Przetargi.pl
Dostawa paliwa drzewnego PELLET w ilości 340 ton do szkół na terenie Gminy Strawczyn w 2021 roku

Gmina Strawczyn ogłasza przetarg

  • Adres: 26-067 Strawczyn, ul. Stefana Żeromskiego
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 038 002 , fax. 413 038 157
  • Data zamieszczenia: 2020-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Strawczyn
    ul. Stefana Żeromskiego 16
    26-067 Strawczyn, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 038 002, fax. 413 038 157
    REGON: 29101079000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.strawczyn.4bip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliwa drzewnego PELLET w ilości 340 ton do szkół na terenie Gminy Strawczyn w 2021 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliwa drzewnego PELLET do szkół na terenie gminy Strawczyn w ilości 340 ton w 2021 roku (na bezzwrotnych paletach) stanowiącego powszechnie dostępny przedmiot zamówienia o ustalonych standardach jakościowych. Zakres zamówienia: 1) dostawa pelletu do Zespołu Placówek Oświatowych w Strawczynie, ul. Żeromskiego 9 w ilości 130 ton, 2) dostawa pelletu do Szkoły Podstawowej im. H. Sienkiewicza w Oblęgorku, ul. Gimnazjalna 15 w ilości 85 ton, 3) dostawa pelletu do Szkoły Podstawowej im. H. Sienkiewicza w Promniku, ul. Szkolna 10 w ilości 60 ton, 4) dostawa pelletu do Przedszkola Publicznego w Promniku, ul. Szkolna 10 w ilości 5 ton, 5) dostawa pelletu do Szkoły Podstawowej w Chełmcach, ul. Kościelna 51 w ilości 60 ton. Celem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliwa drzewnego PELLET zgodnego z wymaganiami określonymi poniżej, transportem własnym Wykonawcy w ilościach i do miejsc wskazanych powyżej. Produkt winien spełniać podstawowe wymagania techniczne przedstawione poniżej. Dane techniczne pelletu: - wymiary średnica 6 - 8 mm - długość do 50 mm - wartość opałowa powyżej 17.500 kJ/kg - wilgotność do 10% - zawartość popiołu do 0,8%. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi także transport oraz rozładunek (zdjęcie towaru z samochodu na terenie szkół w miejscu wskazanym przez pracownika jednostki). 2. Szczegóły dostawy: 1. Dostarczony pellet ma posiadać normę jakościową zgodną z podanymi wymogami technicznymi potwierdzoną na żądanie Zamawiającego stosownym certyfikatem. 2. Faktyczna ilość pelletu, którą Zamawiający zamówi będzie wynikać z jego bieżących potrzeb i będzie dostarczona do podanych placówek oświatowych. 3. Dostawy dostosowane będą do możliwości magazynowych zamawiającego zależnych od ilości spalanego paliwa. Pellet musi być dostarczany w workach foliowych zgrzewanych o wadze nie wyższej niż 25 kg z nadrukowaną informacją o producencie i rodzaju certyfikatu jakości. Worki pelletu powinny być pakowane na paletach bezzwrotnych zgodnie z technologią producenta. 4. Zamówienie realizowane będzie partiami, na zlecenie Zamawiającego (telefonicznie, faksem lub e-mailem). 5. W każdym zleceniu Zamawiający określi ilość dostawy w tonach. Jednorazowa dostawa wynosić będzie od 5 do 10 ton do jednej placówki. 6. Każde zlecenie przekazane Wykonawcy, należy zrealizować: w terminie maksymalnie do 3 dni roboczych od otrzymania zgłoszenia (telefonicznie, faksem lub e-mailem), 7. Zamawiający zastrzega zakup opału dostosowany do faktycznych potrzeb. Dostawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu dostarczenia mniejszej ilości pelletu. 8. W przypadku zastrzeżeń zgłoszonych przez zamawiającego w zakresie wymaganych parametrów wyszczególnionych w/w normie, zamawiający zleci wykonanie badań dotyczących spełnienia wymaganych norm jakościowych. Jeżeli badania wykażą niespełnienie w/w norm jakościowych, kosztami przeprowadzonych badań zamawiający obciąży dostawcę oraz dostawca na swój koszt opróżni magazyn z w/w materiału i dostarczy nowy materiał zgodny z wymogami technicznymi. 9. Umowy na dostawy pelletu zostaną zawarte z każdą placówką odrębnie na odpowiednie zapotrzebowanie opału. Pellet ma spełniać parametry jakościowe zgodne z EN 14961-2:2011, A1 lub DIN plus lub równoważne. Zamawiający wymaga złożenia (na wezwanie) stosownych Certyfikatów jakościowych dotyczących oferowanego opału, potwierdzających ich zgodność z wymaganiami zamawiającego (§ 13 pkt 2 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia) wystawionych nie wcześniej niż 12 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09111400-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: - w wysokości 3000,00 PLN (słownie trzy tysiące zł 00/100) przed upływem terminu składania ofert 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu, 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.2.1. gwarancjach bankowych; 2.2.2. gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.2.3. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 2.3. Dowód wniesienia wadium w oryginale należy załączyć do oferty jeżeli wadium zostało wniesione w formie nie pieniężnej. 2.4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy Łopuszno Oddział Strawczyn Nr 46 8499 0008 0300 0026 2000 0002 z dopiskiem: „Dostawa paliwa drzewnego PELLET 2021 Znak: ZP.271.1.45.2020” 2.5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 2.6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 2.8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 2.9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 2.9.1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2.9.2. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 2.9.3. wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2.9.4. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ – forma dokumentu oryginał, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, cenę ofertową brutto, cenę jednostkową 1 tony pelletu, ceny brutto dla poszczególnych jednostek, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń; b) Oświadczenie o podwykonawcach – załącznik nr 1a c) oświadczenia wymienione w rozdz. VIII. niniejszej SIWZ; d) dowód wniesienia wadium; e) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestracyjnych przedłożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. f) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo - forma dokumentu oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. g) Wykonawca w rozdziale III pkt 8 formularza oferty oświadczy, czy jest / nie jest mikro / małym / średnim przedsiębiorcą w rozumieniu ustawy z dnia 6 marca 2018 r. Prawo przedsiębiorców (Dz. U. z 2019 r. poz.1292) – art. 7. h) Zobowiązanie innego podmiotu (jeżeli dotyczy) 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca przedstawi dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach