Szpital Św. Wincentego a Paulo Spółka z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 81-348 Gdynia, ul. Wójta Radtkego 1
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 6207501 , fax. 58 6201114
- Data zamieszczenia: 2014-11-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Św. Wincentego a Paulo Spółka z o.o.
ul. Wójta Radtkego 1 1
81-348 Gdynia, woj. pomorskie
tel. 58 6207501, fax. 58 6201114
REGON: 19014158100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalwincentego.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
sukcesywne dostawy osprzętu do elektrochirurgii oraz osprzętu do laparoskopii, artroskopii, laparoskopii ginekologicznej oraz endoskopii urologicznej dla Szpitala Św. Wincentego a Paulo Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy osprzętu do elektrochirurgii oraz osprzętu do laparoskopii, artroskopii, laparoskopii ginekologicznej oraz endoskopii urologicznej dla Szpitala Św. Wincentego a Paulo Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zestawienie wymaganych parametrów granicznych i ocennych oraz ilości poszczególnego asortymentu zawiera załącznik nr 1 b do SIWZ. 3.Zamawiający informuje, iż ilości asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia są wartościami szacunkowymi, służącymi do prawidłowego skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej. Ilość zamawianego asortymentu, w ramach realizacji umowy może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu, w poszczególnych grupach asortymentowych do 25 % (słownie: dwadzieścia pięć procent), w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, z zastrzeżeniem, iż wartość oferty wybranego Wykonawcy nie zostanie przekroczona. 4. Zamawiający wymaga, aby termin przydatności do użycia dostarczanego produktu nie przekraczał ? okresu dla produktu, którego całkowity czas przydatności (termin ważności) wynosi 3 lata, ? okresu dla produktu, którego całkowity czas przydatności (termin ważności) wynosi 5 lat. Okres przydatności produktu do użycia nie może się skończyć w czasie trwania umowy, w przypadku gdy termin ważności dostarczonego produktu jest krótszy niż termin zakończenia umowy, oferent jest zobowiązany do wymiany produktu na produkt o dłuższym okresie ważności. Uwaga: w przypadku grupy 1, powyższy wymóg dotyczy sterylnego asortymentu jednorazowego użytku - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331582004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od wykonawców zabezpieczenia oferty wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania zamówienia
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.szpitalwincentego.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA ELEKTROD I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH DO EKG, EEG, USG
Dodano: 2015-04-14 - DOSTAWA ELEKTROD I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH DO EKG, EEG, USG
Dodano: 2013-03-12 - Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy osprzętu do elektrokoagulacji dla Szpitala Św. Wincentego a Paulo Spółka z o. o. w Gdyni
Dodano: 2012-11-23 - Dostawa aparatu do elektrowstrząsów wraz z kozetką oraz defibrylatora - Znak sprawy Adm. 22/2012
Dodano: 2012-11-08 - Sukcesywne dostawy wyrobów medycznych, osprzętu do elektrokoagulacji dla Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego w Gdyni
Dodano: 2010-10-12