Przetargi.pl
Sukcesywne dostawy papieru toaletowego i artykułów higienicznych dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S. A.

Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 57-540 Lądek-Zdrój, ul. Wolności
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 8115470 , fax. 74 8115470
  • Data zamieszczenia: 2017-01-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A.
    ul. Wolności 4
    57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 74 8115470, fax. 74 8115470
    REGON: 000288283
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne dostawy papieru toaletowego i artykułów higienicznych dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S. A.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia są: Sukcesywne dostawy papieru toaletowego i artykułów higienicznych dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S. A. w ilości i asortymencie określonym w załączniku nr 1a SIWZ. 2) Warunki dostaw przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia winien być dostarczany do magazynu Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A. położonego w budynku „Adam”, ul. Wolności 2. transportem Wykonawcy i na jego koszt do godziny 13.00 w dni robocze Zamawiającego. Dostawy odbywają się po pisemnym zamówieniu (faks, e – mail) ilości oraz asortymentu przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do jednej dostawy każdego miesiąca, w terminie określonym w ofercie (pozacenowe kryterium oceny ofert). 3) Wykonawca gwarantuje Zamawiającemu, że przedmiot zamówienia będzie wolny od cech powszechnie uznawanych za wady jakościowe. 4) Opakowanie i oznakowanie dostawy: Produkty powinny być pakowane w opakowania jednostkowe. Produkty muszą być dostarczane w nienaruszonych oryginalnych opakowaniach. 5) Przedmiot zamówienia dostarczany będzie w sposób gwarantujący zachowanie najwyższej jakości produktu. 6) Zamawiający informuje, że ilości i asortyment podane w formularzach cenowych są jedynie szacunkowymi i mogą ulec zmianie w czasie trwania umowy w zależności od rodzaju i ilości przyjmowanych kuracjuszy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania przesunięć ilościowych między poszczególnymi pozycjami asortymentu, z zastrzeżeniem, że łączna wartość dostaw nie może przekroczyć całkowitej wartości oferty Wykonawcy. Zamawiający gwarantuje zamówienie co najmniej 50% ilości asortymentu określonego w formularzu cenowym – zał.1a. 7) Zamawiający gwarantuje wykorzystanie co najmniej 70% wartości umowy na podstawie zał. 1a, pozostałe 30% zostanie opcjonalnie zakupione w razie zajścia takiej potrzeby i w zakresie określonym przez Zamawiającego, do granicy pełnego wykorzystania wartości umowy. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie odszkodowawcze w przypadku nie zamówienia 30% ilości asortymentu. 8) W przypadku dostawy towarów o nienależytej jakości Wykonawca będzie zobowiązany do jego wymiany na produkt zgodny z wymaganiami określonymi w formularzu cenowym 1a w terminie do 2 dni roboczych od dnia otrzymania reklamacji od Zamawiającego. 9) Oferowane produkty muszą podanym spełniać wymagania określone w formularzu cenowym zał. nr 1a do SIWZ. Zamawiający na wezwanie będzie wymagał kart technicznych i/lub innego dokumentu potwierdzającego spełnianie przez zaoferowane produkty wymagań określonych w zał. nr 1a do SIWZ. Dokumenty te powinny być wystawione przez producenta towaru. 10)Zakres zamówienia zawiera się w kwocie o wartości szacunkowej poniżej 30 tys. euro, ale prowadzone jest zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2015r., poz. 2164 z późn. zm.) zwanej dalej Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33760000-5

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach