Przetargi.pl
SUKCESYWNE DOSTAWY ODCZYNNIKÓW DO IMMUNOCHEMII WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA

Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Ustrzykach Dolnych ogłasza przetarg

  • Adres: 38-700 Ustrzyki Dolne, ul. 29 Listopada 57
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4611028 , fax. 013 4611028
  • Data zamieszczenia: 2009-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Ustrzykach Dolnych
    ul. 29 Listopada 57 57
    38-700 Ustrzyki Dolne, woj. podkarpackie
    tel. 013 4611028, fax. 013 4611028
    REGON: 37044459800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-ustrzyki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SUKCESYWNE DOSTAWY ODCZYNNIKÓW DO IMMUNOCHEMII WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników do immunochemii wraz z dzierżawą analizatora w okresie 24 miesięcy od dnia podpisania umowy. Szczegółowy wykaz oraz ilości określone są w dokumentacji zgodnie z załączonym przedmiotem zamówienia wg treści załącznika nr 1. Przedmiot zamówienia (odczynniki i aparat) musi odpowiadać normom dopuszczenia do użytkowania w służbie zdrowia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i polskimi normami zharmonizowanymi z unijnymi. Wykonawca zagwarantuje bezpłatny serwis dzierżawionego analizatora na czas trwania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 384345805
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: ? Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; ? Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; ? Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; ? Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych.. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie według formuły spełnia - nie spełnia na podstawie analizy treści złożonych oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 5.4 i 5.5 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki i potwierdzić ich spełnienie wskazanymi dokumentami: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. Oświadczenie potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 4. wypełniony i podpisany formularz asortymentowo - cenowy oraz parametry graniczne analizatora, bezwzględnie wymagane- Załącznik nr 1 do SIWZ, 5. wypełniony i podpisany formularz ofertowy - Załącznik nr 2 do SIWZ, 6. Dokumenty dopuszczające przedmiot zamówienia do obrotu i używania zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z 20 kwietnia 2004 r. (Dz.U. Nr.93 poz.896 ze zm.) - deklarację zgodności wystawioną przez wytwórcę wyrobu, 7. Oświadczenie Wykonawcy gwarantujące bezpłatny serwis dzierżawionego analizatora na czas trwania umowy, 8. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że oferowane odczynniki, kalibratory, kontrole posiadają karty charakterystyki i że zostaną one dostarczone do zamawiającego przed podpisaniem umowy (w przypadku otrzymania zamówienia), 9. Dokumentację techniczną analizatora w formie opisu, specyfikacji, zestawienia danych technicznych, innej wydaną przez producenta analizatora, potwierdzającą parametry graniczne zawarte w niniejszej SIWZ, 10. Przykładowe ulotki z wartościami i metodami dla wszystkich materiałów kalibracyjnych i kontrolnych, 11. Pełnomocnictwa do podpisywania ofert, jeżeli jest ona podpisywana przez osobę lub osoby nie wymienione w dokumencie określającym status prawny Wykonawcy, 12. w przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego, w myśl art.23 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Opłata dzierżawna
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz-ustrzyki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną