Przetargi.pl
Sprzedaż i dostawa pelletu drzewnego dla obiektów użyteczności publicznej Gminy Mokrsko

Gmina Mokrsko ogłasza przetarg

  • Adres: 98-345 Mokrsko, Mokrsko 231
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 438863277 , fax. 438863277
  • Data zamieszczenia: 2023-02-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mokrsko
    Mokrsko 231
    98-345 Mokrsko, woj. łódzkie
    tel. 438863277, fax. 438863277
    REGON: 730934654
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.mokrsko.akcessnet.net/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzedaż i dostawa pelletu drzewnego dla obiektów użyteczności publicznej Gminy Mokrsko
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa pelletu drzewnego dla obiektów użyteczności publicznej GminyMokrsko:a) Urzędu Gminy Mokrsko wraz z budynkiem komunalnym Mokrsko 233 - 35 ton;b) Zespołu Szkoły i Przedszkola w Mokrsku – 60 ton.2. Wymagane parametry pelletu:- Wartość opałowa min. 17MJ/kg- Średnica od 6 do 8 mm- Zawartość popiołu nie więcej niż 1,2%- Zawartość siarki nie więcej niż 0,04%- Wilgotność do 9%- certyfikat ENplus (klasa A1 lub A2)- Opał pakowany w worki do 20kg- Biomasa musi być zgodna i odpowiadać standardom określonym w Rozporządzeniu Ministra Klimatu z dnia 24 września2020r w sprawie standardów emisyjnych dla niektórych instalacji, źródeł spalania paliw oraz urządzeń spalania lub współ spalania odpadów (Dz. U. 2020 poz. 1860) m.in. nie może zawierać zanieczyszczeń mechanicznych tj. kamieni, piasku,skrawków metalu, kleju itp., mogących zakłócić prace instalacji zamawiającego.3. Na podstawie art. 433 pkt 4 ustawy pzp Zamawiający zastrzega sobie możliwość jednostronnego zmniejszenia ilościzamawianego opału, ale minimalna wielkość zamówienia wyniesie 80% świadczenia ujętego w pkt. 1. 4. Dostawa pelletu odbywać się będzie w następujący sposób:a) Dostawa do Urzędu Gminy wraz z budynkiem komunalnym Mokrsko 233 – miejsce dostawy Mokrsko 233, jednorazowadostawa do 10 ton;b) Dostawa do ZSiP Mokrsko – miejsce dostawy Mokrsko 254, Jednorazowa dostawa od 15 do 25 ton;c) Dostarczony opał powinien znajdować się na paletach lub w kontenerze, który nieodpłatnie pozostanie do momenturozładunku kolejnej dostawy.d) Dostawa nastąpi w terminie 3 dni od dnia złożenia zamówienia drogą elektroniczną lub telefonicznie.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyrywkowego sprawdzenia jakości dostarczonej partii materiału, poprzez zlecenieprzeprowadzenia niezbędnych badań niezależnej jednostce. W wypadku potwierdzenia zastrzeżeń Zamawiającego,zakwestionowane partie materiałów jako nie spełniające wymogów ww. norm zostaną pozostawione do dyspozycjiWykonawcy i za zakwestionowaną ilość materiału jak i za jej transport Zamawiający nie ureguluje należności.Zakwestionowaną partię materiału Wykonawca zobowiązany jest zabrać od Zamawiającego we własnym zakresie orazpokryć koszty badania. Wykonawca zobowiązany jest także ponownie, niezwłocznie i na własny koszt dostarczyć materiałzgodnie z wymaganą jakością, w ilości odpowiadającej zakwestionowanej partii materiału, w terminie nie dłuższym iż 3 dnikalendarzowe od chwili powiadomienia wykonawcy o zaistnieniu takiego przypadku. 6. Przedmiot umowy musi spełniać warunki jakościowe określone w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówieniastanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej umowy oraz posiadać certyfikat ENplus (klasa A1 lub A2)7. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć deklarację producenta o zgodności dostarczanej partii pelletu drzewnego zcertyfikatem, przywołanym w pkt. 2.8. W przypadku wystąpienia w dokumentacji przetargowej określeń odwołujących się bezpośrednio do norm, aprobat,certyfikatów, znaku towarowego, patentu oznaczenia pochodzenia służą określeniu minimalnych cech technicznych ijakościowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, pod warunkiem, że zaproponowane materiały będąposiadały parametry techniczne i jakościowe (technologiczne) nie gorsze niż te, które przedstawiono w SWZ, posiadać będącertyfikaty i aprobaty równoważne do wskazanych w dokumentacji przetargowej. Jako rozwiązania równoważne, należyrozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiałyspełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku wykonawca składa stosowne dokumenty napotwierdzenie równoważności oferowanego wyposażenia wraz z ofertą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09111400-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-02-10

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach