Starostwo Powiatowe w Lęborku ogłasza przetarg
- Adres: 84-300 Lębork, ul. Czołgistów 5
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 059 8632810 , fax. 059 8632850
- Data zamieszczenia: 2012-03-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Lęborku
ul. Czołgistów 5 5
84-300 Lębork, woj. pomorskie
tel. 059 8632810, fax. 059 8632850
REGON: 84115175650000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiat-lebork.com/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy materiałów biurowych do siedziby Starostwa Powiatowego w Lęborku w roku 2012 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są: Sukcesywne dostawy materiałów biurowych do siedziby Starostwa Powiatowego w Lęborku w roku 2012 1. Zamówienie zostało podzielone na 4 części Część 1 - Dostawa papieru do drukowania, faksowania, kserowania Część 2 - Dostawa materiałów biurowych i piśmiennych Część 3 - Dostawa papieru i folii do plotera Oce Wave 600 Część 4 - Dostawa tonerów i tuszy 2. Wszystkie marki materiałów biurowych wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 1) mają jedynie na celu określenie minimalnej jakości materiałów biurowych wymaganej przez Zamawiającego. Wykonawca może zaproponować materiały innych producentów pod warunkiem, że ich jakość jest nie gorsza od jakości materiałów biurowych wskazanych marek. 3. Materiały biurowe oraz tonery stanowiące przedmiot zamówienia muszą być profesjonalne i fabrycznie nowe, należytej jakości, sprawne, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich. 4. Dostawy będą realizowane na koszt Dostawcy w terminie 1 dnia od dnia złożenia przez Zamawiającego pisemnego (faxem) częściowego zapotrzebowania na niezbędne materiały. W przypadku części 4 termin dostawy nie dłuższy niż 3 dni robocze. 5. Zamawiający przewiduje prawo opcji - polegające na zmniejszeniu lub zwiększeniu o 10% ilości zamawianych materiałów w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z niektórych pozycji w części 2 podyktowane brakiem zapotrzebowań. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę materiałów biurowych i tonerów: 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z określeniem minimalnych wymogów co do rodzaju i ilości asortymentu, jak również wymagań technicznych i jakościowych znajduje się w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301920001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiat.leborski.samorzady.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2016-07-05 - Sukcesywna dostawa materiałów piśmienno - biurowych oraz eksploatacyjnych dla potrzeb Urzędu Gminy Kobylnica
Dodano: 2016-06-28 - DZP/31/16 DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH I KOPERT RTG
Dodano: 2016-06-15 - ZOA-271/No/03/2016 Bezgotówkowa, sukcesywna dostawa artykułów biurowych, oryginalnych materiałów eksploatacyjnych nie prefabrykowanych do sprzętu biurowego oraz szkolnych na potrzeby Pomorskiej Wojewódzkiej komendy Ochotniczych Hufców Pracy w 2016 roku.
Dodano: 2016-05-13 - Bezgotówkowa, sukcesywna dostawa artykułów biurowych oraz oryginalnych materiałów eksploatacyjnych nie prefabrykowanych do sprzętu biurowego na potrzeby Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w 2016 roku.
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych dla Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych Województwa Pomorskiego w Gdańsku
Dodano: 2016-03-18 - SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW BIUROWYCH
Dodano: 2016-01-20 - Bezgotówkowa, dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych nie prefabrykowanych do sprzętu biurowego na potrzeby Pomorskiej WK OHP
Dodano: 2015-12-07 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych, piśmiennych i eksploatacyjnych dla potrzeb Urzędu Gminy Kobylnica w 2016 roku
Dodano: 2015-11-16 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Gminy Wejherowo
Dodano: 2015-11-03