Przetargi.pl
Odbiór i transport odpadów komunalnych zmieszanych oraz odbiór, transport i zagospodarowanie pozostałych, w tym selektywnie zbieranych odpadów komunalnych, z nieruchomości położonych na terenie Gminy Jasło.

Gmina Jasło ogłasza przetarg

  • Adres: 38200 Jasło, ul. Słowackiego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 134 436 669 , fax. 134 436 635
  • Data zamieszczenia: 2016-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jasło
    ul. Słowackiego 4
    38200 Jasło, woj. podkarpackie
    tel. 134 436 669, fax. 134 436 635
    REGON: 54139700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i transport odpadów komunalnych zmieszanych oraz odbiór, transport i zagospodarowanie pozostałych, w tym selektywnie zbieranych odpadów komunalnych, z nieruchomości położonych na terenie Gminy Jasło.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest : 1) Odbiór od właścicieli nieruchomości zmieszanych/niesegregowanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz ich transport i przekazanie do uprawnionej instalacji zgodnie z Planem Gospodarki Odpadami dla Województwa Podkarpackiego, czyli do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych MPGK w Krośnie Spółka z o.o. ul. Fredry 1, 38-400 Krosno. 2) Odbiór od właścicieli nieruchomości odpadów komunalnych segregowanych (zbieranych w sposób selektywny) i przekazanie ich do uprawnionej instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, zapewniając osiągniecie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, o których mowa w ustawie z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. 3) Odbiór odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, sprzętu AGD i RTV i przekazanie ich do uprawnionej instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami i przepisami prawa w tym zakresie. 4) Odpady komunalne określone w punktach 1, 2 i 3 powinny być odbierane z następujących miejsc: • od właścicieli nieruchomości zamieszkałych (gospodarstwa domowe), • z terenów niezamieszkałych, na których mieszkańcy przebywają okresowo (np. domy letniskowe) lub gdzie znajdują się budynki w budowie, • z domów ludowych, budynków świetlicowych, budynków i obiektów rekreacyjnych, szkół, budynków OSP, cmentarzy, ośrodków zdrowia, ośrodków rehabilitacji, a także przystanków autobusowych, • od podmiotów prowadzących działalność gospodarczą na terenie gminy, • z miejsc dodatkowo wyznaczanych przez Zamawiającego w trakcie trwania umowy. 5) Dostarczenie właścicielom nieruchomości odpowiedniej ilości i wielkości (pojemności) urządzeń do gromadzenia odpadów komunalnych takich jak: pojemniki lub kontenery na odpady (w przypadku nieruchomości niezamieszkałych), worki na odpady komunalne (wyłącznie dla mieszkańców segregujących odpady). 6) Prowadzenie kontroli wykonywania segregacji odpadów komunalnych przez gospodarstwa domowe i podmioty gospodarcze, które zadeklarowały segregacje odpadów oraz kontroli jakości segregacji odpadów przez te gospodarstwa domowe i podmioty gospodarcze. Prowadzenie w tym zakresie szczegółowej ewidencji i dokumentacji oraz comiesięczne przekazywanie danych Zamawiającemu. 7) Seryjne skanowanie kodów kreskowych ze wszystkich wystawionych do odbioru worków, pojemników na odpady komunalne oraz przekazywanie w terminie do 10 każdego miesiąca, transmisji danych z czytników Zamawiającemu. Zakup czytników należy do Wykonawcy usług. 8) Sporządzanie sprawozdawczości statystycznej zgodnie z wymaganiami określonymi w powszechnie obowiązujących przepisach prawa. 9) Wykonywanie przedmiotu zamówienia bez względu na warunki atmosferyczne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach