościowych realizowanych w ramach programu Pomoc państwa w zakresie dożywiania.
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa warzyw i owoców 2016
Dodano: 2016-07-08 - Dostawę artykułów żywnościowych II znak sprawy ZOZ/DZP/PN/24/16
Dodano: 2016-06-24 - Dostawa artykułów żywnościowych
Dodano: 2016-06-20 - Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Gimnazjum nr 1 im. Czesława Niemena w Lubinie.
Dodano: 2016-06-20 - DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH RÓŻNYCH (DRUGIE POSTĘPOWANIE)
Dodano: 2016-06-16 - Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Nr 3 w Lubinie.
Dodano: 2016-06-16 - Dostawa artykułów żywnościowych do Domu Pomocy Społecznej Pogodna Jesień w Jeleniej Górze
Dodano: 2016-06-07 - Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy świeżych warzyw i owoców opisanych w pakietach w SIWZ, do jednostek Spółki Sanatoria Dolnośląskie Sp. z o.o. transportem Wykonawcy lub na jego koszt.
Dodano: 2016-06-03