Wojewódzkie Centrum Onkologii Samodzielny Publiczny ZOZ ogłasza przetarg
- Adres: 80-210 Gdańsk, ul. M. Skłodowskiej-Curie 2
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 3419348 , fax. 058 3419348
- Data zamieszczenia: 2012-07-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzkie Centrum Onkologii Samodzielny Publiczny ZOZ
ul. M. Skłodowskiej-Curie 2 2
80-210 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 058 3419348, fax. 058 3419348
REGON: 19190691000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wpo.gda.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
SUKCESYWNE DOSTAWY MATERIAŁÓW BIUROWYCH, Z PODZIAŁEM NA 3 PAKIETY - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów biurowych, z odziałem na 3 pakiety. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu cenowym, który stanowi zał. nr 2 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wco.gda.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DZP/41/14 TONERY I MATERIAŁY BIUROWE
Dodano: 2014-09-25 - Dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Gdyńskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w roku 2014
Dodano: 2014-02-11 - SUKCESYWNE DOSTAWY MATERIAŁÓW BIUROWYCH, TUSZÓW I TONERÓW, Z PODZIAŁEM NA 3 PAKIETY
Dodano: 2013-08-09 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do ploterów na potrzeby Wydziału Geodezji Kartografii i Katastru Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim do końca 2013 roku.
Dodano: 2013-07-10 - Dostawa materiałów biurowych dla Jednostki Wojskowej 1128 w Malborku i WKU Malbork
Dodano: 2013-06-06 - Dostawa materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do sprzętu informatycznego, wraz z ich dostarczeniem i złozeniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
Dodano: 2013-01-22 - DZP/69/12 MATERIAŁY BIUROWE
Dodano: 2012-10-25 - DOSTAWA SPRZĘTU MECHANIZACJI PRAC BIUROWYCH (URZĄDZENIA WIELOFUNKCYJNE, KSEROKOPIARKI, NISZCZARKI, KALKULATORY BIUROWE, BINDOWNICE, GILOTYNY, LAMINATORY)
Dodano: 2011-08-01 - MATERIAŁY BIUROWE: RÓŻNE ARTYKUŁY BIUROWE, TONERY, TUSZE
Dodano: 2011-05-31 - Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Pierwszego Urzędu Skarbowego w Gdańsku
Dodano: 2010-04-26