Przetargi.pl
Sukcesywne dostawy mięsa i produktów mięsnych.

2 Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 90-640 Łódź, ul. 28 Pułku Strzelców Kaniowskich 32
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-42 632 22 03 , fax. 0-42 632 22 74
  • Data zamieszczenia: 2009-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 2 Dom Pomocy Społecznej
    ul. 28 Pułku Strzelców Kaniowskich 32 32
    90-640 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 0-42 632 22 03, fax. 0-42 632 22 74
    REGON: 00029588600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne dostawy mięsa i produktów mięsnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia sa sukcesywne dostawy mięsa i produktów mięsnych w ilościach i asortymencie wymienionych w załaczniku Nr.2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne musza spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności oraz nie podlegać wylkuczeniu na podstawie art. 24 u.p.z.p., 2) złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 3) złożyć dokumenty w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają określonym przez Zamawiającego. II. Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) W celu potwierdzenia spełnienia warunków z pkt.I 1) Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaswiadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niz 6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert ( w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie musza być złożone przdmiotowe dokumenty dla każdego z nich), b) w celu potwierdzenia spełnienia warunku z pkt.I 2)Wykonawcy zobowiązani są złożyć oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3, Dział I, Rozdział 2 do niniejszego SIWZ, o spełnianiu warunków w postępowaniu ( Wykonawcy składajacy ofertę wspólną przedstawiają razem jeden dokument w formie załącznika nr 3, Dział I, Rozdział 2 do niniejszego SIWZ). Oświadczenie złożone wspólnie przez Wykonawców składających ofertę wspólną powinno być podpisane przez Pełnomocnika upoważnionego przez wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. c) w celu potwierdzenia spełniania warunku z pkt.I 3) stosownie do treści & 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605 ) oraz Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 ( Dz.U. Nr 188,poz.1155), Zamawiający żąda złożenia: - oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu wymogów określonych w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( Dz.U. Nr 171, poz. 1225 z 2006 - Załącznik nr 4, Dział I, Rozdział 2 do niniejszej SIWZ, - Dokument potwierdzający stosowanie systemu HACCP w formie certyfikatu wydanego przez jednostkę certyfikujacą lub zaświadczenie właściwego ze względu na miejsce prowadzenia działalności organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej w zakresie produktów pochodzenia niezwierzęcego, a w zakresie pochodzenia zwierzęcego wydanego przez Państwowego Lekarza Weterynarii, zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( Dz.U. Nr 171, poz. 12250 - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. d) stosownie do treści &2 Rozporzadzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r.w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiajacy od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane( Dz.U.Nr 87, poz. 605) oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 (Dz.U.Nr 188, poz.1155) 1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt.I 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu: 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.Stosownie do treści & 2 ust.2 powołanego powyżej Rozporządzenia Prezesa rady ministrów, dokument o którym mowa powyżej w pkt.I 1) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Stosownie do treści & 2 ust. 3 powołanego powyżej Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt.I 1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty powinny być wydane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.2dps.lodz.w.interia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach