Przetargi.pl
Sukcesywne dostawy materiałów medycznych, RTG oraz do dezynfekcji na potrzeby Apteki Zakładu Karnego w Barczewie

Zakład Karny w Barczewie ogłasza przetarg

  • Adres: 11-010 Barczewo, ul. Klasztorna 7
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 514-84-41 w. 226 , fax. 89 532-87-01
  • Data zamieszczenia: 2013-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny w Barczewie
    ul. Klasztorna 7 7
    11-010 Barczewo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 514-84-41 w. 226, fax. 89 532-87-01
    REGON: 00032015300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład Karny w Barczewie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne dostawy materiałów medycznych, RTG oraz do dezynfekcji na potrzeby Apteki Zakładu Karnego w Barczewie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów medycznych, RTG oraz do dezynfekcji spełniających wymagania ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2008 r. Nr 45 poz 271 z późn. zm.), na potrzeby Apteki Zakładu Karnego w Barczewie. Szczegółowy opis zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia: musi posiadać min. 12-sto miesięczny okres ważności, licząc od daty dostawy. Za zgodą Zamawiającego dostarczone produkty mogą posiadać datę ważności krótszą niż 12 miesięcy licząc od daty dostawy. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych tzn. wykonawca może, z warunkiem gwarancji tego samego składu chemicznego, właściwości oraz tej samej postaci i dawki, oferować równoważny pod względem chemicznym produkt leczniczy, o innej nazwie handlowej i wielkości opakowania, niż podana w formularzu cenowym, zachowując całkowitą wymaganą ilość jednostkowych pozycji (tabletek, ampułek itp.). 4. W przypadku, gdy Wykonawca nie będzie posiadał zamawianego asortymentu określonego w umowie, zobowiązany jest do dostarczenia odpowiedniego zamiennika spełniającego wymagane parametry w cenie zamawianego leku. 5. Dostawy realizowane będą transportem dostawcy, w godzinach pracy Apteki Zakładu Karnego w Barczewie, zgodnie z wymaganiami określonymi przez producenta produktu oraz Dobrą Praktyką Dystrybucyjną opisaną w § 6 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26.07.2002 r. w sprawie procedur Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej - Dz. U. Nr 144 poz. 1216. O ilości partii dostawy, zamawiający zawiadomi wykonawcę pisemnie, telefonicznie bądź faksem na 7 dni przed terminem dostawy, 6. Podane ilości należy traktować jako szacunkowe potrzeby w okresie trwania umowy, służące określeniu górnej granicy wartości zamówienia. Zamawiający zakupi produkty o wartości nie mniejszej niż 75% maksymalnej wartości zamówienia. 7. Zapłata nastąpi przelewem na konto Wykonawcy w terminie do 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT za każdą dostawę. 8. Ceny jednostkowe nie mogą ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy, za wyjątkiem: - miany obowiązującej stawki podatku VAT, w zakresie obejmującym zmianę od dnia wejścia w życie odpowiednich przepisów. Umowa ulegnie zmianie w zakresie zmiany obowiązującej stawki podatku VAT przy zachowaniu niezmiennych cen jednostkowych netto przedmiotu zamówienia oraz wartości netto umowy. - zmiany cen urzędowych leków, wprowadzonych rozporządzeniem odpowiedniego Ministra od dnia wejścia w życie odpowiednich przepisów, - zmiany stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odnośnych władz od dnia wejścia w życie odpowiednich przepisów, - w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta leku, z zachowaniem ceny jednostkowej wynikającej ze złożonej oferty, 9. Koszt transportu powinien być wliczony w cenę towaru. 10. Wykonawca może w trakcie obowiązywania umowy, proponować przedmiot zamówienia w cenie jednostkowej niższej, niż wynika to ze złożonej oferty. 11. W razie wykrycia lub ujawnienia się wad w dostarczanych produktach, wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnej wymiany wadliwego przedmiotu zamówienia na wolny od wad, w terminie do 3 dni od daty złożenia reklamacji. 12. Jakość przedmiotu zamówienia będzie zgodna z wymaganiami obowiązujących norm oraz wszelkimi przepisami prawa w tym zakresie. 13. Wykonawca zobowiązany jest na każde wezwanie zamawiającego, przedstawić dokumenty potwierdzające spełnianie powyższych wymogów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331410000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach