Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa - Państwowy Instytut Badawczy ogłasza przetarg
- Adres: 24-100 Puławy, ul. Czartoryskich
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 47 86 700 , fax. 81 47 86 900
- Data zamieszczenia: 2019-07-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa - Państwowy Instytut Badawczy
ul. Czartoryskich 8
24-100 Puławy, woj. lubelskie
tel. 81 47 86 700, fax. 81 47 86 900
REGON: 79295000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.iung.pulawy.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy laboratoryjnych materiałów zużywalnych - II postępowanie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy laboratoryjnych materiałów zużywalnych dla potrzeb IUNG-PIB w Puławach w podziale na trzy pakiety: Pakiet nr 1: Materiały dla potrzeb sterylizacji (w skład pakietu wchodzi 11 pozycji) Pakiet nr 2: Materiały pomocnicze do ekstraktora ASE200 i inne materiały dla potrzeb Zakładu Gleboznawstwa, Biotechnologii i Herbologii ( w skład pakietu wchodzi 5 pozycji) Pakiet nr 3: Mieszane złoże jonowymienne wykorzystywane do stacji demineralizacji wody w budynku INCBR ( w skład pakietu wchodzi jedna pozycja) zgodnie z opisem zawartym w formularzu asortymentowo-cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ (2.1-2.3). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38000000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany: Formularz oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2) Wypełniony i podpisany: Formularz asortymentowo-cenowy – zgodnie z załącznikiem nr 2 (2.1-2.3) do SIWZ. 3) Upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów dołączonych do oferty. Upoważnienie (pełnomocnictwo) powinno być złożone w formie oryginału albo notarialnie poświadczonej kopii.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby Wydziału Medycznego Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na części
Dodano: 2023-08-22 - Dostawa specjalistycznego sprzętu laboratoryjnego
Dodano: 2023-06-09 - Dostawa autoklawu laboratoryjnego na potrzeby realizacji badań objętych projektem GOSPOSTRATEG – III
Dodano: 2023-04-14 - JEDNORAZOWA DOSTAWA ODCZYNNIKÓW LABORATORYJNYCH I MATERIAŁÓW POMOCNICZYCH DZ-23/89/22
Dodano: 2022-12-11 - Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby Centrum Symulacji Medycznej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na 28 części
Dodano: 2022-12-06 - Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby Centrum Symulacji Medycznej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na 28 części
Dodano: 2022-12-01 - Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby Centrum Symulacji Medycznej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na 28 części
Dodano: 2022-11-03 - Dostawa wag analitycznych i wag precyzyjnych na potrzeby Centrum Symulacji Medycznej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
Dodano: 2022-09-30 - JEDNORAZOWA DOSTAWA ODCZYNNIKÓW LABORATORYJNYCH I MATERIAŁÓW POMOCNICZYCH: DZ-23/32/22
Dodano: 2022-09-21 - sukcesywna dostawa materiałów pomocniczych w roku 202-postępowanie powtórzone
Dodano: 2022-03-06