Gmina Miejska Jarosław ogłasza przetarg
- Adres: 37-500 Jarosław, ul. Rynek 1
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. (016) 621 20 11 , fax. (016) 621 20 32
- Data zamieszczenia: 2009-10-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Jarosław
ul. Rynek 1 1
37-500 Jarosław, woj. podkarpackie
tel. (016) 621 20 11, fax. (016) 621 20 32 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.jaroslaw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont i przebudowa sanitariatów budynku Ratusza w Jarosławiu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Remont i przebudowa sanitariatów budynku Ratusza w Jarosławiu - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452626904
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 6 000,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy pzp oraz niniejszej specyfikacji, tj.: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania czynności objętych przedmiotem zamówienia. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie: a)Wykonawca przedłoży wykaz wykonanych robót budowlanych (min. 2 roboty) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie: (zał. nr. 2). Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej dwa zamówienie na roboty budowlane wykonane na obiektach zabytkowych o wartości nie niższej od 200.000,00 zł brutto każda. Należyte wykonanie zamówień musi być potwierdzone: referencjami inwestorów, protokołami końcowego odbioru, itp. b)Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby posiadające przygotowanie zawodowe upoważniające do wykonywania samodzielnej funkcji kierownika budowy oraz osoby posiadające uprawnienia budowlane w branży: elektrycznej, sanitarnej. Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony jeżeli kierownik budowy, kierownik robót elektrycznych oraz kierownik sanitarnych, posiadać będą co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe poparte posiadaniem uprawnień budowlanych w zakresie, odpowiednio: branży ogólnobudowlanej, elektrycznej i sanitarnej (zgodnych z zakresem zamówienia i aktualną przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, (zał. nr. 3), Ilość lat doświadczenia zawodowego należy liczyć od daty wystawienia uprawnień budowlanych . 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a)informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; w wysokości co najmniej 50 % wartości ceny ofertowej, b)polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 200 000,- PLN. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy dla potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków, złożą następujące dokumenty i wypełnione formularze: a)Oświadczenie o treści zgodnej z art. 22 ust. 1 ustawy pzp wraz z oświadczeniem, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp - zgodnie z załącznikiem Nr 1 do SIWZ. b)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; e)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. f)Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, zgodnie z załącznikiem Nr 2 do SIWZ. g)Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, (zał. nr. 3). h)informacje o podwykonawcach - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ ; i)informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - w wysokości co najmniej 50 % wartości ceny ofertowej, j)polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 200 000,- PLN. k)Potwierdzenie wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.jaroslaw.um.gov.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont budynku 2/3121 w JW. 2090 Nowa Dęba
Dodano: 2015-05-29 - Remont domków 533; 532; 531; 530; 529; 534; 535, 538, 543, 545, 550, 548, 552, 551, 544 w kompleksie 3187 Jednostka Wojskowa 2090 Nowa Dęba
Dodano: 2014-08-07 - Remont pokrycia dachu domu Maślarza w Skansenie Pastewnik w Przeworsku.
Dodano: 2014-07-15 - Remont domków 536; 537; 539; 540; 541; 542; 547 w kompleksie 3187 Jednostka Wojskowa 2090 Nowa Dęba Sprawa Zp 21/2014
Dodano: 2014-06-03 - Roboty budowlane przy budynku zabytkowym ul. Kilińskiego25 i Rynek 2 w Przeworsku II etap.
Dodano: 2014-05-09 - Remont szatni stadionu Gryf w Mielcu
Dodano: 2014-03-18 - Termomodernizacja budynków oświatowych na terenie Gminy Brzozów
Dodano: 2013-06-24 - Roboty budowlane przy budynku zabytkowym przy ulicy Kilińskiego 25 i Rynek 2 w Przeworsku.
Dodano: 2013-05-02 - Remont dachu budynku mieszkalno-usługowego Matejki 6 w Dębicy.
Dodano: 2013-04-26 - REMONT DACHU I INSTALACJI WODNO - KANALIZACYJNEJ BUDYNKU MIESZKALNO-USŁUGOWEGO MATEJKI 6 W DĘBICY
Dodano: 2012-06-29