Przetargi.pl
REMONT NAWIERZCHNI BITUMICZNEJ DRÓG POWIATOWYCH NR 3180D ORAZ NR 3193D W M. TOPOLA

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 57-200 Ząbkowice Śląskie, ul. Daleka 19
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8151657 , fax. 074 8153541
  • Data zamieszczenia: 2009-08-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Daleka 19 19
    57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8151657, fax. 074 8153541
    REGON: 89072384100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdp.zabkowice.dsw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT NAWIERZCHNI BITUMICZNEJ DRÓG POWIATOWYCH NR 3180D ORAZ NR 3193D W M. TOPOLA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje wykonanie robót związanych z remontem dróg powiatowych nr 3180 D km. 3+721-4+621 oraz drogi nr 3193 D km.11+711 - 12+201 o łącznej długość 1390 mb. m. TOPOLA. STAN ISTNIEJĄCY: Istniejąca nawierzchnia jest w złym stanie technicznym charakteryzująca się licznymi spękaniami, koleinami miejscami po remontach cząstkowych. Liczne rakowiny w połączeniu z w/w nieprawidłowościami powodują jej bardzo szybką degradację stwarzając tym samym zagrożenie dla ruch kołowego i pieszego. ZAKRES PLANOWANYCH ROBÓT: - wyrównanie istniejącej nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno asfaltową średniej grubości 2 cm po zagęszczeniu co odpowiada średnio wbudowaniu masy w ilości 50 kg. na m?. - wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno asfaltowej grubości 4 cm. po zagęszczeniu. W miejscu połączenia z drogą powiatową nawierzchnię drogi powiatowej należy na odpowiedniej długości rozebrać lub sfrezować w celu uzyskania odpowiedniego profilu podłużnego i poprzecznego. -.na zjazdach należy wykonać nową warstwę konstrukcyjną wraz z ułożeniem na niej warstwy ścieralnej grubości jak na nawierzchni - szerokość 1,0 m
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331237
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział Wykonawcy, którzy:1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień . 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: 2.1.Wykażą , że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy ( w tym okresie) wykonał co najmniej 2 zadania o zakresie minimum -10.000,00 m? wykonania remontu nawierzchni bitumicznych drogi każde lub zadania o charakterze porównywalnym z zakresem przedmiotu zamówienia. 2.2.Dysponują osobą posiadającą uprawnienia kierownika budowy dla branży drogowej , która posiada aktualne zaświadczenie o przynależności do odpowiedniego samorządu zawodowego lub przedstawią pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osoby posiadającej wymagane uprawnienia i która jest członkiem właściwego samorządu zawodowego. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dn.29-01-2004r (Dz.U. Nr 223 poz.1655 z 2007r z póź.zm.). Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie analizy dokumentów dołączonych do oferty, które zostały określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia zgodnie z formułą : spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Złoży pisemne oświadczenie ,że spełnienia warunki określone w Art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dn.29-01-2004r. (Dz. U. Nr 223 poz.1655 z 2007r z póź.zm.) wg. wzoru zał. nr 2, 2.Przedłoży aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. / oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę /.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej , zamiast dokumentów wymienionych składa dokument lub dokumenty zgodnie z par.2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 19-05-2006r w sprawie dokumentów , jakie może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mają być składane ( Dz.U. Nr 87 poz.605). 3.Doświadczenie zawodowe- wg wzoru zał. nr 3,Wykazać wykonanie co najmniej 2 zadań o zakresie minimum -10.000,00 m? wykonania remontu nawierzchni o technologii jak w przedmiocie zamówieniu lub technologii porównywalnej z zakresem przedmiotu zamówienia z podaniem daty , nazwy i adresu zamawiającego oraz załączyć dokumenty potwierdzające , że zostały wykonane z należytą starannością - oryginały lub kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę . 4.Załączyć wykaz imienny osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wg wzoru. ZAŁĄCZNIK NR 4.Wskazana na kierownika budowy osoba winna posiadać wymagane uprawnienia budowlane dla branży drogowej oraz posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do odpowiedniego samorządu zawodowego. W celu potwierdzenia przygotowania zawodowego do pełnienia funkcji Kierownika budowy należy załączyć dokumenty potwierdzające posiadanie przygotowanie zawodowe - wymagane uprawnienia budowlane kierownika budowy dla branży drogowej oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do odpowiedniego samorządu zawodowego oryginały lub kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.W przypadku podania w wykazie osób , którymi Wykonawca będzie dysponował, należy przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia załączając w/w wymagane dokumenty. 5.Przedłoży zaakceptowany Projekt umowy. 6.Załączy pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę, podpisuje osoba nie będąca ustawowym przedstawicielem Wykonawcy (nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) poświadczone notarialnie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia zgodnie z art. 23 w/w ustawy. Pełnomocnictwo winno być zgodne z przepisami Kodeksu Cywilnego oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie . 7.Złoży pisemne oświadczenie,że spełnienia warunki udziału w postępowaniu Art.44 ustawy z dn.29-01-2004r.Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 223 poz.1655 z 2007r z póź. zm.) wg wzoru zał.nr 1. Przedłożone dokumenty winny spełniać wymogi określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdp.zabkowice.dsw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach