Przetargi.pl
Sukcesywne dostawy paliwa drzewnego - pelletu spełniającego parametry normy jakościowej DIN plus, EN plus dla Zespołu Szkół Mechanizacji Rolnictwa w Piątku

Zespół Szkół Mechanizacji Rolnictwa ogłasza przetarg

  • Adres: 99-120 Piątek, ul. Kutnowska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 24 3894100 , fax. 24 3894100
  • Data zamieszczenia: 2018-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Mechanizacji Rolnictwa
    ul. Kutnowska 19/1
    99-120 Piątek, woj. łódzkie
    tel. 24 3894100, fax. 24 3894100
    REGON: 00018439400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zsmrpiatek.szkolnastrona.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne dostawy paliwa drzewnego - pelletu spełniającego parametry normy jakościowej DIN plus, EN plus dla Zespołu Szkół Mechanizacji Rolnictwa w Piątku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy paliwa drzewnego - pelletu spełniającego parametry normy jakościowej DIN plus, EN plus dla Zespołu Szkół Mechanizacji Rolnictwa w Piątku wraz z załadunkiem, transportem przy użyciu samochodu przystosowanego do transportu pelletu i rozładunkiem pelletu do magazynów Zamawiającego w ilości szacunkowej około 250 ton (ok. 225 ton luzem oraz ok. 25 ton w big bagach). Zamawiający zastrzega, że może nie dokonać w całości zamówienia planowanych w/w ilości pelletu. Dostawcy nie przysługują wobec Zamawiającego żadne roszczenia odszkodowawcze z tytułu zamówienia mniejszej ilości pelletu przez Zamawiającego. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: 1. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 2. Dostarczany pellet drzewny będzie posiadał normę jakościową DIN plus lub EN plus potwierdzoną każdorazowo przy dostawie stosownym certyfikatem. Wykonawca odpowiedzialny będzie za jakość dostarczanego pelletu w okresie wykonywania umowy. 3. Faktyczna ilość pelletu, którą Zamawiający zamówi będzie wynikać z jego bieżących potrzeb. Dostawy będą realizowane na podstawie zamówień składanych drogą elektroniczną lub faksem. 4. Dostawa pelletu na podstawie zamówienia złożonego w trybie elektronicznym lub faksem bądź telefonicznie będzie realizowana przez Dostawcę jedynie w dni robocze. 5. Warunki płatności - 14 dni od dnia doręczenia faktury Zamawiającemu. 6. Ilość jednorazowej dostawy to około 25 ton pelletu. 7. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko do kotłowni Zespołu Szkół Mechanizacji Rolnictwa w Piątku. 8. Dostawy muszą być dokonywane przy użyciu samochodu przystosowanego do transportu pelletu, z rozładunkiem do magazynu. 9. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia. 10. Dowodem przyjęcia dostawy pelletu będą faktury VAT oraz dokument WZ z wydrukiem ilości dostarczonego pelletu. 11. Wykonawca zapewnia, iż dostarczany pellet będzie należytej jakości i będzie spełniał parametry normy jakościowej DIN plus lub EN plus potwierdzoną każdorazowo przy dostawie stosownym certyfikatem. W przypadku zastrzeżeń zgłoszonych przez Zamawiającego w zakresie wymaganych parametrów wyszczególnionych w normie jakościowej DIN plus lub EN plus, Zamawiający zleci wykonanie badań dostarczonego pelletu dotyczących spełniania wymaganych norm jakościowych. Jeżeli badania wykażą niespełnienie w/w norm jakościowych, kosztami przeprowadzonych badań Zamawiający obciąży Wykonawcę. Ponadto w takiej sytuacji Wykonawca opróżni na własny koszt magazyn z dostarczonego nieodpowiadającego wymaganiom pelletu i dostarczy nowy pellet posiadający normę jakościową DIN plus lub EN plus. 12. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej w terenie na koszt własny oraz do uzyskania wszelkich niezbędnych informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny oferty i podpisania umowy, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09111400-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Podpisany i wypełniony formularz oferty – Załącznik Nr 1 do SIWZ. b) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 25a ust. 1 Ustawy oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania aktualne na dzień składania ofert, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Ustawy - załącznik Nr 2 do SIWZ; c) Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie (według Załącznika nr 3) o przynależności lub brak przynależności do tej samej grupy kapitałowej - załacznik Nr 3 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach