Uzdrowisko Lądek Długopole S.A. ogłasza przetarg
- Adres: 57-540 Lądek-Zdrój, ul. Wolności 4
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074 8146434, 8146227 w. 265 , fax. 074 8147107
- Data zamieszczenia: 2009-08-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uzdrowisko Lądek Długopole S.A.
ul. Wolności 4 4
57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie
tel. 074 8146434, 8146227 w. 265, fax. 074 8147107
REGON: 00028828300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko-ladek.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Akcyjna Skarbu Państwa - NZOZ
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy produktów medycznych dla Uzdrowiska Lądek-Długopole SA - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są : Sukcesywne dostawy produktów medycznych dla Uzdrowiska Lądek-Długopole SA w Lądku Zdroju i Długopolu Zdroju takich jak: leki, środki opatrunkowe, środki do mycia i dezynfekcji, drobny sprzęt medyczny jednorazowego użytku oraz produkty borowinowe tj.: pasta i plastry borowinowe. Wykaz produktów medycznych (szacunkowy) podany w załącznikach nr 1a, 1b, 1c, 1d i 1e - Formularzach cenowych, został przygotowany w oparciu o aktualnie obowiązujący w Firmie Receptariusz - uzdrowiskową listę produktów leczniczych. Dostawy towarów będą odbywały się w okresie obowiązywania umowy - transportem Wykonawcy. Zakres zamówienia zawiera się w kwocie poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust.8 Ustawy prawo zamówień publicznych tj. powyżej 14 tys. Euro a poniżej 206 tys. Euro - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331411001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy; - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy Pzp z dnia 29 stycznia 2004r. z póź. zmianami, - spełniają warunki określone w art. 22 ust.1, - zaoferują : a) wykonanie zamówienia w terminie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy, b) zaakceptują 30 - dniowy termin płatności od daty złożonej faktury VAT po dokonanej dostawie części zamówienia, c) przedłożą wymagane przez Zamawiającego dokumenty, Ocena spełnienia warunków udziału polegać będzie na kontroli autentyczności oraz kompletności i aktualności złożonych dokumentów, autentyczności zawartych w nich informacji oraz ocenie zawartych w dokumentach informacji pod kątem zgodności z postawionymi warunkami w SIWZ - wszystko na zasadzie formuły : Spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca winien dostarczyć n/w dokumenty i oświadczenia: # Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej, # Aktualny odpis z właściwego rejestru (Krajowy Rejestr Sądowy) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, # Koncesja /zezwolenie ( jeżeli dotyczy ) na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej tj. na obrót produktem leczniczym, wyrobem medycznym stanowiącym przedmiot zamówienia, # Zezwolenie na wytwarzanie produktu leczniczego ( dotyczy tylko części 5 zamówienia). # Zezwolenie na obrót środkami psychotropowymi ( dotyczy tylko części 1 ), # Wypełnione i podpisane załączniki do niniejszej SIWZ, w tym: a) Formularz ofertowy - wg zał. nr 1, b) Formularze cenowe - wg zał. nr 1a, 1b, 1c, 1d i 1e, c) Oświadczenie o spełnieniu wymogów zawartych w art. 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych - wg zał. nr 2, d) Projekt umowy /parafowany/ - wg zał. nr 3, e) Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat ( min. 3 ) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz załączenia dokumentów ( referencji) potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - wg zał. nr 4, f) Oświadczenie o nie zaleganiu z płatnościami w ZUS i Urzędzie Skarbowym, oświadczenie finansowe i oświadczenie o niekaralności - wg zał. nr 5, g) Oświadczenie o świadectwach rejestracji /certyfikatach/ przedmiotu zamówienia - wg zał. nr 6
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uzdrowisko-ladek.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywne dostawy materiałów szewnych
Dodano: 2016-07-26 - ZP/PN/2015/66-nici III
Dodano: 2015-10-28 - ZP/PN/2015/52-nici
Dodano: 2015-09-03 - ZP/PN/2015/42-nici
Dodano: 2015-07-02 - Sukcesywna dostawa materiałów szewnych z podziałem na 4 pakiety
Dodano: 2015-05-18 - Sukcesywna dostawa materiałów szewnych z podziałem na 7 pakietów.
Dodano: 2015-03-30 - PN 72/14 dostawa materiałów opatrunkowych
Dodano: 2014-11-06 - Sukcesywne dostawy materiałów szewnych.
Dodano: 2014-09-18 - jednorazowa dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku z podziałem na 16 pakietów.znak sprawy ZP/PN/65/14/LPP
Dodano: 2014-09-17 - ZP/PN/2014/37
Dodano: 2014-06-26