Regionalny Zespół Opieki Paliatywnej - Dom Sue Ryder w Bydgoszczy ogłasza przetarg
- Adres: 85-796 Bydgoszcz, ul. Wilhelma Roentgena 3
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3290095 , fax. 052 3290095 w. 259
- Data zamieszczenia: 2009-06-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Regionalny Zespół Opieki Paliatywnej - Dom Sue Ryder w Bydgoszczy
ul. Wilhelma Roentgena 3 3
85-796 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3290095, fax. 052 3290095 w. 259
REGON: 09251365300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.domsueryder.org.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy produktów do żywienia dojelitowego (enteralnego) i pozajelitowego (parenteralnego) dla Regionalnego Zespołu Opieki Paliatywnej - Dom Sue Ryder w Bydgoszczy, nr postępowania: ZDS/42/2009 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia stanowią sukcesywne dostawy produktów do żywienia dojelitowego (enteralnego) i pozajelitowego (parenteralnego) dla Regionalnego Zespołu Opieki Paliatywnej - Dom Sue Ryder w Bydgoszczy. Szczegółowy opis przedmiotu został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia musi posiadać w widocznym miejscu termin przydatności do użycia nie krótszy niż 12 miesięcy od dnia złożenia zamówienia. Przedmiot zamówienia musi być dostarczany w oryginalnych kartonach zbiorczych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336925105
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga, aby złożona oferta została zabezpieczona wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenia zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: - Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. - Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. - Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. - Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. - Posiadają zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej lub zezwolenie na wytwarzanie (producenci) wydane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego na podstawie art. 74 ust.1 i 2 lub art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 6 września 2001r. - Prawo farmaceutyczne (Dz.U. z 2004 Nr 53, poz. 533 z późn. zm.) - Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia, analizując treść złożonej oferty, uwzględniając w szczególności m.in. zgodność załączonych do oferty dokumentów z wymogami przedstawionymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzający dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem. W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę - Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłatami podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. - Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy o zamówieniach publicznych wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie ww. oświadczenie musi być złożone lub podpisane przez każdego Wykonawcę. - Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy o zamówieniach publicznych wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie ww. oświadczenie musi być złożone lub podpisane przez każdego Wykonawcę. - Zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej lub zezwolenie na wytwarzanie (producenci) wydane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego na podstawie art. 74 ust.1 i 2 lub art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 6 września 2001r. - Prawo farmaceutyczne (Dz.U. z 2004 Nr 53, poz. 533 z późn. zm.). W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony lub podpisany przez każdego Wykonawcę. - Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie dokument musi być złożony lub podpisany przez każdego Wykonawcę. - W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia, odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego do oferty należy dołączyć: oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia znajduje się w Rejestrze Produktów leczniczych dopuszczonych do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz oświadczenie Wykonawcy, że zobowiązuje się do przedstawienia świadectwa rejestracyjnego, pozwolenia na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego na terytorium RP wydane przez Ministra Zdrowia dotyczącego przedmiotu zamówienia na każde życzenie Zamawiającego. Oferta musi również zawierać: - Wypełniony i podpisany Formularz oferty:Załącznik nr 1 do SIWZ - Zaakceptowane Istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawartej umowy: Załącznik nr 2 do SIWZ - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodne z warunkami określonymi w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2, w związku z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych: Załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie ww. oświadczenie musi być złożone lub podpisane przez każdego Wykonawcę. - Wypełnione i podpisane oświadczenie: Załącznik Nr 4 do SIWZ, jeżeli Wykonawca zamierza wykonywać zamówienie z udziałem podwykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.domsueryder.org.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa preparatów do żywienia dojelitowego
Dodano: 2016-07-25 - dostawy sukcesywne preparatów do żywienia dojelitowego na okres 12 miesięcy
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa preparatów i osprzętu do leczenia żywieniowego pacjentów w warunkach domowych
Dodano: 2016-04-22 - Dostawa preparatów do żywienia dojelitowego
Dodano: 2015-12-11 - Dostawa preparatów dożywienia dojelitowego
Dodano: 2013-12-06 - Dostawa płynów infuzyjnych, preparatów do żywienia pozajelitowego i dojelitowego, preparatów do żywienia dojelitowego (żywienie domowe), sprzętu jednorazowego użytku do żywienia dojelitowego oraz dowóz do miejsca zamieszkania pacjenta.
Dodano: 2013-06-13 - Dostawa preparatów do żywienia dojelitowego
Dodano: 2013-05-09 - Dostawa preparatów do żywienia dojelitowego
Dodano: 2013-01-30 - Dostawa podkładów higienicznych, myjek do mycia pacjentów; linii do podawania diet dojelitowych; sprzętu i preparatów do żywienia dojelitowego
Dodano: 2012-11-20 - Dostawa preparatów do żywienia dojelitowego
Dodano: 2011-08-26