Przetargi.pl
SUKCESYWNE DOSTAWY MATERIAŁÓW OPAŁOWYCH - PELLETU DLA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ NA TERENIE GMINY NAGŁOWICE NA 2019r.

Gmina Nagłowice ogłasza przetarg

  • Adres: 28-362 Nagłowice, ul. Mikołaja Reja
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3814567, 3814523 , fax. 413 814 567
  • Data zamieszczenia: 2019-09-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nagłowice
    ul. Mikołaja Reja 9
    28-362 Nagłowice, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3814567, 3814523, fax. 413 814 567
    REGON: 29101039800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.naglowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SUKCESYWNE DOSTAWY MATERIAŁÓW OPAŁOWYCH - PELLETU DLA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ NA TERENIE GMINY NAGŁOWICE NA 2019r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są "SUKCESYWNE DOSTAWY MATERIAŁÓW OPAŁOWYCH- PELLETU DLA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ NA TERENIE GMINY NAGŁOWICE NA 2019r." Przedmiot zamówienia obejmuje: - dostawę pelletu do Zamawiającego w łącznej ilości do 20 ton - Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości zamawianego pelletu w stosunku do wartości szacunkowych, dostosowując je do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Oznacza to, że podana ilość nie stanowi ostatecznego wymiaru zamówienia, w wyniku czego nie będzie podstawą do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw. - pellet musi spełniać wszelkie wymagania w/g certyfikatu ENPLUS oraz klasę A1 (pellet drzewny używany dla kotłów, pieców, palników i kominków) - dostarczony pellet musi spełniać następujące wymogi: • średnica 6±1 mm • długość 3,15 - 40 mm • kaloryczność ≥ 16,5 MJ/kg • gęstość > 600 kg/m3 • wilgotność ≤ 10% • odporność mechaniczna ≥ 97,5% • zawartość popiołu ≤ 0,7% • temp. topnienia popiołu ≥ 1200oC - dostawa materiału opałowego do Zamawiającego odbywać się będzie środkami transportu Wykonawcy i na jego koszt, - koszty transportu i ubezpieczania transportu do Zamawiającego ponosi Wykonawca - O terminach dostawy Zamawiający będzie zawiadamiał Wykonawcę z dwudniowym wyprzedzeniem telefonicznie, mailem lub za pomocą faksu - Wykonawca zobowiązany jest uprzedzić telefonicznie przedstawiciela Zamawiającego o dacie i godzinie dostawy danej partii towaru. Zamawiający będzie składał zamówienia na dostawę w dni robocze z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem dostawy towaru odbywały będą się w dni robocze w godz. 7.30-15.30 - Odbiór towaru odbywać się będzie na podstawie dowodu WZ, bezgotówkowo zawierającą w szczególności dane dotyczące : datę dostawy, nazwę materiału opałowego oraz ilość w jednostkach miary, która musi być potwierdzona przez osobę wyznaczoną przez Zamawiającego do odbioru materiału opałowego - pellet musi być dostarczany do Zamawiającego w workach o wadze 15kg lub 25 kg, 2. Punkty odbioru opału wymieniono poniżej: 1) Ośrodek Zdrowia w Nagłowicach ul. Parkowa 2, 28-362 Nagłowice 2) Ośrodek Zdrowia Deszno 74; 28-362 Nagłowice 3. Planowana ilość opału: łącznie do 20 ton
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09111400-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a). wypełniony formularz oferty – sporządzony wg załącznika nr 1 do SIWZ. Wymagana forma dokumentu - oryginał b). Pełnomocnictwo – w przypadku, gdy upoważnienie osoby/osób podpisujących ofertę nie wynika wprost z dokumentu/dokumentów stwierdzających status prawny wykonawcy. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kserokopia potwierdzona notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach