Przetargi.pl
SUKCESYWNE DOSTAWY ODCZYNNIKÓW LABORATORYJNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORÓW.

Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Ustrzykach Dolnych ogłasza przetarg

  • Adres: 38700 Ustrzyki Dolne, ul. 29 Listopada
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 134 611 028 , fax. 134 611 028
  • Data zamieszczenia: 2016-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Ustrzykach Dolnych
    ul. 29 Listopada 57
    38700 Ustrzyki Dolne, woj. podkarpackie
    tel. 134 611 028, fax. 134 611 028
    REGON: 37044459800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SUKCESYWNE DOSTAWY ODCZYNNIKÓW LABORATORYJNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORÓW.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy odczynników laboratoryjnych wraz z dzierżawą analizatorów w asortymencie i ilościach podanych w Formularzach asortymentowo-cenowych stanowiących Załącznik nr 1A do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 9 Pakietów: - Pakiet nr 1 – Odczynniki do badań hematologicznych wraz z dzierżawą analizatora; Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników do badań hematologicznych na wykonanie ok. 17.000 badań (z czego 1/4 w trybie CBC + 5DIFF oraz 3/4 w trybie CBC) i kontroli do wykonywania codziennie na dwóch poziomach - w ciągu 12 m-cy, oraz dzierżawa analizatora do badań hematologicznych. Wykonawca zapewni: bezpłatny serwis dzierżawionego analizatora (czas reakcji do 48h lub w trybie CITO do 24h), przeglądy techniczne, usuwanie ewentualnych awarii, części zamienne i wszelkie akcesoria. Za przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi analizatora, jego podłączenie oraz transport, Wykonawca nie będzie pobierał dodatkowych opłat. Oferowany przez Wykonawcę analizator musi spełniać parametry graniczne wymienione w Załączniku nr 1A do SIWZ (niespełnienie któregokolwiek z parametrów granicznych spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z SIWZ). - Pakiet nr 2 – Odczynniki do badań koagulologicznych do aparatu Zamawiającego Coag Chrom 3003 wraz z przeglądem technicznym i serwisowaniem; Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników do badań koagulologicznych do aparatu Zamawiającego tj. do aparatu Coag Chrom 3003. Poza dostawą odczynników Wykonawca zapewni serwis aparatu (czas reakcji do 48h lub w trybie CITO do 24h), niezbędne przeglądy techniczne (w siedzibie Zamawiającego), usuwanie ewentualnych awarii. Przegląd techniczny oraz serwis obejmuje: dojazd serwisu, wymianę i koszt podstawowych części zużywalnych analizatora związanych z rutynowym użytkowaniem, sporządzenie protokołu technicznego dopuszczającego sprzęt do użytku. Koszty związane z wykonaniem przeglądu – dojazd i usługa BEZPŁATNA. Koszt części niezbędnych do wykonania ewentualnej naprawy będzie opłacany przez Zamawiającego po wcześniejszym uzgodnieniu jego wysokości. Wykonawca przedstawi pisemną ofertę na części wymagające wymiany. Serwis musi posiadać autoryzację producenta analizatora. Szczegółowy opis zawiera Załącznik nr 1A do SIWZ. - Pakiet nr 3 – Odczynniki oraz części zużywalne i gazy kalibracyjne do aparatu Rapidlab 248; Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników oraz części zużywalnych i gazów kalibracyjnych do aparatu Zamawiającego Rapidlab 248. Zamawiający wymaga aby cały asortyment pochodził od jednego producenta. Poza dostawą odczynników Wykonawca zapewni serwis aparatu (czas reakcji do 48h lub w trybie CITO do 24h), niezbędne przeglądy techniczne (w siedzibie Zamawiającego), usuwanie ewentualnych awarii. Przegląd techniczny oraz serwis obejmuje: dojazd serwisu, wymianę i koszt podstawowych części zużywalnych analizatora związanych z rutynowym użytkowaniem, sporządzenie protokołu technicznego dopuszczającego sprzęt do użytku. Koszty związane z wykonaniem przeglądu – dojazd i usługa BEZPŁATNA. Koszt części niezbędnych do wykonania ewentualnej naprawy będzie opłacany przez Zamawiającego po wcześniejszym uzgodnieniu jego wysokości. Wykonawca przedstawi pisemną ofertę na części wymagające wymiany. Serwis musi posiadać autoryzację producenta analizatora. Szczegółowy opis zawiera Załącznik nr 1A do SIWZ. - Pakiet nr 4 – Testy diagnostyczne, lateksy, paski do analizy moczu, barwniki i odczynniki do analityki ogólnej; Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa testów diagnostycznych, lateksów oraz pasków do analizy moczu, barwników i odczynników do analityki ogólnej. Zamawiający wymaga spełnienia parametrów granicznych określonych szczegółowo w Załączniku nr 1A do SIWZ. W celu potwierdzenia parametrów Wykonawca dostarczy instrukcje użytkowania w języku polskim do wszystkich testów. - Pakiet nr 5 – Sprzęt i materiały laboratoryjne; Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu i materiałów laboratoryjnych określonych szczegółowo w Załączniku nr 1A do SIWZ. - Pakiet nr 6 – Odczynniki do badań biochemicznych oraz akcesoria i części zużywalne do analizatora Zamawiającego KONELAB 20 ISE oraz wyceną usług serwisowych; Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników do badań biochemicznych oraz akcesoriów i części zużywalne do analizatora Zamawiającego KONELAB 20 ISE, z wyceną usług serwisowych. Bezwzględnie wymagane jest posiadanie autoryzowanych aplikacji odczynnikowych ze znakiem CE. Poza dostawą odczynników Wykonawca zapewni serwis aparatu (czas reakcji do 48h lub w trybie CITO do 24h), niezbędne przeglądy techniczne (w siedzibie Zamawiającego), usuwanie ewentualnych awarii. Przegląd techniczny oraz serwis obejmuje: dojazd serwisu, wymianę i koszt podstawowych części zużywalnych analizatora związanych z rutynowym użytkowaniem, sporządzenie protokołu technicznego dopuszczającego sprzęt do użytku. Koszty związane z wykonaniem przeglądu – dojazd i usługa BEZPŁATNA. Koszt części niezbędnych do wykonania ewentualnej naprawy będzie opłacany przez Zamawiającego po wcześniejszym uzgodnieniu jego wysokości. Wykonawca przedstawi pisemną ofertę na części wymagające wymiany. Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie producenta analizatora, że jest dostawcą oryginalnych części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych. Serwis musi posiadać autoryzację producenta analizatora. Szczegółowy opis zawiera Załącznik nr 1A do SIWZ. - Pakiet nr 7 – Sprzęt laboratoryjny do pobierania materiału biologicznego; Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu laboratoryjnego do pobierania materiału biologicznego określonego szczegółowo w Załączniku nr 1A do SIWZ. - Pakiet nr 8 – Odczynniki do immunochemii wraz z dzierżawą analizatora i szafą chłodniczą; Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników do immunochemii wraz z dzierżawą analizatora. Wykonawca zapewni: bezpłatny serwis dzierżawionego analizatora (czas reakcji do 48h lub w trybie CITO do 24h), przeglądy techniczne, usuwanie ewentualnych awarii oraz części zamienne i wszelkie akcesoria. Za przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi analizatora, jego podłączenie oraz transport, Wykonawca nie będzie pobierał dodatkowych opłat. Oferowany przez Wykonawcę analizator musi spełniać parametry graniczne wymienione w Załączniku nr 1A do SIWZ (niespełnienie któregokolwiek z parametrów granicznych spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z SIWZ). - Pakiet nr 9 – Odczynniki do diagnostyki alergii; Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników do diagnostyki alergii określonych szczegółowo w Załączniku nr 1A do SIWZ. 3. Termin dostaw zamówień cząstkowych przedmiotu zamówienia Zamawiający określa na 5 dni roboczych. 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolnie wybrane pakiety. Zamawiający zastrzega jednak składanie ofert przez Wykonawcę na całość asortymentu w danym pakiecie. 5. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia kart charakterystyk w języku polskim (w formie papierowej) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 13 listopada 2007 r. w sprawie karty charakterystyki (Dz. U. Nr 215, poz. 1588) - przed podpisaniem umowy. 6. Przedmiot zamówienia przedstawiony w ofercie winien posiadać dokumenty dopuszczające jego stosowanie w służbie zdrowia na terenie Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 876). Dokumenty, o których mowa wyżej zostaną udostępnione Zamawiającemu na każde jego wezwanie. 7. Oferowany sprzęt musi spełniać parametry graniczne wymienione w Załączniku nr 1A do SIWZ. Niespełnienie któregokolwiek z parametrów granicznych spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z treścią SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696500-0

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach