Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A. ogłasza przetarg
- Adres: 57-540 Lądek-Zdrój, ul. Wolności
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 74 8115470 , fax. 74 8115470
- Data zamieszczenia: 2017-01-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A.
ul. Wolności 4
57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie
tel. 74 8115470, fax. 74 8115470
REGON: 000288283 - I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy papieru toaletowego i artykułów higienicznych dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S. A. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia są: Sukcesywne dostawy papieru toaletowego i artykułów higienicznych dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S. A. w ilości i asortymencie określonym w załączniku nr 1a SIWZ. 2) Warunki dostaw przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia winien być dostarczany do magazynu Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A. położonego w budynku „Adam”, ul. Wolności 2. transportem Wykonawcy i na jego koszt do godziny 13.00 w dni robocze Zamawiającego. Dostawy odbywają się po pisemnym zamówieniu (faks, e – mail) ilości oraz asortymentu przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do jednej dostawy każdego miesiąca, w terminie określonym w ofercie (pozacenowe kryterium oceny ofert). 3) Wykonawca gwarantuje Zamawiającemu, że przedmiot zamówienia będzie wolny od cech powszechnie uznawanych za wady jakościowe. 4) Opakowanie i oznakowanie dostawy: Produkty powinny być pakowane w opakowania jednostkowe. Produkty muszą być dostarczane w nienaruszonych oryginalnych opakowaniach. 5) Przedmiot zamówienia dostarczany będzie w sposób gwarantujący zachowanie najwyższej jakości produktu. 6) Zamawiający informuje, że ilości i asortyment podane w formularzach cenowych są jedynie szacunkowymi i mogą ulec zmianie w czasie trwania umowy w zależności od rodzaju i ilości przyjmowanych kuracjuszy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania przesunięć ilościowych między poszczególnymi pozycjami asortymentu, z zastrzeżeniem, że łączna wartość dostaw nie może przekroczyć całkowitej wartości oferty Wykonawcy. Zamawiający gwarantuje zamówienie co najmniej 50% ilości asortymentu określonego w formularzu cenowym – zał.1a. 7) Zamawiający gwarantuje wykorzystanie co najmniej 70% wartości umowy na podstawie zał. 1a, pozostałe 30% zostanie opcjonalnie zakupione w razie zajścia takiej potrzeby i w zakresie określonym przez Zamawiającego, do granicy pełnego wykorzystania wartości umowy. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie odszkodowawcze w przypadku nie zamówienia 30% ilości asortymentu. 8) W przypadku dostawy towarów o nienależytej jakości Wykonawca będzie zobowiązany do jego wymiany na produkt zgodny z wymaganiami określonymi w formularzu cenowym 1a w terminie do 2 dni roboczych od dnia otrzymania reklamacji od Zamawiającego. 9) Oferowane produkty muszą podanym spełniać wymagania określone w formularzu cenowym zał. nr 1a do SIWZ. Zamawiający na wezwanie będzie wymagał kart technicznych i/lub innego dokumentu potwierdzającego spełnianie przez zaoferowane produkty wymagań określonych w zał. nr 1a do SIWZ. Dokumenty te powinny być wystawione przez producenta towaru. 10)Zakres zamówienia zawiera się w kwocie o wartości szacunkowej poniżej 30 tys. euro, ale prowadzone jest zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2015r., poz. 2164 z późn. zm.) zwanej dalej Pzp. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33760000-5
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywne dostawy drobnego sprzętu gospodarczego oraz kuchennego dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
Dodano: 2024-02-27 - Dostawa artykułów i środków do utrzymania higieny i czystości na potrzeby Narodowego Forum Muzyki im. Witolda Lutosławskiego we Wrocławiu.
Dodano: 2024-02-20 - „Sukcesywna dostawa czyściwa oraz papieru toaletowego do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach.”
Dodano: 2023-11-15 - Sukcesywna dostawa środków czystości, prześcieradeł jednorazowych, pralnic i suszarek z podziałem na 3 pakiety.
Dodano: 2023-04-27 - Dostawa artykułów i środków do utrzymania higieny i czystości na potrzeby Narodowego Forum Muzyki im. Witolda Lutosławskiego we Wrocławiu
Dodano: 2023-04-21 - Sukcesywne dostawy drobnego sprzętu gospodarczego oraz kuchennego dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
Dodano: 2023-03-21 - Zakup czyściwa z włókniny jednorazowego w ilości 180 szt.
Dodano: 2022-02-17 - Zakup ręcznika mini białego w ilości 150 szt. oraz papieru toaletowego jumbo fi 19 w ilości 60 szt.
Dodano: 2022-02-07 - Zakup 1. ręcznika przemysłowego jednorazowego w ilości 150 szt - cena brutto 38,13 zł. 2. Ręcznika ZZ w ilości 32 kart. w cenie brutto 31,73 zł. 3. Czyściwo wielozadaniowe d celulozy w ilości 225 szt. ,w cenie brutto - 9,23 zł. 4. papier toaletowy Jumbo fi 19 - w ilości 70 szt w cenie brutto 19,43 zł.
Dodano: 2022-01-12 - Zakup ręczników jednorazowego użytku w ilości 1000 szt.
Dodano: 2021-12-20