Przetargi.pl
Sukcesywne dostawy produktów medycznych dla Uzdrowiska Lądek-Długopole SA

Uzdrowisko Lądek Długopole S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 57-540 Lądek-Zdrój, ul. Wolności 4
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8146434, 8146227 w. 265 , fax. 074 8147107
  • Data zamieszczenia: 2009-08-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uzdrowisko Lądek Długopole S.A.
    ul. Wolności 4 4
    57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8146434, 8146227 w. 265, fax. 074 8147107
    REGON: 00028828300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko-ladek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Akcyjna Skarbu Państwa - NZOZ

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne dostawy produktów medycznych dla Uzdrowiska Lądek-Długopole SA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są : Sukcesywne dostawy produktów medycznych dla Uzdrowiska Lądek-Długopole SA w Lądku Zdroju i Długopolu Zdroju takich jak: leki, środki opatrunkowe, środki do mycia i dezynfekcji, drobny sprzęt medyczny jednorazowego użytku oraz produkty borowinowe tj.: pasta i plastry borowinowe. Wykaz produktów medycznych (szacunkowy) podany w załącznikach nr 1a, 1b, 1c, 1d i 1e - Formularzach cenowych, został przygotowany w oparciu o aktualnie obowiązujący w Firmie Receptariusz - uzdrowiskową listę produktów leczniczych. Dostawy towarów będą odbywały się w okresie obowiązywania umowy - transportem Wykonawcy. Zakres zamówienia zawiera się w kwocie poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust.8 Ustawy prawo zamówień publicznych tj. powyżej 14 tys. Euro a poniżej 206 tys. Euro
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331411001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy; - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy Pzp z dnia 29 stycznia 2004r. z póź. zmianami, - spełniają warunki określone w art. 22 ust.1, - zaoferują : a) wykonanie zamówienia w terminie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy, b) zaakceptują 30 - dniowy termin płatności od daty złożonej faktury VAT po dokonanej dostawie części zamówienia, c) przedłożą wymagane przez Zamawiającego dokumenty, Ocena spełnienia warunków udziału polegać będzie na kontroli autentyczności oraz kompletności i aktualności złożonych dokumentów, autentyczności zawartych w nich informacji oraz ocenie zawartych w dokumentach informacji pod kątem zgodności z postawionymi warunkami w SIWZ - wszystko na zasadzie formuły : Spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca winien dostarczyć n/w dokumenty i oświadczenia: # Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej, # Aktualny odpis z właściwego rejestru (Krajowy Rejestr Sądowy) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, # Koncesja /zezwolenie ( jeżeli dotyczy ) na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej tj. na obrót produktem leczniczym, wyrobem medycznym stanowiącym przedmiot zamówienia, # Zezwolenie na wytwarzanie produktu leczniczego ( dotyczy tylko części 5 zamówienia). # Zezwolenie na obrót środkami psychotropowymi ( dotyczy tylko części 1 ), # Wypełnione i podpisane załączniki do niniejszej SIWZ, w tym: a) Formularz ofertowy - wg zał. nr 1, b) Formularze cenowe - wg zał. nr 1a, 1b, 1c, 1d i 1e, c) Oświadczenie o spełnieniu wymogów zawartych w art. 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych - wg zał. nr 2, d) Projekt umowy /parafowany/ - wg zał. nr 3, e) Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat ( min. 3 ) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz załączenia dokumentów ( referencji) potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - wg zał. nr 4, f) Oświadczenie o nie zaleganiu z płatnościami w ZUS i Urzędzie Skarbowym, oświadczenie finansowe i oświadczenie o niekaralności - wg zał. nr 5, g) Oświadczenie o świadectwach rejestracji /certyfikatach/ przedmiotu zamówienia - wg zał. nr 6

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uzdrowisko-ladek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach