Przetargi.pl
Sukcesywne dostawy mięsa i wędlin do stołówek szkolnych Gminy Chojnice

Gminny Zespół Oświaty w Chojnicach ogłasza przetarg

  • Adres: 89-600 Chojnice, ul. 31 Stycznia 56
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3972246 , fax. 052 3972246
  • Data zamieszczenia: 2009-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Zespół Oświaty w Chojnicach
    ul. 31 Stycznia 56 56
    89-600 Chojnice, woj. pomorskie
    tel. 052 3972246, fax. 052 3972246
    REGON: 09164546000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gminachojnice.com.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne dostawy mięsa i wędlin do stołówek szkolnych Gminy Chojnice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień przedmiot zamówienia obejmuje zakres określony kodem 15100000-9 produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy mięsa i wędlin do stołówek szkolnych Gminy Chojnice zał. nr 3. Szacunkową ilość oraz asortyment określa załącznik nr 2. Zamawiającemu przysługuje uprawnienie do dokonywania zmian ilościowych przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczany sukcesywnie w ilościach i asortymencie wskazanym przez dyrektora szkoły w terminie 1 dnia roboczego od złożenia zamówienia (telefonicznie lub faxem)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą uczestniczyć Dostawcy, którzy spełniają wszystkie warunki wynikające z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ww ustawy, posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenia oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający na podstawie złożonych przez Dostawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków według formuły spełnia, nie spełnia. Wymienione warunki zostaną uznane za spełnione, jeśli Dostawca złoży dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu wymienione w rozdziale IX. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem Dostawcy z postępowania. Ofertę Dostawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga złożenia w ofercie następujących dokumentów, oświadczeń, zaświadczeń, informacji. Wypełniony formularz ofertowy wraz z kosztorysem cenowym, projekt umowy podpisany przez osobę upoważniona, podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych ustawą Pzp, aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, oświadczenie Dostawcy o niezaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne, oświadczenie Dostawcy o niezaleganiu z zapłatą podatku w Urzędzie Skarbowym.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gminachojnice.com.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach