Zespół Szkół Mechanizacji Rolnictwa ogłasza przetarg
- Adres: 99-120 Piątek, ul. Kutnowska
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 24 3894100 , fax. 24 3894100
- Data zamieszczenia: 2019-10-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Mechanizacji Rolnictwa
ul. Kutnowska 19/1
99-120 Piątek, woj. łódzkie
tel. 24 3894100, fax. 24 3894100
REGON: 00018439400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http:// zsmrpiatek.szkolnastrona.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy paliwa drzewnego - pelletu spełniającego parametry normy kaościowej DIN plus, EN plus dla Zespołu Szkół Mechanizacji Rolnictwa w Piątku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy paliwa drzewnego - pelletu spełniającego parametry normy jakościowej DIN plus, EN plus dla Zespołu Szkół Mechanizacji Rolnictwa w Piątku wraz z załadunkiem, transportem przy użyciu samochodu przystosowanego do transportu pelletu i rozładunkiem pelletu do magazynów Zamawiającego w ilości szacunkowej około 250 ton (ok. 225 ton luzem oraz ok. 25 ton w big bagach). Zamawiający zastrzega, że może nie dokonać w całości zamówienia planowanych w/w ilości pelletu. Dostawcy nie przysługują wobec Zamawiającego żadne roszczenia odszkodowawcze z tytułu zamówienia mniejszej ilości pelletu przez Zamawiającego. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: 1. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 2. Dostarczany pellet drzewny będzie posiadał normę jakościową DIN plus lub EN plus potwierdzoną każdorazowo przy dostawie stosownym certyfikatem. Wykonawca odpowiedzialny będzie za jakość dostarczanego pelletu w okresie wykonywania umowy. 3. Faktyczna ilość pelletu, którą Zamawiający zamówi będzie wynikać z jego bieżących potrzeb. Dostawy będą realizowane na podstawie zamówień składanych drogą elektroniczną lub faksem. 4. Dostawa pelletu na podstawie zamówienia złożonego w trybie elektronicznym lub faksem bądź telefonicznie będzie realizowana przez Dostawcę jedynie w dni robocze. 5. Warunki płatności - 14 dni od dnia doręczenia faktury Zamawiającemu. 6. Ilość jednorazowej dostawy to około 25 ton pelletu. 7. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko do kotłowni Zespołu Szkół Mechanizacji Rolnictwa w Piątku. 8. Dostawy muszą być dokonywane przy użyciu samochodu przystosowanego do transportu pelletu, z rozładunkiem do magazynu. 9. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia. 10. Dowodem przyjęcia dostawy pelletu będą faktury VAT oraz dokument WZ z wydrukiem ilości dostarczonego pelletu. 11. Wykonawca zapewnia, iż dostarczany pellet będzie należytej jakości i będzie spełniał parametry normy jakościowej DIN plus lub EN plus potwierdzoną każdorazowo przy dostawie stosownym certyfikatem. W przypadku zastrzeżeń zgłoszonych przez Zamawiającego w zakresie wymaganych parametrów wyszczególnionych w normie jakościowej DIN plus lub EN plus, Zamawiający zleci wykonanie badań dostarczonego pelletu dotyczących spełniania wymaganych norm jakościowych. Jeżeli badania wykażą niespełnienie w/w norm jakościowych, kosztami przeprowadzonych badań Zamawiający obciąży Wykonawcę. Ponadto w takiej sytuacji Wykonawca opróżni na własny koszt magazyn z dostarczonego nieodpowiadającego wymaganiom pelletu i dostarczy nowy pellet posiadający normę jakościową DIN plus lub EN plus. 12. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej w terenie na koszt własny oraz do uzyskania wszelkich niezbędnych informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny oferty i podpisania umowy, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09111400-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Podpisany i wypełniony formularz oferty – Załącznik Nr 1 do SIWZ. b) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 25a ust. 1 Ustawy oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania aktualne na dzień składania ofert, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Ustawy - załącznik Nr 2 do SIWZ; c) Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie (według Załącznika nr 3) o przynależności lub brak przynależności do tej samej grupy kapitałowej - załacznik Nr 3 do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywne dostawy paliwa drzewnego - pelletu spełniającego parametry normy jakościowej DIN plus, EN plus dla Zespołu Szkół Mechanizacji Rolnictwa w Piątku
Dodano: 2023-10-24 - Sprzedaż wraz z dostawą 160 ton peletu dla Gminy Burzenin
Dodano: 2023-09-18 - Dostawa opału do Szkół Podstawowych Gminy Wieluń
Dodano: 2023-09-17 - Sprzedaż wraz z dostawą 160 ton peletu dla Gminy Burzenin
Dodano: 2023-07-11 - „Sprzedaż i dostawa pelletu drzewnego dla Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Sieradzu”
Dodano: 2023-04-27 - Dostawa pelletu drzewnego dla Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Głownie
Dodano: 2023-03-31 - Dostawa opału- pellet dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Pajęcznie
Dodano: 2023-03-02 - Sprzedaż i dostawa pelletu drzewnego dla obiektów użyteczności publicznej Gminy Mokrsko
Dodano: 2023-02-03 - Sprzedaż i dostawa pelletu drzewnego dla obiektów użyteczności publicznej Gminy Mokrsko
Dodano: 2023-02-03 - Dostawa pelletu drzewnego luzem – cysterna wraz z pneumatycznym załadunkiem do magazynu kotłowni na biomasę zlokalizowanej w Krośniewicach, przy ul. Łęczyckiej 19A
Dodano: 2022-10-19