Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego ogłasza przetarg
- Adres: 83-000 Pruszcz Gdański, ul. Wojska Polskiego 16
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 6834999 , fax. 058 6834899
- Data zamieszczenia: 2013-07-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego
ul. Wojska Polskiego 16 16
83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie
tel. 058 6834999, fax. 058 6834899
REGON: 19168640800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: zamowienia@powiat-gdanski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do ploterów na potrzeby Wydziału Geodezji Kartografii i Katastru Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim do końca 2013 roku. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do ploterów na potrzeby Wydziału Geodezji Kartografii i Katastru Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim do końca 2013 roku. 2.Zakres przedmiotu zamówienia Przedmiot zamówienia obejmuje materiały eksploatacyjne do ploterów marki Océ - atrament Combi-pack XL oraz papier (photo gloss i satin) - na potrzeby Wydziału GKiK Starostwa Powiatowego. Szczegółowy wykaz materiałów opisany jest w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji. 3.Ilości szacunkowe podane w formularzu cenowym nie stanowią jednocześnie ostatecznej wielkości zamówienia, stanowią jego górną granicę i służą Wykonawcom do obliczenia ceny oferty. 4.Zamawiający zastrzega, iż dostawy częściowe dla poszczególnych pozycji i grup asortymentowych uruchamiane będą każdorazowo, stosownie do bieżących potrzeb Zamawiającego. 5.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych odpowiadających parametrami szczegółowemu opisowi zawartemu w specyfikacji. 6.W przypadku uszkodzenia lub konieczności naprawy urządzenia wynikającej z winy wadliwego artykułu eksploatacyjnego, na podstawie ekspertyzy firmy trzeciej (nie związanej z Wykonawcą ani z Zamawiającym, ale wskazaną przez Zamawiającego), Wykonawca zwróci koszty naprawy urządzenia i koszty ekspertyzy oraz o ile wystąpią koszty wypożyczenia urządzenia zastępczego na czas naprawy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 600,00 zł(słownie: sześćset złotych 00/100), najpóźniej w dniu składania ofert przed godz. 11.30 dnia 19.07.2013 r. W przypadku jeżeli do godz. 11:30 dnia 19.07.2013r nie wpłynie wymagana kwota wadium na konto Zamawiającego, będzie to oznaczało, że wadium nie zostało wniesione.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-gdanski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DZP/41/14 TONERY I MATERIAŁY BIUROWE
Dodano: 2014-09-25 - Dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Gdyńskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w roku 2014
Dodano: 2014-02-11 - SUKCESYWNE DOSTAWY MATERIAŁÓW BIUROWYCH, TUSZÓW I TONERÓW, Z PODZIAŁEM NA 3 PAKIETY
Dodano: 2013-08-09 - Dostawa materiałów biurowych dla Jednostki Wojskowej 1128 w Malborku i WKU Malbork
Dodano: 2013-06-06 - Dostawa materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do sprzętu informatycznego, wraz z ich dostarczeniem i złozeniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
Dodano: 2013-01-22 - DZP/69/12 MATERIAŁY BIUROWE
Dodano: 2012-10-25 - SUKCESYWNE DOSTAWY MATERIAŁÓW BIUROWYCH, Z PODZIAŁEM NA 3 PAKIETY
Dodano: 2012-07-13 - DOSTAWA SPRZĘTU MECHANIZACJI PRAC BIUROWYCH (URZĄDZENIA WIELOFUNKCYJNE, KSEROKOPIARKI, NISZCZARKI, KALKULATORY BIUROWE, BINDOWNICE, GILOTYNY, LAMINATORY)
Dodano: 2011-08-01 - MATERIAŁY BIUROWE: RÓŻNE ARTYKUŁY BIUROWE, TONERY, TUSZE
Dodano: 2011-05-31 - Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Pierwszego Urzędu Skarbowego w Gdańsku
Dodano: 2010-04-26