Agencja Rozwoju Przemysłu S.A. ogłasza przetarg
- Adres: 00-400 Warszawa, ul. Nowy Świat
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 695 36 00, 22 695 36 88 , fax. 22 695 36 99
- Data zamieszczenia: 2020-04-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Agencja Rozwoju Przemysłu S.A.
ul. Nowy Świat 6/12
00-400 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 695 36 00, 22 695 36 88, fax. 22 695 36 99
REGON: 00674641000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.arp.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy materiałów biurowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż Zamawiającemu i sukcesywne dostarczanie przez Wykonawcę materiałów biurowych, do miejsc wskazanych w § 2 projektu umowy. Projekt umowy stanowi załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej „SIWZ”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ, tj. w Formularzu cenowym. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30190000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć OFERTĘ (wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). 2. Zamawiający żąda złożenia wraz z OFERTĄ: 1) FORMULARZA CENOWEGO zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ; 2) aktualnego na dzień składania ofert OŚWIADCZENIA stanowiącego wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu i spełnia warunek udziału w postępowaniu. Wykonawca w oświadczeniu zobowiązany jest przedstawić w szczególności informacje o tym, że spełnia warunek udziału w postępowaniu, nie podlega wykluczeniu z powodów wskazanych w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 ustawy Pzp, o innych podmiotach, na zasoby których Wykonawca powołuje się w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, OŚWIADCZENIE podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji danego Wykonawcy, składa każdy z tych Wykonawców, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz w zakresie, w jakim wykazuje spełnianie warunku udziału w postępowaniu. Szczegółowy zakres wymaganych informacji, które powinno zawierać oświadczenie zawarty został we wzorze oświadczenia stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 3) dokumentu, z którego wynikać będzie zakres umocowania - w przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje osoba inna niż upoważniona do reprezentowania Wykonawcy; 4) pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu na zasadach określonych w art. 23 ustawy Pzp - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; 5) zobowiązania innego podmiotu - w przypadku polegania na zdolnościach zawodowych innych podmiotów (wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ). 3. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp, Wykonawca składa - w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej www.bip.arp.pl informacji dotyczących m.in. firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie - oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r., poz. 369), może przedstawić dokumenty bądź informacje potwierdzając, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów biurowych do magazynu Szpitala przez okres 24 miesięcy
Dodano: 2024-06-14 - Sukcesywne dostawy artykułów biurowych na potrzeby Urzędu do Spraw Cudzoziemców
Dodano: 2024-06-14 - Dostawy artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego A4, na potrzeby BP i MzOR ARiMR
Dodano: 2024-05-07 - Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2024-05-05 - Zakup oraz sukcesywne dostarczanie materiałów biurowych do siedziby Urzędu Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy przy ul. Modlińskiej 197 w Warszawie
Dodano: 2024-04-17 - Dostawa materiałów biurowych i papieru dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomiu.
Dodano: 2024-04-12 - Zakup oraz sukcesywne dostarczanie materiałów biurowych do siedziby Urzędu Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy przy ul. Modlińskiej 197 w Warszawie
Dodano: 2024-03-26 - 07/2024
Dodano: 2024-02-22 - Sukcesywne dostawy artykułów biurowych i papieru
Dodano: 2023-12-06 - Dostawa artykułów biurowych i baterii
Dodano: 2023-11-17