Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg
- Adres: 10521 Olsztyn, ul. Partyzantów
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 5225200, 5225760 , fax. 895 225 205
- Data zamieszczenia: 2017-11-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
ul. Partyzantów 42529
10521 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 5225200, 5225760, fax. 895 225 205
REGON: 51006478400000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy materiałów biurowych, kopert, teczek i skoroszytów dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów biurowych, kopert, teczek i skoroszytów 2a-2c do SIWZ– Formularz cenowy dla każdego zadania oddzielnie. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 oddzielne zadania (części): Zadanie nr 1 – Teczki i skoroszyty, Zadanie nr 2 – Koperty, Zadanie nr 3 – Pozostałe materiały biurowe. 3. Zamawiający wymaga, aby zamawiany asortyment był fabrycznie nowy, I gatunku. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na poszczególne zadania, z tym, że złożona oferta musi obejmować cały asortyment danego zadania (wszystkie pozycje). 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach 2a-2c do SIWZ, dostępnych na stronie internetowej Zamawiającego. 6. Okres gwarancyjny – gwarancja producenta. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30190000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. Zamawiający określa wadium na kwotę: a) w Zadaniu Nr 1 -500,00 PLN (słownie: pięćset złotych 00/100); b) w Zadaniu Nr 2 – 650,00 PLN (słownie: sześćset pięćdziesiąt złotych 00/100) c) w Zadaniu Nr 3 – 1000,00 PLN ( słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) Łączna kwota wadium: 2 150,00 PLN (dwa tysiące sto pięćdziesiąt złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 16. Zamawiający na podstawie § 13 ust. 1 pkt. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 lipca 2016 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126), żąda dołączenia do oferty w zadaniach nr 1, nr 2, nr 3 próbek potwierdzających, że oferowany asortyment spełnia wymagania Zamawiającego, określone w Załącznikach nr 2a – 2c do SIWZ i oceny ofert wg kryterium jakości. 16.1 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wraz z ofertą dostarczył: 1) dla zadania nr 1 – Teczki i skoroszyty - 4 szt. teczek wiązanych (pozycja nr 1 Formularza cenowego), - 4 szt. skoroszytu oczkowego pełnego ( pozycja nr 2 Formularza cenowego), - 4 szt. skoroszytu oczkowego połówkowego (pozycja nr 3 Formularza cenowego). 2) dla zadania nr 2 - Koperty: - 8 szt. kopert C6 (pozycja nr 4 Formularza cenowego), - 8 szt. kopert C4 (pozycja nr 8 Formularza cenowego), - 8 szt. kopert E4 (pozycja nr 9 Formularza cenowego). 3) dla zadania nr 3 – Różne materiały biurowe - 4 szt. kleju w sztyfcie (pozycja nr 28 Formularza cenowego), - 4 szt. markera permanentnego (pozycja 32 Formularza cenowego), - 1 szt. zszywacza biurowego metalowego ( poz.58 Formularza cenowego), - 1 opak. zszywek biurowych (poz.61 Formularza cenowego), - 4 szt. taśmy klejącej przeźroczystej (poz. 50 Formularza cenowego), - 2 szt. brulionu format A4 (pozycja 3 Formularza cenowego), - 2 szt. skorowidzu format A4 (pozycja 43 Formularza cenowego), - 1 opak. plasteliny kolorowej (pozycja 38 Formularza cenowego), - 2 opak. tuszu do stempli gumowych fotopolimerowych (pozycja 54 formularza cenowego), - 4 szt. wąsów do skoroszytu (pozycja 55 Formularza cenowego).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2023-07-13 - Artykuły biurowe
Dodano: 2023-03-22 - Dostawa wyposażenia do świetlicy wiejskiej w miejscowości Regielnica - III postępowanie
Dodano: 2020-11-04 - Dostawa sukcesywna artykułów biurowych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Dodano: 2020-11-04 - DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWO-PAPIERNICZYCH W 2021 R.
Dodano: 2020-09-29 - dostawa artykułów biurowych w 2 pakietach dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu.
Dodano: 2020-08-12 - Dostawa artykułów biurowych na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o.
Dodano: 2020-06-17 - Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawy w 2020 roku artykułów biurowych dla Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Olsztynie oraz podległych mu Biur Powiatowych
Dodano: 2020-06-09 - DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWO-PAPIERNICZYCH W 2020 R.
Dodano: 2020-02-11 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2020-01-14